Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 2 часа, mili 75 написа:

За гумата не знам как е, марката е добра, но за да намалят толкова цената със сигурност ще е стар ДОТ.

И какво като е стар дот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, EHKOB написа:

Ако е външния и е диоден малко трудно на валео 150лв ако е на депо по може да ме съгласиш

Външен диоден ми го дават за 155лв на валео нямам интерес да те лъжа... Депо е 120лв за това не съм се замислял изобщо за депо с тази малка разлика в цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, djuni_ibiza написа:

имам да, и с какво съм збъркал Колега, понеже маслото е сипаха в сервиз на бош, препоръчително тази марка, а бардала е доливах аз лично, но не разбирам какво общо с филтъра за частиците? 

Ами като почнеш , че трябва да е 507 маслото а това дето си сложил е 505  и завършиш с добавката където най много да запуши нещо което не трябва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една гума била то и на 5 години, ако е съхранявана както трябва няма никаква разлика от току що произведената :) Дават им срок от 10 години при правилно съхранение за запазване на характеристиките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Всички са се филмирали с тези дотове. Имат защитен слой отгоре и едва ли са ги хвърлили на дъжд и слънце да ги пече.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, alexxk написа:

Една гума била то и на 5 години, ако е съхранявана както трябва няма никаква разлика от току що произведената :) Дават им срок от 10 години при правилно съхранение за запазване на характеристиките.

Вярваш ли си на това, което говориш. Само ми кажи би ли си взел зимна гума с ДОТ 2008-ма, ако ти кажат, че е правилно съхранявана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих, ако ги взема нови на 1/3 от цената :nixweiss:

Даже сега ще прибера 4 дънлопа 3д от 2011 със 7мм крайцер за тръба на жена ми че са ги приготвили за боклука. 

П.с....меки са като памук :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Passi said:

Тия точно не знам ама веднъж съм купувал зимен Гудрич и няма да повторя.

Защо, какво им беше и нови ли ги купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споделяй и тук или в темата - какво направих днес с колата си, ще дадеш идеи и на нас [emoji4]

То идва един момент, в който се чудиш кой детайл да подмениш, за да е различен, малко по-добър и пипнат от теб.

бях обещалbab6bbf019efb53f3420cf425156868c.jpg9c50a30e1b7d1bad5b7223d37d03d8fb.jpgd92b7b671ca42c6e377ff3456c283545.jpg172f42e4e56ccdb24a95b8cb97bd9349.jpg

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха бих си взел, ако цената им е по-малка. Няма истински гумаджия, който да ти каже обратното. Тези дотове станаха някаква мания от както това стана основна реклама за продаването на гуми чрез сайтовете. Взех си колата с гуми гоодйеар купувани от Диана със стар дот. Бяха 2009 година, взети 2014 и 3 бяха вече на колата. Общо 8 годишни гумите нямаха едно напукване или каквато и да е забележка. 20 цола нископрофилни държаха се перфектно във всяка една ситуация. Продадох ги, защото минах на по-малък размер, ама голям филм с продаването, всеки ми звъни и първия въпрос "Кой ДОТ са" :) Гумите бяха на 15 хиляди километра, 4 струваха по-малко от 1 нова, ама Ганьо гледа 20ки в олх-а и иска да си вземе за 450 лева почти нови гуми и много жалко за всички, които се отказваха заради ДОТ-а, защото наистина гумите бяха почти нови :) 

 

ПП Аз мислех същото за ДОТ-вете преди да си взема колата, седнах, прочетох, говорих с професионалисти и сам се убедих в казаното. Една гума седяла цяла година на пек е много по-зле от колкото складирана такава. Две еднакво складирани, годините не ги бъркат в допустими граници (обикновенно до 5)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех ги вече, пък и цената с отстъпката която ползвам си е меко казана смешна за bfgoodrich. Друг въпрос вярно ли е, че за постоянно зацепено 4х4 трябвало на 5000км да се въртят на кръст ли по някви схеми или са глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ShadowM: много силни тези червени диоди. И на мен такава ми беше идеята, харесва ми, определено, но май ще си сложа още 3 бели и ще пробвам така, че са ми в багажника.

btw. май не съм много на ти със запояването и си става грозноватичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно ли е, че за постоянно зацепено 4х4 трябвало на 5000км да се въртят на кръст ли по някви схеми или са глупости

Тия неща са много говорени, има колеги където смятат че даже и абсолютно еднакви гуми но с различна година на производство могат да прецакат куатрото. В една друга тема съм публикувал извадка от ЕТКА, че няколко мм разлика не са никакъв проблем. Това което си чул пак са някакви митове, на някакви перфекционисти, където си мислят че торсена е от кашкавал. Колите са ни на по над 300 000км, предишните собственици кой знае какви гаври са си правили и все пак много рядко торсен ражда. С две думи, върти си гумите на сезон ако се сетиш, ако ли не все същото е. На куатрото на тези коли най-малко трябва да му робуваш.

И само да добавя че торсена на 4ф не прави разлика между ляво/дясно а само между преден/заден мост. Бях питал дали ако изключа нарочно един от АБС датчиците и вдигна същото колело във въздуха колата няма да се усети но май никой не знае. Питането ми идваше от това, че зимата имах проблем с датчик и куатрото на сняг беше малко странно, едната гума се въртеше все едно е с отворен диф, ама то до някъде е точно така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно нито ще знам кои са били предни и кои задни, за да ги въртя, така че отпадат тия въртели хаха

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, kikson1979 написа:

Ако фейслифтов външен стоп Валео е 155лв.,то не си е струвало ремонта...

@kikson1979 аз съм преди фейса за това ни се разминават ценовите схеми :D

@OvivO

Извинявай тага е останал от предишен коментар и не ми дава да го изтрия..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази реклама за 10години и  аз я гледах ама гледам и по пътищата какво става ;)  от такива уж рекламни трикове , и мнения че гумите не стареят и не си променят свойствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само забележете как си противоречите, тези които казват, че няма значение ДОТ-а, еле пък за зимни гуми. Значи бихте си взели гуми с по-стара година, но на доста по-ниска цена. И сега да питам защо на по-ниска цена, като по вашата логика им няма нищо и защо търговците на гумите ги дават на доста по-ниски цени като им няма нищо ? Ако в магазина има гуми с ДОТ 2015 и 2018, кои бихте взели ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...