Vlad91 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Преди 5 часа, Audi_FeN_1 написа: Все не ти стигат конете па на тебе деба... Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е. Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе ) да използва по 99% от бг пътищата. Ей един човек да каже че нещо хубаво,звука на бензинов 6 или 8 цилиндров двигател пълни душата.Карал съм 3.2 А6,Мустанг 5.0 е пълнят душата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 преди 33 минути, tonko2.0T написа: @vladyp Бюджет,само за покупката на S4 8E,има ли определен? Та и аз съм на същото мнение като Петко,че прилична Еска в чужбина струва почти двойно. Бюджет само за с-ката няма. Общия е 20к. Като в това трябва да влезе застаховка, данък, регистрация, обслужване, ала бала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Разбирам,че клониш към ръчна кутия.Разходи се до Зарата,щом имаш мерак,но давам и линк към още една,да сравниш просто. Audi S4 Швейцария, 2005г. - Обява Продава Автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Преди 1 час, tonko2.0T написа: Разбирам,че клониш към ръчна кутия.Разходи се до Зарата,щом имаш мерак,но давам и линк към още една,да сравниш просто. Audi S4 Швейцария, 2005г. - Обява Продава Автомобил Грях е през 2018 някой да се накаже с такъв ретро автомат в уж "спортен" автомобил. Тва нещо сме го коментирали хиляди пъти че убива 50 коня и вдига разхода с поне 2 литра... Ако е някоя лимузина, ок , лукс, комфорт, ала бала... ама S4 трябва да е ръчка... пък после може и dsg/s-tronic... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Не си ме разбрал.Според теб коя от двете Ес четворки в Стара Загора е по харната,ейтака по снимки? Само,че аз съм ги гледал наживо.Ръчката е по-добрата страна при този мотор в S4 8E,но не е тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) 10 hours ago, bobitovn said: с тракащи вериги. Можеш да видиш клипа на колегата от първото му писано мнение във форума Този мотор си трака и след сменени вериги. Редактирано 14 Юни 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Преди 8 часа, nichirenshu написа: Той Цецо само с глупости ще ви пълни главите. Звука от осмака е уникален и най-хубавата екстра особено с некоя маркова генерация. 300 коня си стигат за всичко, и 1000 коня да си направите колите пак ще има кой да ви размине. Нещо за циферблатите нема ли да кажеш, Дървар..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 @ЦЕЦО може да каже от първо лице единствено число какво е да караш 500 к.с. кола правена от местни тунери и 500 к.с. кола правена заводско. Ако автора търси "евтино" придвижване да взема една с-ка б6/7, да я обслужи от до, сложи газово и се вози. Ако иска да мери мускули, варианти много. Правен тръц, дизел б8.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 По скоро може да каже, че нищо не може да замени удоволствието от големия обем, броя цилиндри и принудителното пълнене .... V8 в b6/b7 е най-тъпата покупка, която може да се направи при сегашния избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Какъв е сегашния избор? Ако имаш 13-15 к. лв и ти се кара автомобил 300+ к.с. 4х4? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 С тази сума не може да го караш този автомобил. Може евентуално само да го купиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) Га имах S4 я взех със сменени вериги и съединител преди 10к км, карах 20к км за година и нещо - две и я продадох с 1000лв отгоре. Разходи за периода - масло, предни накладки. Лошото е, че знам за S4-ки с разходи в първите 3-4 месеца колкото 30% от колата. Има си причина тия на запад да са доста по-скъпи. Ся един познат ще пуска една S4 B7 за продаване внос от Швейцария автомат. За мен автомата може и да се преглътне. Зависи кой какво търси. Определено препоръчвам ръчка за тази кола и година, но все пак...въпорс на предпочитания. Редактирано 14 Юни 2018 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 То вече има една пусната швейцарка автомат за 18-19к лв, да не е на твоя познат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Може евентуално само да го купиш. Купуваш за 15 имаш още 10 за изненади и си ти. Дай алтернатива на тая сметка и горните критерии. На тая какво не и харесвате https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-audi-s4-avant-344ps-keramik-bremse-ketten-gewech-waldheim/260870209.html?ref=eyeCatcher&eyecatcher=1 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 На @ShoxXx S4-ката беше кола за пример. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 2 hours ago, pacoran said: То вече има една пусната швейцарка автомат за 18-19к лв, да не е на твоя познат? Оная е тъмно синя с червен салон. Не е мойта комбинация, ма колата е много читава. Той вкарва коли от Швейцария с леки удари. В случая тази беше с удар отпред. Аз съм й правил фаровете - нейните са си, бронята също си е нейната, капака и калниците също. Имам някъде снимки и от удара, лек е бил. Колата е на реални километри, щото те километри не връщат при тях. По спомен беше около 150 000км. На фаровете на единия му смених стъклото, защото беше пукнато и ги пръснах в черно вътре. Мисля, че не я пуска още, щото е на зимни гуми и искаше да вземе някакви летни да я даде с тях. За мен единственото нещо, което може да е пречка при продажбата на тая кола е салона, защото е ярко червеното Recaro. 25 minutes ago, tonko2.0T said: На @ShoxXx S4-ката беше кола за пример. Стана и тя от масовката. Много е важно какви хора ги карат тия коли, щото съм виждал наистина читави коли как за до 2 години се превръщат в гробници най-долни, щото собствениците са мърлячи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Преди 6 часа, martinich написа: @ЦЕЦО може да каже от първо лице единствено число какво е да караш 500 к.с. кола правена от местни тунери и 500 к.с. кола правена заводско. Ако автора търси "евтино" придвижване да взема една с-ка б6/7, да я обслужи от до, сложи газово и се вози. Ако иска да мери мускули, варианти много. Правен тръц, дизел б8.... Мииии, ко да кажа...... Няма по-хубаво от това да караш топ модификацията от определени години,да е добре заводски и същевременно да се засили безпроблемно и лесно, а най-важното и надеждно до едни 500кс. Затова се спрях на С-ката,топ модификацията е , преди фейса няма РС. За 1900кг колата има потресаваща динамика, а в същото време е бъкана с екстри. Върви като осмак, не случайно само със софт е 1:1 с РС4 Б8. За моите разбирания - цена , качеств, перформанс - е перфектна. Преди 1 час, tonko2.0T написа: На @ShoxXx S4-ката беше кола за пример. То всичките му коли са Мрак на тоя калпазанин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Абсолютен лидер е Цец ! С новата го направи хитро и има комфорт + заводска мощност, а с малки доработки се постига доста и няма толкова работа, както с предишните проекти Като му наредиш проектите и... не е истина Не е кат разни бакшиш- сукалчета, които правят - нищо, а и да запалят колата не могат след смяна на ангренаж... При купуването е хубаво да са налични още 20-30% от цената за да е спокойно подготвянето на колата за експлоатация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Преди 4 часа, martinich написа: Купуваш за 15 имаш още 10 за изненади и си ти. Дай алтернатива на тая сметка и горните критерии.... Не се ориентирах добре в критериите ... Но А4 Б8 3.0ТДИ и 2.0ТСИ могат да предложат адекватна динамика и най-вече усещане за по класов автомобил. Разходът на гориво също ще е наполовина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Just now, nichirenshu написа: Баси да не сте на зпалата при Цецко ве, чак ми става неудобно да го посичам. Tooo у фейса ми е достатъчно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) Преди 1 час, МММ1 написа: Но А4 Б8 3.0ТДИ и 2.0ТСИ могат да предложат адекватна динамика Тия сток са много далеко от Осмако. Говоря за изправни коли. http://www.zeperfs.com/duel1203-3872.htm http://www.zeperfs.com/duel1203-3064.htm (80-180 10 секунди разлика) Редактирано 14 Юни 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Сток е ясно, не че осмака е няква бегачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Преди 2 часа, Ц Е Ц О написа: Няма по-хубаво от това да караш топ модификацията от определени години, С/РС серийте макар и по стари като модел са в пъти по вървящи/звучащи от следващия модел с масови двигатели. Just now, petrishki написа: Сток е ясно, не че осмака е няква бегачка Не е бегачка, но носи на газ = по нисък разход от 3,0 тди и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) преди 23 минути, martinich написа: С/РС серийте макар и по стари като модел са в пъти по вървящи/звучащи от следващия модел с масови двигатели. Не е бегачка, но носи на газ = по нисък разход от 3,0 тди и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте. А и да смениш веригите на осмака излиза по-евтино отколкото да правиш основен ремонт на 2.0тфсмасларката Редактирано 14 Юни 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 28 minutes ago, martinich said: и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте. Нек'си и двата мотора са доста популярни и не виждам как ше ми се сговни чипа, освен ако не си го напиша само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts