Jump to content

Мнение за Audi A5 S5 Facelift 211 к.с.


Recommended Posts

Здравейте,

първи пост ми е във форума и се извинявам, ако е в грешен раздел.

Търся мнение за конкретна кола/модел и ме интересува мнението на хората, карали или ремонтирали такива.

Като цало си търся нова кола и съм се спрял на А5/S5 модела. Не търся супер спортна бегачка, да се има предвид. 150-220 коня мился, че са напълно достатъчни за да се насладя на вървежа.

На година се минават до 17000км макс, но с нова кола не се знае, може и да се прескочат :)

Ето и една актуална обява: https://m.mobile.bg/details/11532334195418251

 

Тъй като не съм чак толкова на Ти с колите, общи познания покрай не малкото ремонти на старите, този модел дали е 2.0 TFSI според вас и дали е засегнат от проблема с маслото ?

Колата ми изглежда доста добре гледана, но ще се радвам да чуя мнение дали цената е нормална и дали има някакви големи фабрични проблеми, за които да се оглеждам дали са изчистени генерално.

Благодаря предварително.

Редактирано от VIS_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя кошер с велосипеда седи повече от година и е разискван из форума още 2017.

Щеше да е заминала досега барабар с тоя велосипед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убихте всичко детско в мен :hilezh:
Щом се продава още от 2017, ясна е работата. Дори няма смисъл да я карам на преглед в официален сервиз явно.
Ще се насоча към нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е добре да обърна темата на друга, но бих се радвал на съвети подобна кола като разход средно годишно с обслужване и нормални ремонти до какви пари може да излезе, да знам, дали мога да си я позволя ?
По-добре ли ще е ако си взема от Das Wel Auto, например:
- http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-30-tdi-8759/

- http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-30tdi-quattro-s-line-8171/
 

Не успях да намеря точно тема за този мотор на А5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Das Wel Auto нямаш 100% дали не са правени мушенгии с километража. При 3.0TDI имаш дюзи, EGR, турбо, вериги и скорости като най-сериозни потенциални проблеми ... 

Стружките от горивната помпа нямам идея дали ги има потенциален филм при версията с 245 коня трябва да прочетеш, понеже тоя филм е също с хубава цена от едни 5 бона ако не и повече или по малко според зависи за какви пари си намериш частите.

Та ако удариш хетрик дюзи, скорости и вериги смятай едни 8-9 бона някъде са заминали ... отделно имаш каско гуми данък и някой друг дребен ремонт та парите си вървят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

То ако при тях няма гаранция за колиметража и да са направили диагностика на автомобила така, че като я вземеш от тях да не удариш първоначално на солени ремонти, то къде тогава може да имаш по-голяма сигурност ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще кажа. Не искам да звучи като реклама. От опит казвам.

 

порше дават цялата история от-до

дават 6 месеца или 10к км споделена гаранция

 

то и презервативите не пазят на 100%

 

бих пробвал тази или поне бих я видял на място

http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-20tdi-s-line-n1-9017/

Само не знам 3.0 или 2.0 е

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за предложението.

Изглежда добре, наистина си струва да се види на място с какво разполага.

Наистина при 40к кола изобщо не е лошо да имаш дори и 6 месеца гаранция.

За такава сума съм доста притеснен да отида и да взема нещо от автокъща. Както Петков каза, може да удариш три в едно и да трябва да пиеш една студена вода :) 

А ако се вземе кола от автокъща и се откара в Порше, те гаранция няма да ти дадат, но достстъчно ли е като проверка за една кола в какво състояние е ?

Все повече се замислям за такава сума дали не си струва нова, но доста по-нисък клас, било то и друга марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията на Порше едва ли включва дюзи примерно или автомат, ако греша да ме поправят колегите.

 

С коли втора ръка е така, от където и да ги вземешп риск има. Купуваш каквото те кефи, ако се счупи правиш и така.

 

Проверката в официален сервиз на коя да е марка, също не е гаранция за нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, bahkata007 said:

Пак ще кажа. Не искам да звучи като реклама. От опит казвам.

 

порше дават цялата история от-до

По най-груби сметки имам около 200 продадени автомобила за периода 2013-2015г. В официалните представителства / отдел Употребявани автомобили / можеш да правиш абсолютно всичко, стига да имаш съответния човек - продажба на автомобили с манипулирани километражи, наводнени и възстановени, с пребоядисани детайли. След това делиш горницата със съответния директор. Всички без изключение работят за себе си и участват в схеми за пари -  търговски директори, мениджъри, дилъри и прочее. Аз съм продал поне десетина автомобила по този начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за автомобили купени и обслужвани в БГ.

 

Гаранцията от 6 месеца не е толкова ценна сама по себе си, но на практика означава, че колата няма прикрити (от търговеца) дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, self-made man said:

По най-груби сметки имам около 200 продадени автомобила за периода 2013-2015г

Това си е сериозна цифра, браво! Винаги съм се чудил как има толкова автокъщи и как всичките успяват да продават, но явно си има пазар. Разбира се, всеки има различна успеваемост. А това, което сподели, прави ти чест, но се допуска. Някои казват - вадене на ключ само в официално представителство, да, ама не. И там работят хора, що пък да не крадат, като краденето е станало масов спорт. Не, не ги оправдавам!

По темата - щях да напиша, че скъпо Ауди от Германия, но пък и там са хора, но все пак мисля, че все още са с по-висок морал. След падането на Берлинската стена ние доста "мурафети" им показахме и се понаучиха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, OvivO said:

Това си е сериозна цифра, браво! 

Като казвам "продал" имам предвид, че толкова е продало дружество, в което половината от капитала беше мой. Беше ми странично занимание, но ми отнемаше прекалено много време и приключих участието си там. Но целия процес от покупката до продажбата на крайния клиент ми е ясна. Този бранш не дава работа на най-големите интелектуалци и в него работят изключително безскрупулни хора. Понеже коментара ми предизвика известен интерес, ще дам няколко примера. Купувам автомобил, който е на 5г. и на 250к километра. Колата е вече станалия пословичен премиум :hilezh: Имам контакт с търговския директор на официалното представителство на марката. Правим среща, сключваме съвсем законен комисионен договор - те продават автомобила от тяхно име и за моя сметка. След плащане на цената им превеждам по сметка 5% от стойността на сделката. Всичко е законно. Проблемът, обаче, са километрите на колата, щото за да влезе да се продава в техния "second hand" / проверени и сертифицирани автомобили /, трябва да е до 150к. Съответно търговския директор, който е на заплата в дилъра на тази немска престижна марка, но знае, че след продажбата ще получи 50% от печалбата, ми казва на колко километра да я направим. Колата застава на 150к и след два дни е вече в продажба - преминала през техническа инспекция и продавана в официално представителство. DasWelt Auto дава гаранция, но условно наречения Георги, който работи там изобщо не го интересува този факт, доколкото няма да плаща той. Неговия интерес е да има същата кола, каквато продава в DasWelt Auto, да има пари за ипотеката, за колата на жена си и за морето в Гърция. А това няма как да стане със заплата под 2000 лева месечно. И заработва за себе си. 

Става наводнение в Германия. Нов премиум е под вода :hilezh: Собственикът получава застрахователно обезщетение, а колата / естествено, неработеща / се предлага на пазара на остатъчната си стойност. Купува се, пристига в България, разглобява се на съставните си части, суши се и се сглобява отново, респективно всичко по нея е ремонтирано. Следва козметика и отново среща с някой търговски директор. Тази кола е на малко километри и няма какво да се връща. Освен това не е и удряна. А и никой няма как да разбере, че е наводнявана, освен ако не тръгне назад и не стигне до плащането на застраховката. Но кой отива в официално представителство да купува кола и му минават мисли за подобна проверка? Дори и при дилъра да има данни за това, че този автомобил в гаранция е пострадал по този начин / а такива има /, то бъдещия кеш го мотивира да си трае. И колата заминава след известно време, а всички участници в схемата се облажват за сметка на клиента. 

Това са само два примера, а възможните такива са десетки, ако не и повече. Миналата седмица се запознах с един, който е купил за фирмата си десет служебни автомобила. Колите, естествено, са в гаранция и обслужването им се случва при дилъра. Само, че те се карат доста и след 5г. ще са на 250к километра. А за собственика е неизгодно да са на тези километри, защото няма да им вземе нищо от представителството и няма да му приспаднат остатъчна стойност от новите, които ще купи. Поради тази причина, колата влиза за редовно обслужване след 15к километра, но реално са изминати 45к, като километрите са коригирани. След 5г. ще се продават на 120к, сервизирани при дилър и със сервизна книжка. Естествено, има и вътрешен човек в представителството, който е на хранилка.

Няма да отварям дума за класическото "Може ли да проверим автомобила в официалното представителство? Естествено, че може господине. За кога запазихме час? За 11.00 часа утре". Следва разговор на търговеца с приемчика или друг фактор, който има следното съдържание "Утре в 11.00 часа, ела после за твоите 200 лева" 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш читава кола дай малко повече пари и си вземи сам кола от Германия защото тук е много вероятно да ти набутат някой напудрен разпад дето да платиш още веднъж по сервизите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елиминираш повече рискове и ако имаш късмет караш без да ремонтираш. Повечето схеми на Селфа са за коли нов внос, ако колата е купувана от тук и е върната в представителството риска е по малък. Не казвам нулев, но такъв няма и при закупуване на нов автомобил, ако е произведен петък (казано по старо му). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно турчаците в Германия не ги правят тия схеми.

аз не виждам как представителството би върнало от 250к на 125к километрите на кола карана 5 години в бг и купена от тук...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, bahkata007 написа:

аз не виждам как представителството би върнало от 250к на 125к километрите на кола карана 5 години в бг и купена от тук...

Kилометрите ги връща прекупвача и така представителството е един вид чисто. Друг е въпроса, ако реалния пъреи собственик е поддържал колата до последно в представителството и нашия дилър тактично премълчи реалния пробег пред клиента.

ПП: За това казах по добре кола купена тук, но тук има пак уловки. Например първия собственик кара по 50 х.км на година сменя сам масло в неоторизиран сервиз, връща километри и веднъж годишно ходи в представителството за да смени масло на 15 000 км. Така рискува гаранцията, но може да спечели много при продажба.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много интересна тема се заформи, явно не ви е било скучно през годините във форума :)
Някой би ли препоръчал човек (с някакви все пак морални ценности), който внася автомобили от Германия ?

Редактирано от VIS_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, VIS_89 said:

Много интересна тема се заформи, явно не ви е било скучно през годините във форума :)
Някой би ли препоръчал човек (с някакви все пак морални ценности), който внася автомобили от Германия ?

препоръчвам ти @self-made man, наскоро сподели факти от кухнята, но не знам дали все още се занимава с коли, поне като странична дейност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...