advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Здравейте, колеги. Към настоящия момент съм с A6 4f 3.0tdi и съм адски доволен. Карам го от 4 години. Дойде момент да закупя още една кола за жена и съм се спрял на B8 , от 2010 до 2014. Знам, че питането ми е много още, но моля да ми препоръчате към кой двигател да се насоча. Колата задължително трябва да е автоматик и да не 3.0 тди. Чувам обаче лоши отзиви за мултитроника и 2.0 тди. Отделно има и няколко двигателя от този вид. Моля за вашите съвети. Дали си струва да търся Allroad A4 2.0tdi. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Ако намериш 143 к 2.0 TDI quattro е с хубавата кутия но доста рядко изкачат такива . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiNike Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Съгласен съм с daramusss. Почти всичко, което е само с предно, е главно с мултитроник. S-tronic и Tiptronic кутиите са предимно на quattro вариантите. По отношение на двигателите - моите предпочитания са за бензин. Ако преглътнеш повишения разход на масло на TFSI моторите...мисля че е оптималния вариант. Мое мнение, разбира се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 А какъв е разходът на бензиновото, реалният? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiNike Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Мога да ти кажа за моето 3,2 FSI - градско задръстване - 13 до 17 - градско нормално - 9,5 до 11 - извънградско кротко (с 90-100 на 6-та) - 7,5 - магистрала 140-150 - 8,5-9,2 За 265 коня го преглъщам някяк си.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 По скоро 2.0tfsi ме интересува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Tfsi градско е близо до колегата 13-14 извън е ок около 6-7 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Доста е, 2.0 tdi e много по икономично май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nevi1983 Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 37 minutes ago, advokata25 said: Доста е, 2.0 tdi e много по икономично май Извънградско 5.5 - 6.0 Градско 7.5 - 8.0 Естествено може и много повече при желание... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Почти всички са с милтитроник, не са ли го подобрили все пак след 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Аз с ръчка 2.0tdi 143 под 9 градско не съм го докарвал иначе извън града е друга тема рекорда ми е 5.2 иначе със 140 е около 6л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 А иначе доволни ли сте от тези коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiNike Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Дали сме доволни? Не, не съм доволен от факта, че карам 9 годишна кола, НО!...тя е в пъти по-класна, комфортна и приятна за каране (да не говорим за звука и адреналина на V6 мотора) от страшно много по-нови коли. Карал съм и карам Мерцедес С250 2011, Toyota Verso 1,8 2012, Tuareg 2,5TDI 2006, Opel Insignia 1,6 2010, Opel Astra 1,6 2012 и никоя от тях не се доближава дори като удоволствие от карането до моята A4 S-line quattro avant Имат си и слабости - бравичките на вратите, веригите на V6 моторите, масло на TFSI моторите, соленоидите на вариаторите, страничните огледала, маслена помпа и колянов вал на някои от 2.0TDI моторите, и други заигравки, но колата си е класна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 2010-2014г. е малко обширно понятие защото след 2012г. започва фейслифт версията, а там има доста подобрения, а и цената е по-висока. Аз лично харесвам конфигурацията 2.0 TFSI quattro S tronic. Трябва да се види дали е направен ремонта на мотора и дали въобще има проблем колата ако е фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Колата ще се кара предимно в града, а този бензинов двигател мисля, че няма да е адекватен откъм разход. Предполагам, че ще гори повече дори и от а6 3.0 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Най-последното при покупка на Б8 е да се гледа разхода. Да не говорим,че за предимно градско каране от жена и наличието на 4Ф е напълно безсмислено да се купува Б8. Търси си си по-малка градска кола. Така бих направил и съм направил аз и затова споделям такова мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Трябва ни кола, в която да може да качва количка и други багажи, по-широка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Преди 16 часа, advokata25 написа: А иначе доволни ли сте от тези коли? Аз съм доволен. 2011г С4 Седан.Беше на под 5г и 140 000км като я купих. За почти 500кс , които има извънградско с нормално каране гори под 8-9/100. За града имам друга кола на газ, защото не се издържа. Имах доста време 3.0тди и харчеше в трафик 15-16. 2.0 тфси с "умните" светофари на Тотев , ще си харчи доста в трафик. Не , че не я карам, но 16-20/100 не си заслужава. Всяко едно Б8 с кофти поддръжка може да те събори и то доста, затова дизел трудно ще се намери читав и на малко километри. В никакъв случай мултитрошляк кутия. Така и не я оправиха и при Б9 вече не се вгражда , доколкото знам, както и при всички други нови модели. Just now, advokata25 написа: Трябва ни кола, в която да може да качва количка и други багажи, по-широка. Дейба....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 А двигателят 1.8 tfsi как е, имате ли впечатления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Харчи като 2.0тфси, върви чувствително по-малко. Има същия проблем с маслото. На какви разстояние ще се кара колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 4 hours ago, advokata25 said: А двигателят 1.8 tfsi как е, имате ли впечатления? Бягай от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Преди 2 часа, petrishki написа: Харчи като 2.0тфси, върви чувствително по-малко. Има същия проблем с маслото. Надявам се авторът на темата да няма нищо против да я ползвам (за да да не отварям подобна тема) за някои въпроси и се надявам в замяна отговорите да бъдат полезни за него и за другите колеги. 1. Явно разумният и оптимален избор м/у 1.8 tfsi и 2.0 tfsi е 2.0 tfsi, а за 1.4 tfsi да забравя, така ли е? 2. Колко струва ремонтът при проблем с харчене на масло (визирам над 2 л/10 000 км) - 1 000 лв., 2 000 лв. или ...? 3. Еднакви ли са бензиновите двигатели преди фейслифта (2012 г.) и след това? 4. Има ли проблем с газифицирането на тези двигатели? 5. Оправдано ли е да похарчат доста повече пари например за покупка на В8 от 2013 г., вместо за такава от 2011 г.? Другите въпроси по-нататък във времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Оправдано е, особено за бензинов мотор. Самите мотори са еднавки, но са с различни бутала и сегменти. При префейс, проблема се остранява с 3-4к лв - основен ремонт на мотора. Толкова струва ангренажа на 3.0 тди или рециклиране на дюзи. Проблеми с поставяне на газ няма, ефекта обаче е съмнителен, освен ако не се карат 50к км на година. За 1.4 нищо не знам. Слагат ли го в б8 изобщо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Аз категорична информация за мултитроника на Б8 не съм намерил. На практика май изкарва 300 до 400к км с 4 цилиндров дизел и редовна смяна на масло. 1.8 е на практика същия двигател с (почти) същите бутала, но с по-къс ход. Освен това при 1.8 липсва променливото газоразпределение на 2.0. Като ефект - чувствително по-слабо вървене в ниски и много високи обороти, при еднакъв разход. За последните 3к км средния ми разход на газ е под 9л, резервоарът е на около 1/3-та. Колата е автомат, куатро, с чип, със 17 гуми, карана само на климатик и половината време натоварена догоре. Бутала със сегменти марка колбеншмид (които са виновник за високия разход на масло) продължават да струват 800лв. Какво още ще се сменя (и при кого) при отваряне на мотор е решение на собственика. Ако моторът е каран дълго време с разход на мсло над нормата е много вероятно да има поражения за още 1000лв.....в краен случай и надрани стени на цилиндрите. При всички случаи веригата трябва да се погледне и ако е със стария тип обтегач да се смени. Гаранционен ремонт на мотора не включва смяна на вериги, нито ревизиране на глава. В официален сервиз се прави половинчато, с единствена цел да изчезне разхода на масло, всичко друго не минава по гаранция и съответно..... Б8 не е най-удобната кола за градско - може би е А4-ката с най-лош обзор. ТФСИ моторите също не обичат много градското. С-троника също не е най-подходящата кутия за градско, нито има смисъл от нея. Основното предимство от бързо превключване не се използва на градско...нито многото предавки и остава само високото тегло, по-грубата смяна и скъпите ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4fenn Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Аз съм на мнение че 2,0 тди с ръчна скоростна кутия е по-добрият вариант то бензиново А4 поне до фейслифта 2012та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts