VIS_89 Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 (Редактирано) Здравейте, първи пост ми е във форума и се извинявам, ако е в грешен раздел. Търся мнение за конкретна кола/модел и ме интересува мнението на хората, карали или ремонтирали такива. Като цало си търся нова кола и съм се спрял на А5/S5 модела. Не търся супер спортна бегачка, да се има предвид. 150-220 коня мился, че са напълно достатъчни за да се насладя на вървежа. На година се минават до 17000км макс, но с нова кола не се знае, може и да се прескочат Ето и една актуална обява: https://m.mobile.bg/details/11532334195418251 Тъй като не съм чак толкова на Ти с колите, общи познания покрай не малкото ремонти на старите, този модел дали е 2.0 TFSI според вас и дали е засегнат от проблема с маслото ? Колата ми изглежда доста добре гледана, но ще се радвам да чуя мнение дали цената е нормална и дали има някакви големи фабрични проблеми, за които да се оглеждам дали са изчистени генерално. Благодаря предварително. Редактирано 25 Юли 2018 от VIS_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Тоя кошер с велосипеда седи повече от година и е разискван из форума още 2017. Щеше да е заминала досега барабар с тоя велосипед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 ахахаха, ама вярно още седи! Този байк е китайки и струва 300 леа, но го докарва на вид за към 4 000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIS_89 Публикувано 25 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Убихте всичко детско в мен Щом се продава още от 2017, ясна е работата. Дори няма смисъл да я карам на преглед в официален сервиз явно. Ще се насоча към нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 то и без това щеше да се чудиш как да ги махаш гадните лепенки по вратите и джантите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIS_89 Публикувано 25 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Не знам дали е добре да обърна темата на друга, но бих се радвал на съвети подобна кола като разход средно годишно с обслужване и нормални ремонти до какви пари може да излезе, да знам, дали мога да си я позволя ? По-добре ли ще е ако си взема от Das Wel Auto, например: - http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-30-tdi-8759/ - http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-30tdi-quattro-s-line-8171/ Не успях да намеря точно тема за този мотор на А5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 И в Das Wel Auto нямаш 100% дали не са правени мушенгии с километража. При 3.0TDI имаш дюзи, EGR, турбо, вериги и скорости като най-сериозни потенциални проблеми ... Стружките от горивната помпа нямам идея дали ги има потенциален филм при версията с 245 коня трябва да прочетеш, понеже тоя филм е също с хубава цена от едни 5 бона ако не и повече или по малко според зависи за какви пари си намериш частите. Та ако удариш хетрик дюзи, скорости и вериги смятай едни 8-9 бона някъде са заминали ... отделно имаш каско гуми данък и някой друг дребен ремонт та парите си вървят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIS_89 Публикувано 25 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 (Редактирано) То ако при тях няма гаранция за колиметража и да са направили диагностика на автомобила така, че като я вземеш от тях да не удариш първоначално на солени ремонти, то къде тогава може да имаш по-голяма сигурност ? Редактирано 26 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 От Магазина с найлоните и показание на километража между 0-20км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 28 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2018 (Редактирано) Пак ще кажа. Не искам да звучи като реклама. От опит казвам. порше дават цялата история от-до дават 6 месеца или 10к км споделена гаранция то и презервативите не пазят на 100% бих пробвал тази или поне бих я видял на място http://www.dasweltauto.bg/audi-a5-sportback-20tdi-s-line-n1-9017/ Само не знам 3.0 или 2.0 е Редактирано 28 Юли 2018 от bahkata007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 28 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2018 Като гледам колко е постна от към екстри е по скоро 2.0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIS_89 Публикувано 28 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2018 Благодаря ви за предложението. Изглежда добре, наистина си струва да се види на място с какво разполага. Наистина при 40к кола изобщо не е лошо да имаш дори и 6 месеца гаранция. За такава сума съм доста притеснен да отида и да взема нещо от автокъща. Както Петков каза, може да удариш три в едно и да трябва да пиеш една студена вода А ако се вземе кола от автокъща и се откара в Порше, те гаранция няма да ти дадат, но достстъчно ли е като проверка за една кола в какво състояние е ? Все повече се замислям за такава сума дали не си струва нова, но доста по-нисък клас, било то и друга марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 Гаранцията на Порше едва ли включва дюзи примерно или автомат, ако греша да ме поправят колегите. С коли втора ръка е така, от където и да ги вземешп риск има. Купуваш каквото те кефи, ако се счупи правиш и така. Проверката в официален сервиз на коя да е марка, също не е гаранция за нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
self-made man Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 17 hours ago, bahkata007 said: Пак ще кажа. Не искам да звучи като реклама. От опит казвам. порше дават цялата история от-до По най-груби сметки имам около 200 продадени автомобила за периода 2013-2015г. В официалните представителства / отдел Употребявани автомобили / можеш да правиш абсолютно всичко, стига да имаш съответния човек - продажба на автомобили с манипулирани километражи, наводнени и възстановени, с пребоядисани детайли. След това делиш горницата със съответния директор. Всички без изключение работят за себе си и участват в схеми за пари - търговски директори, мениджъри, дилъри и прочее. Аз съм продал поне десетина автомобила по този начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 Предполагам, че става дума за автомобили купени и обслужвани в БГ. Гаранцията от 6 месеца не е толкова ценна сама по себе си, но на практика означава, че колата няма прикрити (от търговеца) дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 9 hours ago, self-made man said: По най-груби сметки имам около 200 продадени автомобила за периода 2013-2015г Това си е сериозна цифра, браво! Винаги съм се чудил как има толкова автокъщи и как всичките успяват да продават, но явно си има пазар. Разбира се, всеки има различна успеваемост. А това, което сподели, прави ти чест, но се допуска. Някои казват - вадене на ключ само в официално представителство, да, ама не. И там работят хора, що пък да не крадат, като краденето е станало масов спорт. Не, не ги оправдавам! По темата - щях да напиша, че скъпо Ауди от Германия, но пък и там са хора, но все пак мисля, че все още са с по-висок морал. След падането на Берлинската стена ние доста "мурафети" им показахме и се понаучиха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
self-made man Публикувано 29 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2018 Just now, OvivO said: Това си е сериозна цифра, браво! Като казвам "продал" имам предвид, че толкова е продало дружество, в което половината от капитала беше мой. Беше ми странично занимание, но ми отнемаше прекалено много време и приключих участието си там. Но целия процес от покупката до продажбата на крайния клиент ми е ясна. Този бранш не дава работа на най-големите интелектуалци и в него работят изключително безскрупулни хора. Понеже коментара ми предизвика известен интерес, ще дам няколко примера. Купувам автомобил, който е на 5г. и на 250к километра. Колата е вече станалия пословичен премиум Имам контакт с търговския директор на официалното представителство на марката. Правим среща, сключваме съвсем законен комисионен договор - те продават автомобила от тяхно име и за моя сметка. След плащане на цената им превеждам по сметка 5% от стойността на сделката. Всичко е законно. Проблемът, обаче, са километрите на колата, щото за да влезе да се продава в техния "second hand" / проверени и сертифицирани автомобили /, трябва да е до 150к. Съответно търговския директор, който е на заплата в дилъра на тази немска престижна марка, но знае, че след продажбата ще получи 50% от печалбата, ми казва на колко километра да я направим. Колата застава на 150к и след два дни е вече в продажба - преминала през техническа инспекция и продавана в официално представителство. DasWelt Auto дава гаранция, но условно наречения Георги, който работи там изобщо не го интересува този факт, доколкото няма да плаща той. Неговия интерес е да има същата кола, каквато продава в DasWelt Auto, да има пари за ипотеката, за колата на жена си и за морето в Гърция. А това няма как да стане със заплата под 2000 лева месечно. И заработва за себе си. Става наводнение в Германия. Нов премиум е под вода Собственикът получава застрахователно обезщетение, а колата / естествено, неработеща / се предлага на пазара на остатъчната си стойност. Купува се, пристига в България, разглобява се на съставните си части, суши се и се сглобява отново, респективно всичко по нея е ремонтирано. Следва козметика и отново среща с някой търговски директор. Тази кола е на малко километри и няма какво да се връща. Освен това не е и удряна. А и никой няма как да разбере, че е наводнявана, освен ако не тръгне назад и не стигне до плащането на застраховката. Но кой отива в официално представителство да купува кола и му минават мисли за подобна проверка? Дори и при дилъра да има данни за това, че този автомобил в гаранция е пострадал по този начин / а такива има /, то бъдещия кеш го мотивира да си трае. И колата заминава след известно време, а всички участници в схемата се облажват за сметка на клиента. Това са само два примера, а възможните такива са десетки, ако не и повече. Миналата седмица се запознах с един, който е купил за фирмата си десет служебни автомобила. Колите, естествено, са в гаранция и обслужването им се случва при дилъра. Само, че те се карат доста и след 5г. ще са на 250к километра. А за собственика е неизгодно да са на тези километри, защото няма да им вземе нищо от представителството и няма да му приспаднат остатъчна стойност от новите, които ще купи. Поради тази причина, колата влиза за редовно обслужване след 15к километра, но реално са изминати 45к, като километрите са коригирани. След 5г. ще се продават на 120к, сервизирани при дилър и със сервизна книжка. Естествено, има и вътрешен човек в представителството, който е на хранилка. Няма да отварям дума за класическото "Може ли да проверим автомобила в официалното представителство? Естествено, че може господине. За кога запазихме час? За 11.00 часа утре". Следва разговор на търговеца с приемчика или друг фактор, който има следното съдържание "Утре в 11.00 часа, ела после за твоите 200 лева" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Ако искаш читава кола дай малко повече пари и си вземи сам кола от Германия защото тук е много вероятно да ти набутат някой напудрен разпад дето да платиш още веднъж по сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Елиминираш повече рискове и ако имаш късмет караш без да ремонтираш. Повечето схеми на Селфа са за коли нов внос, ако колата е купувана от тук и е върната в представителството риска е по малък. Не казвам нулев, но такъв няма и при закупуване на нов автомобил, ако е произведен петък (казано по старо му). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Все едно турчаците в Германия не ги правят тия схеми. аз не виждам как представителството би върнало от 250к на 125к километрите на кола карана 5 години в бг и купена от тук... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 (Редактирано) преди 21 минути, bahkata007 написа: аз не виждам как представителството би върнало от 250к на 125к километрите на кола карана 5 години в бг и купена от тук... Kилометрите ги връща прекупвача и така представителството е един вид чисто. Друг е въпроса, ако реалния пъреи собственик е поддържал колата до последно в представителството и нашия дилър тактично премълчи реалния пробег пред клиента. ПП: За това казах по добре кола купена тук, но тук има пак уловки. Например първия собственик кара по 50 х.км на година сменя сам масло в неоторизиран сервиз, връща километри и веднъж годишно ходи в представителството за да смени масло на 15 000 км. Така рискува гаранцията, но може да спечели много при продажба. Редактирано 30 Юли 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIS_89 Публикувано 30 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 (Редактирано) Много интересна тема се заформи, явно не ви е било скучно през годините във форума Някой би ли препоръчал човек (с някакви все пак морални ценности), който внася автомобили от Германия ? Редактирано 30 Юли 2018 от VIS_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 @moto_fan Това е твоя човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 2 hours ago, VIS_89 said: Много интересна тема се заформи, явно не ви е било скучно през годините във форума Някой би ли препоръчал човек (с някакви все пак морални ценности), който внася автомобили от Германия ? препоръчвам ти @self-made man, наскоро сподели факти от кухнята, но не знам дали все още се занимава с коли, поне като странична дейност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване