Jump to content

Мнение за конкретна обява s4 b7


Recommended Posts

Преди 5 часа, Audi_FeN_1 написа:

 

Все не ти стигат конете па на тебе деба... :hilezh:

 

Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е.

 

Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе :lol: ) да използва по 99% от бг пътищата.

Ей един човек да каже че нещо хубаво,звука на бензинов 6 или 8 цилиндров двигател пълни душата.Карал съм 3.2 А6,Мустанг 5.0 е пълнят душата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 33 минути, tonko2.0T написа:

@vladyp Бюджет,само за покупката на S4 8E,има ли определен?

Та и аз съм на същото мнение като Петко,че прилична Еска в чужбина струва почти двойно.

Бюджет само за с-ката няма. Общия е 20к. Като в това трябва да влезе застаховка, данък, регистрация, обслужване, ала бала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам,че клониш към ръчна кутия.Разходи се до Зарата,щом имаш мерак,но давам и линк към още една,да сравниш просто.

Audi S4 Швейцария, 2005г. - Обява Продава Автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, tonko2.0T написа:

Разбирам,че клониш към ръчна кутия.Разходи се до Зарата,щом имаш мерак,но давам и линк към още една,да сравниш просто.

Audi S4 Швейцария, 2005г. - Обява Продава Автомобил

 

Грях е през 2018 някой да се накаже с такъв ретро автомат в уж "спортен" автомобил.  Тва нещо сме го коментирали хиляди пъти че убива 50 коня и вдига разхода с поне 2 литра...  Ако е някоя лимузина, ок , лукс, комфорт, ала бала... ама S4 трябва да е ръчка... пък после може и dsg/s-tronic...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал.Според теб коя от двете Ес четворки в Стара Загора е по харната,ейтака по снимки?

Само,че аз съм ги гледал наживо.Ръчката е по-добрата страна при този мотор в S4 8E,но не е тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, bobitovn said:

с тракащи вериги.

 

Можеш да видиш клипа на колегата от първото му писано мнение във форума :) Този мотор си трака и след сменени вериги.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, nichirenshu написа:

Той Цецо само с глупости ще ви пълни главите. Звука от осмака е уникален и най-хубавата екстра особено с некоя маркова генерация. 300 коня си стигат за всичко, и 1000 коня да си направите колите пак ще има кой да ви размине.

Нещо за циферблатите нема ли да кажеш, Дървар.....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ЦЕЦО може да каже от първо лице единствено число какво е да караш 500 к.с. кола правена от местни тунери и 500 к.с. кола правена заводско. Ако автора търси "евтино" придвижване да взема една с-ка б6/7, да я обслужи от до, сложи газово и се вози. Ако иска да мери мускули, варианти много. Правен тръц, дизел б8....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро може да каже, че нищо не може да замени удоволствието от големия обем, броя цилиндри и принудителното пълнене ....

V8 в  b6/b7  е най-тъпата покупка, която може да се направи при сегашния избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Га имах S4 я взех със сменени вериги и съединител преди 10к км, карах 20к км за година и нещо - две и я продадох с 1000лв отгоре. Разходи за периода - масло, предни накладки.

 

Лошото е, че знам за S4-ки с разходи в първите 3-4 месеца колкото 30% от колата. Има си причина тия на запад да са доста по-скъпи. Ся един познат ще пуска една S4 B7 за продаване внос от Швейцария автомат. За мен автомата може и да се преглътне. Зависи кой какво търси. Определено препоръчвам ръчка за тази кола и година, но все пак...въпорс на предпочитания. 

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може евентуално само да го купиш. B)

Купуваш за 15 имаш още 10 за изненади и си ти. Дай алтернатива на тая сметка и горните критерии.

На тая какво не и харесвате https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-audi-s4-avant-344ps-keramik-bremse-ketten-gewech-waldheim/260870209.html?ref=eyeCatcher&eyecatcher=1

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, pacoran said:

То вече има една пусната швейцарка автомат за 18-19к лв, да не е на твоя познат?

 

Оная е тъмно синя с червен салон. Не е мойта комбинация, ма колата е много читава. Той вкарва коли от Швейцария с леки удари. В случая тази беше с удар отпред. Аз съм й правил фаровете - нейните са си, бронята също си е нейната, капака и калниците също. Имам някъде снимки и от удара, лек е бил. Колата е на реални километри, щото те километри не връщат при тях. По спомен беше около 150 000км. На фаровете на единия му смених стъклото, защото беше пукнато и ги пръснах в черно вътре. Мисля, че не я пуска още, щото е на зимни гуми и искаше да вземе някакви летни да я даде с тях. За мен единственото нещо, което може да е пречка при продажбата на тая кола е салона, защото е ярко червеното Recaro.

25 minutes ago, tonko2.0T said:

На @ShoxXx S4-ката беше кола за пример.:zustimm:

 

Стана и тя от масовката. Много е важно какви хора ги карат тия коли, щото съм виждал наистина читави коли как за до 2 години се превръщат в гробници най-долни, щото собствениците са мърлячи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, martinich написа:

@ЦЕЦО може да каже от първо лице единствено число какво е да караш 500 к.с. кола правена от местни тунери и 500 к.с. кола правена заводско. Ако автора търси "евтино" придвижване да взема една с-ка б6/7, да я обслужи от до, сложи газово и се вози. Ако иска да мери мускули, варианти много. Правен тръц, дизел б8....

Мииии, ко да кажа......

Няма по-хубаво от това да караш топ модификацията от определени години,да е добре заводски и същевременно да се засили безпроблемно и лесно, а най-важното и надеждно до едни 500кс.

Затова се спрях на С-ката,топ модификацията е , преди фейса няма РС.

За 1900кг колата има потресаваща динамика, а в същото време е бъкана с екстри.

Върви като осмак, не случайно само със софт е 1:1 с РС4 Б8.

За моите разбирания - цена , качеств, перформанс - е перфектна.

Преди 1 час, tonko2.0T написа:

На @ShoxXx S4-ката беше кола за пример.:zustimm:

То всичките му коли са Мрак на тоя калпазанин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютен лидер е Цец !
С новата го направи хитро и има комфорт + заводска мощност, а с малки доработки се постига доста и няма толкова работа, както с предишните проекти
Като му наредиш проектите и... не е истина



Не е кат разни бакшиш- сукалчета, които правят - нищо, а и да запалят колата не могат след смяна на ангренаж...

При купуването е хубаво да са налични още 20-30% от цената за да е спокойно подготвянето на колата за експлоатация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, martinich написа:

Купуваш за 15 имаш още 10 за изненади и си ти. Дай алтернатива на тая сметка и горните критерии....

Не се ориентирах добре в критериите ... Но А4 Б8 3.0ТДИ и 2.0ТСИ могат да предложат адекватна динамика и най-вече усещане за по класов автомобил. Разходът на гориво също ще е наполовина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nichirenshu написа:

Баси да не сте на зпалата при Цецко ве, чак ми става неудобно да го посичам. :hilezh::hilezh:

Tooo у фейса ми е достатъчно......:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, МММ1 написа:

Но А4 Б8 3.0ТДИ и 2.0ТСИ могат да предложат адекватна динамика 

Тия сток са много далеко от Осмако. Говоря за изправни коли.

http://www.zeperfs.com/duel1203-3872.htm

http://www.zeperfs.com/duel1203-3064.htm (80-180 10 секунди разлика)

 

 

 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Ц Е Ц О написа:

Няма по-хубаво от това да караш топ модификацията от определени години,

С/РС серийте макар и по стари като модел са в пъти по вървящи/звучащи от следващия модел с масови двигатели.

Just now, petrishki написа:

Сток е ясно, не че осмака е няква бегачка :hilezh:

Не е бегачка, но носи на газ = по нисък разход от 3,0 тди и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, martinich написа:

С/РС серийте макар и по стари като модел са в пъти по вървящи/звучащи от следващия модел с масови двигатели.

Не е бегачка, но носи на газ = по нисък разход от 3,0 тди и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте.

 

А и да смениш веригите на осмака излиза по-евтино отколкото да правиш основен ремонт на 2.0тфсмасларката :hilezh:

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

28 minutes ago, martinich said:

и няма нужда да се молиш тоя тунер, да не ти сговни ЧЕПА и да ти се разхвърчат карантийте.

Нек'си и двата мотора са доста популярни и не виждам как ше ми се сговни чипа, освен ако не си го напиша само :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...