Jump to content

Трудно палене


Vankito_89

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Сигурно има такава тема, но съм нов. Имам следния проблем: Имам ауди а6 3.0 TDI 4F и всяко първо палене на студен двигател ми е трудно( без значение по кое време на деня е и колко градуса е) и след няколко опита запалва, след като изпушва доста голям сив пушек отзад. Закачвана е няколко пъти на диагностика, но нищо не излиза. След като запали веднъж, всяко палене след това е перфектно, пали от раз. Моля за помощ! Благодаря предварително!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Vankito_89 написа:

Здравейте, колеги. Сигурно има такава тема, но съм нов. Имам следния проблем: Имам ауди а6 3.0 TDI 4F и всяко първо палене на студен двигател ми е трудно( без значение по кое време на деня е и колко градуса е) и след няколко опита запалва, след като изпушва доста голям сив пушек отзад. Закачвана е няколко пъти на диагностика, но нищо не излиза. След като запали веднъж, всяко палене след това е перфектно, пали от раз. Моля за помощ! Благодаря предварително!!! :)

Аз бих те посъветвал да си прегледаш подгревните свещи и захранването към тях, идва ли ток и т.н. Единият вариант е да са ти здрави свещите, но да не стига ток до тях, за да греят има реле за подгрева има и бушон, в тази връзка отвори е погледни черната кутия под предното стъкло в дясно при двигателя, дали има вода или е наводнявана, защото май там беше релето за подгрева. Другият вариант е ако са много стари само да светят, но да не греят както трябва и да не ти изписва грешка, защото компа не ги разчита като изгорели.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е от свещи, защото не е толкова студено, а и той пише, че не зависи от температурата.

 

Ти сигурен ли си, че има реле? Аз си мисля, че компът пуска отделно за всяка свещ и така може да разбере коя е изгоряла. освен да има някакъв друг начин да разбира за изгоряла.

 

По-скоро се връща нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.11.2018 г. at 11:52, mili 75 написа:

Аз бих те посъветвал да си прегледаш подгревните свещи и захранването към тях, идва ли ток и т.н. Единият вариант е да са ти здрави свещите, но да не стига ток до тях, за да греят има реле за подгрева има и бушон, в тази връзка отвори е погледни черната кутия под предното стъкло в дясно при двигателя, дали има вода или е наводнявана, защото май там беше релето за подгрева. Другият вариант е ако са много стари само да светят, но да не греят както трябва и да не ти изписва грешка, защото компа не ги разчита като изгорели.

Благодаря, колега. Ще проверя това, защото и друг ми каза да си проверя релетата. 

 

На 15.11.2018 г. at 22:35, Rodik написа:

Компа изкарва грешка ако има изгоряла свещ. Да не е стар горивния филтър?

Компютърът не изкарва абсолютно никакви грешки, а филтърът както и клапана се смени скоро и то за втори път

 

На 14.11.2018 г. at 12:38, mshbul написа:

Едва ли е от свещи, защото не е толкова студено, а и той пише, че не зависи от температурата.

 

Ти сигурен ли си, че има реле? Аз си мисля, че компът пуска отделно за всяка свещ и така може да разбере коя е изгоряла. освен да има някакъв друг начин да разбира за изгоряла.

 

По-скоро се връща нафтата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко диагностики ходих и дюзите са добре, няма проблем с тях.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си свалял дюзите за да ги дадеш на тест на стенд изобщо не може да си сигурен... на VAGCOM не се вижда, ако "прокапват" на угасена кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да беше обяснил дали му превърта трудно стартера или върти като бесен и не ще да пали, то това трудно палене си аспекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал е всяко първо палене на студен мотор, за топло палене не е писал. Затова го насочих да прегледа подгрева, бушони, кабели, релета и самите свещи, които могат да не греят като хората, но на диагностиката да не ги дава изгорели защото имат някаква консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 21.11.2018 г. at 20:37, mshbul написа:

Колегата да беше обяснил дали му превърта трудно стартера или върти като бесен и не ще да пали, то това трудно палене си аспекти.

Не превърта, колега, а направо си върти като бесен и не ще да пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от скоро съм горд собственик на ауди 3.0 4ф 224 и при мен имам същия проблем при първо палене сутрин ако е оправил колегата проблема моля да сподели. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях със същият проблем на 3.0 tdi.Дори някой път не запалваше и ми светваше лампата за налягане на маслото.След сваляне и проверка на свещите се оказа,че и 6-те са дали фира,а грешка не записваше.Смених ги и от тогава пали от ряз и повече лампа за налягането на маслото не ми е светвала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И при мен пали трудно - само на студено (лятото го няма този проблем), само първия път - върти няколко пъти докато запали, после е 6.
С чисто нови сменени свещи съм, нов акумулатор, прясно сменени масло, филтри. Няма тресене, няма пушеци, няма вибрации.
Колата е 3.0 tdi, 225 к.с., ремап, махнат дпф, изключен егр, вихрови, рециклирани дюзи преди 40000 км, никакви грешки на компютъра.

Някакви други идеи освен свещите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стига ток компът ще ги брои за изгорели и ще се види.

 

Не знам как дава индикация на таблото, но сигурно го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дава но на диагностика ги има записани на кой цилиндър. Поне при мен при 5 изгоряли на таблото не изкарваше нищо колата палеше тежко работеше неравномерно и пушеше.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе колегата пише, че за неговите изгорели не е имало грешки. Не знам дали има предвид този вид грешки или на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за подгрева веднага гасне при студен стат и ниски температури,ако има изгоряла свещ (понякога има и претрисане на мотора).Ако всички са ок свети няколко секунди,докато подгреят,така най-лесно се познава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Проблема заради който започнах тази тема се реши. Оказа се, че свещите са ми наред, а смених датчика на коляновия вал и сега колата пали всеки път, даже направих разглобяване с ремонтен комплект на дюзите.  Благодаря на всички за съветите, които ми дадохте. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

 

Здравей, колега! Колко пари ти излезе ремонта на дюзите и датчика на коляновия вал.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...