Vankito_89 Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Здравейте, колеги. Сигурно има такава тема, но съм нов. Имам следния проблем: Имам ауди а6 3.0 TDI 4F и всяко първо палене на студен двигател ми е трудно( без значение по кое време на деня е и колко градуса е) и след няколко опита запалва, след като изпушва доста голям сив пушек отзад. Закачвана е няколко пъти на диагностика, но нищо не излиза. След като запали веднъж, всяко палене след това е перфектно, пали от раз. Моля за помощ! Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Да не са пълни цилиндрите с нафта... Дюзи проверявал ли си? За тях няма да ти запише грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 (Редактирано) преди 27 минути, Vankito_89 написа: Здравейте, колеги. Сигурно има такава тема, но съм нов. Имам следния проблем: Имам ауди а6 3.0 TDI 4F и всяко първо палене на студен двигател ми е трудно( без значение по кое време на деня е и колко градуса е) и след няколко опита запалва, след като изпушва доста голям сив пушек отзад. Закачвана е няколко пъти на диагностика, но нищо не излиза. След като запали веднъж, всяко палене след това е перфектно, пали от раз. Моля за помощ! Благодаря предварително!!! Аз бих те посъветвал да си прегледаш подгревните свещи и захранването към тях, идва ли ток и т.н. Единият вариант е да са ти здрави свещите, но да не стига ток до тях, за да греят има реле за подгрева има и бушон, в тази връзка отвори е погледни черната кутия под предното стъкло в дясно при двигателя, дали има вода или е наводнявана, защото май там беше релето за подгрева. Другият вариант е ако са много стари само да светят, но да не греят както трябва и да не ти изписва грешка, защото компа не ги разчита като изгорели. Редактирано 14 Ноември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Едва ли е от свещи, защото не е толкова студено, а и той пише, че не зависи от температурата. Ти сигурен ли си, че има реле? Аз си мисля, че компът пуска отделно за всяка свещ и така може да разбере коя е изгоряла. освен да има някакъв друг начин да разбира за изгоряла. По-скоро се връща нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Компа изкарва грешка ако има изгоряла свещ. Да не е стар горивния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankito_89 Публикувано 17 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 На 14.11.2018 г. at 11:52, mili 75 написа: Аз бих те посъветвал да си прегледаш подгревните свещи и захранването към тях, идва ли ток и т.н. Единият вариант е да са ти здрави свещите, но да не стига ток до тях, за да греят има реле за подгрева има и бушон, в тази връзка отвори е погледни черната кутия под предното стъкло в дясно при двигателя, дали има вода или е наводнявана, защото май там беше релето за подгрева. Другият вариант е ако са много стари само да светят, но да не греят както трябва и да не ти изписва грешка, защото компа не ги разчита като изгорели. Благодаря, колега. Ще проверя това, защото и друг ми каза да си проверя релетата. На 15.11.2018 г. at 22:35, Rodik написа: Компа изкарва грешка ако има изгоряла свещ. Да не е стар горивния филтър? Компютърът не изкарва абсолютно никакви грешки, а филтърът както и клапана се смени скоро и то за втори път На 14.11.2018 г. at 12:38, mshbul написа: Едва ли е от свещи, защото не е толкова студено, а и той пише, че не зависи от температурата. Ти сигурен ли си, че има реле? Аз си мисля, че компът пуска отделно за всяка свещ и така може да разбере коя е изгоряла. освен да има някакъв друг начин да разбира за изгоряла. По-скоро се връща нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 Остава върпоса за дюзите. Не ги ли погледнахте поне на диагностиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankito_89 Публикувано 21 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 (Редактирано) На няколко диагностики ходих и дюзите са добре, няма проблем с тях. Редактирано 22 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Ако не си свалял дюзите за да ги дадеш на тест на стенд изобщо не може да си сигурен... на VAGCOM не се вижда, ако "прокапват" на угасена кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Колегата да беше обяснил дали му превърта трудно стартера или върти като бесен и не ще да пали, то това трудно палене си аспекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Писал е всяко първо палене на студен мотор, за топло палене не е писал. Затова го насочих да прегледа подгрева, бушони, кабели, релета и самите свещи, които могат да не греят като хората, но на диагностиката да не ги дава изгорели защото имат някаква консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankito_89 Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 На 21.11.2018 г. at 20:37, mshbul написа: Колегата да беше обяснил дали му превърта трудно стартера или върти като бесен и не ще да пали, то това трудно палене си аспекти. Не превърта, колега, а направо си върти като бесен и не ще да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Penio9012 Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 Здравейте колеги от скоро съм горд собственик на ауди 3.0 4ф 224 и при мен имам същия проблем при първо палене сутрин ако е оправил колегата проблема моля да сподели. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro87 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Аз бях със същият проблем на 3.0 tdi.Дори някой път не запалваше и ми светваше лампата за налягане на маслото.След сваляне и проверка на свещите се оказа,че и 6-те са дали фира,а грешка не записваше.Смених ги и от тогава пали от ряз и повече лампа за налягането на маслото не ми е светвала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Penio9012 Публикувано 22 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2018 Колеги и при мен проблема е оправен смених свещите и се оправи пали от раз сутрин и не пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 22 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2018 Как се проверяват свещите ,Аз им меря съпротивлението и е около 0.7....0.9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro87 Публикувано 24 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2018 (Редактирано) На 22.12.2018 г. at 16:29, REISTAR написа: На новите е 0.00 - 0.01 0.7 - 0.9 мисля че е добре. Редактирано 29 Декември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 И при мен пали трудно - само на студено (лятото го няма този проблем), само първия път - върти няколко пъти докато запали, после е 6. С чисто нови сменени свещи съм, нов акумулатор, прясно сменени масло, филтри. Няма тресене, няма пушеци, няма вибрации. Колата е 3.0 tdi, 225 к.с., ремап, махнат дпф, изключен егр, вихрови, рециклирани дюзи преди 40000 км, никакви грешки на компютъра. Някакви други идеи освен свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Ами премери дали стига ток до тия свещи, след като са нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Ако не стига ток компът ще ги брои за изгорели и ще се види. Не знам как дава индикация на таблото, но сигурно го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 Не дава но на диагностика ги има записани на кой цилиндър. Поне при мен при 5 изгоряли на таблото не изкарваше нищо колата палеше тежко работеше неравномерно и пушеше.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 Горе колегата пише, че за неговите изгорели не е имало грешки. Не знам дали има предвид този вид грешки или на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 Лампата за подгрева веднага гасне при студен стат и ниски температури,ако има изгоряла свещ (понякога има и претрисане на мотора).Ако всички са ок свети няколко секунди,докато подгреят,така най-лесно се познава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankito_89 Публикувано 2 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Здравейте колеги. Проблема заради който започнах тази тема се реши. Оказа се, че свещите са ми наред, а смених датчика на коляновия вал и сега колата пали всеки път, даже направих разглобяване с ремонтен комплект на дюзите. Благодаря на всички за съветите, които ми дадохте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goldkep Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 (Редактирано) Здравей, колега! Колко пари ти излезе ремонта на дюзите и датчика на коляновия вал. Редактирано 21 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване