Excellent86 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Здравейте, ще купувам съвсем скоро ауди А7 2015 година 3.0 quattro 272 hp фейслифт на 140 000 км с чисто нова скоростна кутия (сменят я гаранционно поради дефект) . Някакви други проблеми, които се проявяват в тази кола има ли, какво да гледам друго за колата. Ако може за някакви съвети. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 При толкова пари където ще дадеш едва ли 2000/3000 лв биха те затруднили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Най-напред се запознай много внимателно с гаранционните условия. Докога важи гаранцията. Ако е такава с удължен срок какви са условията защото понякога може да се окаже, че "гаранция няма". Смяната на скоростната кутия страшно ми намирисва на "примамка". 140 хил. км за 3 години, а е много вероятно да са повече си е яко каране. Това е огромен минус според мен. Първият "юнак" с удължен интервал ли е сменявал маслото защото това е много вредно при родните условия и горива. Препоръчвам ти да бъдеш изключително внимателен и се заинтересувай чия собственост е бил автомобилът. Много е важен профилът на първия собственик и ако това се укрива бъди сигурен, че нещо не е наред. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Смяната на скоростната кутия по гаранция е най-хубавото нещо, което е можело да се случи на тази кола, осбено ако са сменили и съединител + маховик :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 (Редактирано) Човекът не е казал, че колата е в гаранция, а че кутията ще се смени по предявена в рамките на гаранционния срок рекламация. Според мен всички разходи по тази кола би трябвало да са еквивалента на жълти стотинки в сравнение с нейната първоначална стойност. Някакви по конкретни проблеми: всичко, което се появява при коли, приближаващи 150 000 - познатите ядове с еко-шитните по изкпускателната система, газоразпределението (нали мотора е с вериги?), турбо. Струва си да се погледне окачването, че може да е с онези "палавите" амортисьори, които струват немалко. С две думи - нищо конкретно и едновременно с това всичко трябва да се прегледа обстойно. От кола до кола разликата може да бъде голяма. Редактирано 5 Октомври 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excellent86 Публикувано 5 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Казаха ми ,че ще направят фул чек в ауди преди да ми я дадат, с цялата документация и какво е правено по колата. Километрите не са въртяни, но все пак като отида на място ще взема номера на рамата и ще я проверя , че да съм сигурен кога е била обслужвана последно. Колата е карана в холандия. Честно казано е по вероятно да е това което казва AALEXANDROV Преди 2 часа, AALEXANDROV написа: че кутията ще се смени по предявена в рамките на гаранционния срок рекламация Но други мои познати са взимали от въпросния човек коли и досега всичко, което твърдят си е така. Колите се представят в чистия им вид, имат си коли и на по 300000 км ,но са на значително по ниски цени. Преди 12 часа, KOKO 100 C4 написа: Първият "юнак" с удължен интервал ли е сменявал маслото защото това е много вредно при родните условия и горива. За това не знам, но ще ми дадат всичко , което е правена по колата, всички налични документи и фул чек. Преди 12 часа, KOKO 100 C4 написа: Препоръчвам ти да бъдеш изключително внимателен и се заинтересувай чия собственост е бил автомобилът. Много е важен профилът на първия собственик и ако това се укрива бъди сигурен, че нещо не е наред Това също, ще го проуча благодаря! Преди 4 часа, fifipaldi написа: Смяната на скоростната кутия по гаранция е най-хубавото нещо, което е можело да се случи на тази кола, осбено ако са сменили и съединител + маховик :). Точно това си мисля и аз , това е би трябвало да е много добре, Като отида на място ще гледам за всички неща , за които ми казахте, Благодаря ви сърдечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Преди 1 час, nichirenshu написа: Не очаквай много да издържи кутията ако е с-троник, те са си калпави в сравнение с тези с хидротрансформатор. Просто хората ги третират като конвенционален автомат при градско каране и 'бават мамата на съединителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Demertsel Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 (Редактирано) Какво имаш предвид? Редактирано 8 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 В това кратко видео, колегата @radi_nrj е обяснил чудесно. https://www.youtube.com/watch?v=dGu1F-v04xc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 (Редактирано) On 10/5/2018 at 2:30 PM, Excellent86 said: За това не знам, но ще ми дадат всичко , което е правена по колата, Лонглайф програмата не е голям проблем за страна като Холандия - по-чисти горива и въздух, равен терен и стриктни ограничения на скоростта. Но тук трябва да забравиш за нея. ....а колегата с видеото не е прав. Да, градския режим износва повече с-троника, както извънградския износва повече типтроника. Но колата няма нужда от подаване на газ, за да зацепи съединителя 100%. Просто не е добре пъпленето с полунатисната спирачка....а вероятно и дългото стоене на място в позиция "D"....което зависи и от наклона, на който стоим. Редактирано 9 Октомври 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 On 10/9/2018 at 7:48 AM, robobug said: Но колата няма нужда от подаване на газ, за да зацепи съединителя 100%. Може би при някои дизели, на бензинова кола с DSG ако не подадеш газ и се зацепят всички дискове на съединителя ще изгасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Коментираме само ДЛ501. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване