Jump to content

Предстояща покупка


Recommended Posts

Здравейте, ще купувам съвсем скоро ауди А7 2015 година 3.0 quattro 272 hp фейслифт на 140 000 км с чисто нова скоростна кутия (сменят я гаранционно поради дефект) . Някакви други проблеми, които се проявяват в тази кола има ли, какво да гледам друго за колата. Ако може за някакви съвети. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред се запознай много внимателно с гаранционните условия. Докога важи гаранцията. Ако е такава с удължен срок какви са условията защото понякога може да се окаже, че "гаранция няма".:hilezh:

Смяната на скоростната кутия страшно ми намирисва на "примамка". 140 хил. км за 3 години, а е много вероятно да са повече си е яко каране. Това е огромен минус според мен.

Първият "юнак" с удължен интервал ли е сменявал маслото защото това е много вредно при родните условия и горива.

Препоръчвам ти да бъдеш изключително внимателен и се заинтересувай чия собственост е бил автомобилът. Много е важен профилът на първия собственик и ако това се укрива бъди сигурен, че нещо не е наред.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на скоростната кутия по гаранция е най-хубавото нещо, което е можело да се случи на тази кола, осбено ако са сменили и съединител + маховик :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът не е казал, че колата е в гаранция, а че кутията ще се смени по предявена в рамките на гаранционния срок рекламация. 

Според мен всички разходи по тази кола би трябвало да са еквивалента на жълти стотинки в сравнение с нейната първоначална стойност.

 

Някакви по конкретни проблеми: всичко, което се появява при коли, приближаващи 150 000 - познатите ядове с еко-шитните по изкпускателната система, газоразпределението (нали мотора е с вериги?), турбо. Струва си да се погледне окачването, че може да е с онези "палавите" амортисьори, които струват немалко.

С две думи - нищо конкретно и едновременно с това всичко трябва да се прегледа обстойно. От кола до кола разликата може да бъде голяма.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми ,че ще направят фул чек в ауди преди да ми я дадат, с цялата документация и какво е правено по колата. Километрите не са въртяни, но все пак като отида на място ще взема номера на рамата и ще я проверя , че да съм сигурен кога е била обслужвана последно. Колата е карана в холандия. Честно казано е по вероятно да е това което казва AALEXANDROV 

Преди 2 часа, AALEXANDROV написа:

че кутията ще се смени по предявена в рамките на гаранционния срок рекламация

 

Но други мои познати са взимали от въпросния човек коли и досега всичко, което твърдят си е така. Колите се представят в чистия им вид, имат си коли и на по 300000 км ,но са на значително по ниски цени.

Преди 12 часа, KOKO 100 C4 написа:

Първият "юнак" с удължен интервал ли е сменявал маслото защото това е много вредно при родните условия и горива.

 

За това не знам, но ще ми дадат всичко , което е правена по колата, всички налични документи и фул чек.

Преди 12 часа, KOKO 100 C4 написа:

Препоръчвам ти да бъдеш изключително внимателен и се заинтересувай чия собственост е бил автомобилът. Много е важен профилът на първия собственик и ако това се укрива бъди сигурен, че нещо не е наред

Това също, ще го проуча благодаря!

 

Преди 4 часа, fifipaldi написа:

Смяната на скоростната кутия по гаранция е най-хубавото нещо, което е можело да се случи на тази кола, осбено ако са сменили и съединител + маховик :).

 

Точно това си мисля и аз , това е би трябвало да е много добре, 

Като отида на място ще гледам за всички неща , за които ми казахте, Благодаря ви сърдечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nichirenshu написа:

Не очаквай много да издържи кутията ако е с-троник, те са си калпави в сравнение с тези с хидротрансформатор.

 

Просто хората ги третират като конвенционален автомат при градско каране и 'бават мамата на съединителите. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/5/2018 at 2:30 PM, Excellent86 said:

За това не знам, но ще ми дадат всичко , което е правена по колата,

Лонглайф програмата не е голям проблем за страна като Холандия - по-чисти горива и въздух, равен терен и стриктни ограничения на скоростта. Но тук трябва да забравиш за нея.

 

 

 

....а колегата с видеото не е прав. Да, градския режим износва повече с-троника, както извънградския износва повече типтроника. Но колата няма нужда от подаване на газ, за да зацепи съединителя 100%. Просто не е добре пъпленето с полунатисната спирачка....а вероятно и дългото стоене на място в позиция "D"....което зависи и от наклона, на който стоим.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/9/2018 at 7:48 AM, robobug said:

Но колата няма нужда от подаване на газ, за да зацепи съединителя 100%. 

 

Може би при някои дизели, на бензинова кола с DSG ако не подадеш газ и се зацепят всички дискове на съединителя ще изгасне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...