Лъчезар Шишков

Падане на акумулатора

Recommended Posts

19 minutes ago, mshbul said:

Ако си извадил предпазител за вратата би трябвало и да не се заключва и отключва.

Извадих предпазителя за “Контрол на вратата”-прозорците се вдигат и свалят, но Ел. Контрол на страничните огледала не работи.не съм проверил заключването.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 05/02/2018 at 9:27, VBI написа:

Замери какъв ток черпи в покой - закачи амперметър на едната клема на акумулатора, затвори и заключи всички врати, изчакай 10-на минути всички модули да заспят и виж каква е консумацията.

А замери ли я по този начин,не стана ясно,ако ДА колко милиампера е!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно.

 

Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката.

Edited by mshbul

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 32 минути, veselin velchev написа:

Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета.

Точно така,заключваш колата,и изчакваш малко над минута,не съм мерил 4f,на В4 ми имаше 155ma

Edited by lubolalev

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, mshbul said:

Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно.

 

Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката.

Има ли вероятност утечката да е от чипа за тунинговане?

къде да намеря предпазителя за прозорците от дясно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

не знам какво разбираш под чип, но едва ли.

 

Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина.

Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите.

Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом сменяш три акумолатора до сега,ако ще гадаем,не знам колко  караш,но ако колата зарежда нормално трябва да нямаш проблеми дори и да имаш консумация от навигацията мултимедията комфорт модул и др.тоес алтернатора ще го зарежда обратно за около час каране,така че при първо палене сутри постави директно мултицета на клемите на акумолатора !! и палиш,трябва да имаш мин.14.4 v в тоя момент!! Направи това и пиши.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карам я събота и неделя. От неделя вечерта до петък вечерта беше паднал на 10% и запали на късмет . Алтернатора зарежда  и да на 14.4v

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да е точно толкова не и по-малко от 14.4V,значи отпада,наред е алтернатора! сега е провери за консумация с мултицета на Ампрер последователно на минуса примерно без да палиш;единия край на уреда от акумолатора другия в клемата! Над 0.200A (200МА) не знам точно но не трябва да е повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, mshbul said:

не знам какво разбираш под чип, но едва ли.

 

Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина.

Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите.

Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска.

Предпазителя за навигацията ли е до крика 12v. 40a голям квадратен? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, lubolalev said:
43 minutes ago, VBI said:

Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой.

Под кората отзад вдясно държач???

Там е акумулатора

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не правиш това което трябва,а и няма как 40А бушон да е за навигацията,твърде е голям за нея!!! Като замериш консумацията ще ти дам съвет,.....тоес слагаш уреда и гледаш,ако е голяма тогава махаш бушони които изкаш и пак гледаш дали пада и разбираш кво се случва,ако е пренебрежимо малка 100-200MA си OK, знаачи ти е друг проблема,ако трудно палиш е съвсем друг и тн.....от мен толкова....:

Share this post


Link to post
Share on other sites

100/200 mA е много голяма консумация .При 80 mA нов акумулатор 100ah за една седмица не каране , показва 10 процента.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен е 10 mA и един месец в студа може да не я карам и пак е 100 процента. Ако е слагган допълнителен модул проблема е там. От опит . Ако всичко е как то трябва консумацията е нищожна и не е проблем колата да седи дълго без да се кара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може,не знам точно колко е за А6,има доста модули,но на повечето е окло 50ma (0.050А),аз имах на В4 аларма,дивиди и др.,беше 150ma и нямах проблеми!

Edited by lubolalev

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, snk1 написа:

100/200 mA е много голяма консумация .При 80 mA нов акумулатор 100ah за една седмица не каране , показва 10 процента.

Прав си,сега като се замисля верно е голяма,чакаме да каже колко е неговата!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

10ma е твърде малко, не ми се вярва. нормално е 40-60-80ма на по-нови коли.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди време си слагах видеоинтерфейс.След монтажа като не я карам 10 дена и хоп 10 процента. Мерих консумацията  точно 80 mA. Махнах видеоинтерфейса пак никакъв проблем и 30 дена да не я карам. Даже купувах и нов акумулатор . Така,че ако всичко е наред консумацията е много малка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В сподели за какъв точно видео интерфейс става дума и как го беше закачил? И защо е дърпал толкова ток, ако е нямало консумация? Обмислям и аз видео/аудио интерфейс, благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен консумацията е 150ма (има допълнителни модули) и въпреки, че акумулатора ми е за смяна пали след 7-10 дни, като показанията на батери менажера са 10-30% в зависимост от външната температура. Като взех колата имах проблеми с повишена консумация, която в някои случаи ми сваляше акумулатора до нула. При мен проблема беше комплексен - вода в черната кутия отпред отдясно и незаспиваща навигация и/или радио от време на време. Тези утечки ги хванах с амперметър. За да не ги сменям защото иначе си работят добре, сложих реле, което им прекъсва захранването 5 минути след като се изгаси двигателя и консумацията ми падна на 150ма. При тази консумация и изправен 100А/ч акумулатор след 10 дни престой (24ч х 0.15А х 10д = 36А/ч) ще е паднал капацитета на акумулатора с около 40%, което е ОК и ще запали без проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.