mshbul Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 Има нещо и от веригите както е писал колегата. После според мен звука е от дюзите - цъкането и е нормално. Аз обаче нищо не мога да разбера при мен, защото се форсира много като е студено. Лятото не усещах такива звуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 При мен тия дни сутринта (-5 до -8 градуса) паля и задържа на около 900 оборота 900 и малко ... като се постопли си връща на 800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 При мен отива на 1200 и нагоре и спадат след 3-4 сек., но не може да се разбере нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 Колко трябва да са нормално оборотите на загрял двигател, или е различно? Моите са 750. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 51 minutes ago, mshbul said: При мен отива на 1200 и нагоре и спадат след 3-4 сек., но не може да се разбере нищо. Да ... скачат за момент и при мен, но утре ще видя доколко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 На 11/30/2018 at 22:37, Mitko1962 написа: Колко трябва да са нормално оборотите на загрял двигател, или е различно? Моите са 750. 777 /min при 3.0 BMK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pazzesco Публикувано 21 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Веригите ходих да ги преслушат - не е от тях. Престояла на място колата около 2 часа, при старт нищо не се чува. Някъде другаде е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Според мене не им се доверявай на тия, които са се изказали така крайно. За два часа може и да не изпусне маслото от обтегача. Най-добре да престои цяла нощ и на сутринта да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) На 1.08.2018 г. at 22:52, OvivO написа: аз понякога съм чувал точно преди и по време на смяна на предавка се чува едно леко притракване, може и да си внушавам. Да кажем от 3 на 4 или от 4 на 5 Днес и аз го чух това притракване, едно към едно с това което описваш. Някакво развитие има ли? След като сложих обикновен дизел ми направи впечатление. Иначе карам на "по-скъпия" и ми се струва, че в такъв случай не трака нищо. Внушенията и догатките на страна, въобще, възможно ли е да е от кофти гориво? Д*йба махнах дпф-а, а той завалията след обилно каране с кофти гориво, винаги сигнализираше. 😆 Редактирано 18 Октомври 2019 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 то дали и какво съм чувал, никой не знае аз слагам от хубавия дизел уж, но то и това никой не знае - какъв е всъщност. От на Еко преди Авио прехвален дизел - гелира се и никога повече не съм слагал на Еко. Някои хора смениха заради този шум датчика, който е директно върху помпата за количеството гориво - FCA клапан му викат още мисля и имало подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване