Jump to content

Audi a8 3.0TDI 2006+ всичко на едно място.


Recommended Posts

9 minutes ago, Nahaly said:

Аз спазарих една за 1180 лева на месец, 5 години, 20к първоначална, 35к остатъчна, данък за първата година ми е подарък, автокаското 4800. 3.0 ТДИ, 27* коня, не помня колко точно, външен и вътрешен с-лайн, въздушно окакчване, ADD и някакви други глезотии (нямаше хед-ъп дисплей). 

Не броя парите за гориво, винетка, гуми и такива неща. 

 

Пролетта на тази година от "стария" модел Ц7 чистеха наличности и отстъпките бяха сериозни... опитай да вземеш А6 Ц8 с 25% отстъпка :) 

 

А парите за гориво, винетки, гуми и всякакви други глупости са си част от уравнението, все пак ти излитат от джоба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Nahaly написа:

 

За 1100 - 1200 лева на месец, ще си вземеш чисто ново Audi A6 от представителството на Порше с 6+ цилиндъра (избери си бензин или дизел).

Говорим за поддръжка, а не да се набиеш с лизинг................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, iasend said:

Пусни линк да я видим

Няма обява. Не му се занимава с несериозни хора и за това предпочита от дума на дума през приятели да се даде. Накратко колата е лонг, абсолютно всички екстри, които е имало в каталога 2006 година. Например тези, които мен ме впачтлиха когато я взимахме - масажи и обдухване на 4те седалки, задна централна конзола, банг и офулсен. От германия е, дошла е в България 2015, той е първи собственик тук, сервизна история в бош сервиз и е на около 290к. :) 

 

С този бюджет си скачай смело на А8 . Ако имаш до към 20-25 за кола.    С търсене ще се намери читава и тези 7 за ремонти да си запазиш 4-5. За мен това е най-добрия вариант, ако търсиш комфорт и удобство.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно компресора 600 лв ли е или 150лв, не че има голямо значение.

Компресор климатик / компресор въздушно окачване :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Какво ще кажете за тези : 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11526754659872862&slink=7gmg2d

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528455170585321&slink=7gmg2d

а принципно се бях спрял на тая 3-ка :
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528671064379988&slink=7gmg2d

Редактирано от pecabum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом държиш на дизел по-скоро гледай коли след 2008-ма, когато е последният фейслифт при A8 D3.

След 2008-ма имаш вече lane assist, side assist, ММI 3G (ако добре помня навигацията е с твърд диск, ъпдейтите са на SD карта и т.н.) и най-верояно разни други неща които пропускам. Уви quattro-то e все още 50:50 ... ама пълно щастие няма :)

 

Тук може да разгледаш какви са екстри е било възможно да се поръчват при последният фейслифт.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ценови диапазон ще е голям късмет да си намериш читава. Аз лично не бих отделил време да гледам на живо нито една от изброените. Последната може би, но А8 без старт/стоп бутон... за мен задължителните екстри на един автомобил от такъв клас са : безключово, хубава аудио система, дистроник, подгрев/обдухване. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето моите предложения:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513436674844651

https://m.mobile.bg/details/11520509214106036

Тази ми е фаворит като изпълнение : https://m.mobile.bg/details/11524511575077020

Тази е доста по-скъпа, но е добро изпълнение, вътре е магазин направо. И ако тези 126 000 се потвърдят от сервизната история, ще си цар.

https://m.mobile.bg/details/11524641104394965

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата и последната много радват със салона вътре.

последната изглежда доста запазена, но е 50% горница на първата, но тези 10к при лош екземпляр - може да се дадат и в рамките на няколко месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората също е с много рядък цвят салон. Тъмно кафяв е, което седи убийствено.

Грях е с тоя бюджет за поддръжка да се вземе 3.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разгледах едно 4.2, баси манящината, даже волана беше карбон и кожа.

Тази кола с чип отива на почти 400кс и мнооого приличен вървеж.

3.0тди е за А4/А6 макс, за мен А8 трябва да е с голям мотор или 4.2 бензин/дизел.

Ако се търси икономия от дизела, просто се взима друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То разлика в А6 и А8 май няма мн голяма, защото едната е цялата алуминий. Но безспорно за А8 4.2 тди си е най-добре. 

 

@petrishki На това поколение също ли ги крадат? За първи път чувам, чупят направо решетката ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...