Audihabi

madness или revo за 3.0tfsi

Recommended Posts

Здр,имам ауди а6 ц7 3.0тфси американка искам да сложа чип но точно каде не знам,маднес предлагат 410-420кс 530-550нт без смяна на ролката,а revo с смяна на ролката 430-440кс и 610нт но без дино,и не знам кой чип е по добър,дали без ролка или с ролка,дали да смения чаржкулера,моля дайтеми савети не разбирам много от чипове  и само тез ги знам маднес и revo

Edited by Audihabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не разбирам много за това питам 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

99.9% от народа пита,пита,пита и накрая отиват в Маднес, щото им развяват едни хартийки там и спрямо REVO е евтинко.

Обяснявал съм мноооого пъти, но просто вече ми омръзна.

Накратко от наблюденията ми - купува се кола за много пари и после се стискаме за качествен тунинг и искаме хем за без пари, хем да върви много.

REVO  разработват софтуера повече от 6-7 месеца и повече от 100 000км.В РЕАЛНИ пътни условия, нещо което на дино няма как да стане.

Обещават напълно реалистични коне и ги слагат на ПЪТЯ.Тестват в Африка,тестват в Европа, тестват в Китай и тн.

Затова и се препоръчва за различните региони и различен хардуер.20мин и караш нова кола.Имаш съпорт по всяко време.

После отиваш като искаш на дино и получаваш хартийката с перфектна графика и разпределение на кс и нм.

Преди 16 часа, P_PETKOV написа:

Прочети това.

:respekt::verweis::zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е някой по нов автомобил на малко километри може да се насочиш към някоя реномирана фирма за готов софтуер със солена цена. . Иначе индивидуалната настройка на дино стенд е най-добрия вариант. Веднага лъсва "бляскавото" техническо състояние на автопарка у нас. С горивата също ...

Разглеждал съм лог файлове на кола (1.8Т) с REVO  и не изглеждаха добре. Но проблема вероятно беше с "хардуера".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ахахахаххахаха.........ще умра от смях........какви къстъм настройки те гонят не ми е ясно.....просто няма такъв филм.

Единственият, който изпипваше нещата индивидуално и при новите коли беше Келеша, лека му пръст.

Самият той е казвал, че и една седмица да се мъчи няма да може да докара графика като на РЕВО колата ,която му бяхме закарали.

Колите се качват на диното , за да се види дали готовият файл се е заредил ОК.Нищо повече.Каква индивидуалност те гони нееезнам.

Единствено се настройват къстъм коли нямащи общо със заводският хардуер и ползващи друга електроника.

Рево ползват различни софтове за отделните буквоозначени мотори от гамата на 3.0ТФСИ примерно.

Масово хората не се съобразяват с препоръчителният/задължителният хардуер , който трябва да се монтира и състоянието на двигателите им.

Има защо софта на такава фирма да е толкова пари.

Edited by Ц Е Ц О

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ц Е Ц О написа:

Колите се качват на диното , за да се види дали готовият файл се е заредил ОК.Нищо повече.Каква индивидуалност те гони нееезнам.

Единствено се настройват къстъм коли нямащи общо със заводският хардуер и ползващи друга електроника.

 

Много разнопосочно мнение. Като цяло съвпада с моето, изключая другата електроника.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се прави на не разбрал.........

Кажи ми къде да ида да ми направят индивидуална дино настройка на 3.0ТФСИ???

И софт на кутията искам индивидуален, защото при С-троник задължително се ремапва и кутията?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 20.10.2018 г. at 14:23, Audihabi написа:

Здр,имам ауди а6 ц7 3.0тфси американка искам да сложа чип но точно каде не знам,маднес предлагат 410-420кс 530-550нт без смяна на ролката,а revo с смяна на ролката 430-440кс и 610нт но без дино,и не знам кой чип е по добър,дали без ролка или с ролка,дали да смения чаржкулера,моля дайтеми савети не разбирам много от чипове  и само тез ги знам маднес и revo

Филипе, ти ли си мойто момче?

Нали ти обясних във фейса какво и що, на лични тука няма какво по-различно да си пишем, но все пак.

 

Ремъка и ролката са едни никакви 300лв

КОлата ти е американка и предполагам е с Типтроник?

Направи си първо Стейдж 1 на Рево , покарай я и после за 1+ имаш само около 150 лева доплащане.

Колата ще стане 430кс, с чарджкулера ще е около 450-460.

Изисква се интейк кит или поне филтър за кутията високопоточен.

Започни с малкото на около 410кс и после ще решиш за дозасилване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как се настройва кола перфектно с няколко ръна на диното?

Revo настройват колите с месеци в глобални климатични условия и по горивата в глобален мащаб, а специално за Stage 1+ 3.0TFSi V6 с ролка, само едни 18 месеца... Няма как да стане нещо нечувано или невиждано при хардуер с определен потенциал, може да се настрой да се разгръща автомобила по-най добрия начин, а не да е болид.

Следващия важен момент, е че Revo работят и тестват десетки коли с един и същ двигател, параметри, за има няма над 6-12 месеца по време на развитието и изграждането на даден софтуер, а тук в България се правят единични бройки за целия експлоатационен живот на този двигател/автомобил.

Кое не е къстъм при Revo, че си настройват по най-добрия възможен начин софтовете си или че разработват и настройват големите "коне" с най-добрия хардуер за дадения мотор, че слагат всичката мощ на асфалта, или че винаги всичко е съобразено с резерва и безопасността, икономията и екологията, и т.н.?????

Edited by dido99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да вие нали бяхте там и видяхте как, къде и колко време ги настройват :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще те помоля най-човешки , ако няма какво смислено да кажеш , да си задържиш мозъчните пръдни за лично ползване............

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз ще те помоля да говориш по-културно.С такава убеденост може да обяснявате, че сте закусвали баничка с боза, но не  как, къде и за колко време се правят чипове.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Passi написа:

Да вие нали бяхте там и видяхте как, къде и колко време ги настройват :hilezh:

 

Аз лично бях и то много скоро. Видях доста детайли в разработването и тестването, видях един куп хардуер на конкурентни фирми за, който на тестовете вадеше по-лоши показатели от фабрично влаганите във VAG (визирам интейк с-ми за по 2-3к евро). 

 

 

Диното е задължително при разработка на софтуер за да се тества след разработката. При фабрично произведен софт от типа на REVO, MTM, APR въпроса мерите ли на дино звучи комично. Същото е като при покупката на нов автомобил да карате представителя на VW да ви докаже на дино, че мощността е като тази в каталога :hilezh: :steinigung:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 10 минути, Passi написа:

И аз ще те помоля да говориш по-културно.С такава убеденост може да обяснявате, че сте закусвали баничка с боза, но не  как, къде и за колко време се правят чипове.

Чети сега внимателно..........

Прекарал съм 10+ години в настройки на доста къстъм проекти, а и не само.....

Обиколил съм почти всички динота - Маднес/Проспийд/Хед/Бургаското/Драгповер/Келеша.

Знам мнооооого добре какво , как и защо се прави, така че не ми казвай какво и как при положение, че не вдяваш нищо от тази материя.

За баничките с бозата знаем , че си тесен спецЯлист...........

 

преди 10 минути, cvetan83 написа:

 

Аз лично бях и то много скоро. Видях доста детайли в разработването и тестването, видях един куп хардуер на конкурентни фирми за, който на тестовете вадеше по-лоши показатели от фабрично влаганите във VAG (визирам интейк с-ми за по 2-3к евро). 

 

 

Диното е задължително при разработка на софтуер за да се тества след разработката. При фабрично произведен софт от типа на REVO, MTM, APR въпроса мерите ли на дино звучи комично. Същото е като при покупката на нов автомобил да карате представителя на VW да ви докаже на дино, че мощността е като тази в каталога :hilezh: :steinigung:

 

Това съм пропуснал в поста си , Адаш, че конете обявени от РЕВО в частност са на база и доста рънове на диностенд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И ако можеше сега да се включи в темата и Венци или Радев (например) с тяхната гледна точка, че и с примери.....защо и как.

Което няма да е лошо, стига да им пука....че конкуренцията не спи :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 27 минути, Passi написа:

Да вие нали бяхте там и видяхте как, къде и колко време ги настройват :hilezh:

Реномираните световни фирми имат по 500-600 дълъра в целият и пак няма вяра :steinigung:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винаги съм се чудил каква е логиката на сравнително свежа и техническа изправна кола да НЕ може да се налее готов софт? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 14 минути, nichirenshu написа:

Пуси ти верно трябва да си с ниско IQ за да го напишеш това, знам, че не проумяваш елементарни неща ама неква граница на тъпотата, не и за теб де....

Нямам представа какво ми е IQ-то ама явно за разлика от вашите ми стига за да се сетя,че между рекламата и реалността за един продукт има доста разлики.Вие ако искате и в Дядо Коледа вярвайте не ми пречите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз опит нямам нито с Рево нито с Маднес и нищо не мога да споделя.Опитах културно да кажа да не вярвате на 100% за хилядите часове тестове на 9 континента и вие се газирахте.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 13 минути, Passi написа:

Аз опит нямам нито с Рево нито с Маднес и нищо не мога да споделя.Опитах културно да кажа да не вярвате на 100% за хилядите часове тестове на 9 континента и вие се газирахте.

Като нямаш опит , не се изказвай неподготвен с авторитет на тунинг батка..............

За теб е реклама, за нас е читава и най-вече ПОТВЪРДЕНА презентация на ТТДанни.

Проверено е многократно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама моля ви не ме карайте да обяснявам просто изречение на всеки поотделно.Никъде не съм написал,че софтуера е лош или,че обявените данните не са верни а да не пишете за неща в които не сте сигурни.Ти като си експерт видя ли ги с очите си тестовете от хиляди часове на няколко континента.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко инфо MADNES ECU +TCU и кутията става при тях  а REVO  само ECU защтото колата е  типтроник 

Edited by Audihabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хмм а разказаха ли ти какво точно оптимизират на типтроника ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.