Jump to content

audi S8 5.2 2008-2009


Ibrahim Bozov

Recommended Posts

Здравейте, хвърлил съм око на няколко S8ци в диапазона 2008-2009г.
Интересува ме когато отида на оглед на автомобила за какво трябва да гледам и какво да следя при пробното шофиране.

След евентуално закупуване какво трябва да се смени и провери задължително.

Във форума прочетох за клапите падащи във цилиндрите, но не разбрах превантивно каво се прави.
Също така ако има форумен автомобил за продажба мога да го погледна също.

Бюджета е до 30000лв за автомобила.

Автомобила ще е от Бг пазара, ако не намеря такъв който да ме удовлетвори най-вероятно ще се ориентирам към Q7 4.2Tdi но след 2012 и с друг бюджет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре продължи към Q7

тези коли, като S8 D3 вече остаряват, а пподдръжката им си остава бесна.... тъкмо ще дойде ред на керамичните спирачки, на мотора и става страхотия.

ако ще оглеждаш, закарай на читав сервиз и там да си гледат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор е прав.Атакувай 4.2тди .

Със софт ще върви колкото С8.

При С8 няма алтернативи на частите и един дросел е 1900лв без отстъпките, ама дросел баце.

Керамиката може да разбереш дали е за смяна единствено като изтеглиш диска колко килограма е.

Сменят се на определен минимум от тегло.

За мотора няма резервни части, нещо ако думне сменяш мотора и разни такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,че е така но много ми допадат тези S8-ци макар и да не са кой знае какво.

Гледам и М5 Е60 и се двоумя.

Може ли да разясните малко повече за автомобила?
Ще се кара от време на време и ще седи във Гърция, разхода на гориво не ме притеснява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти харесва купувай и карай. Ц Е Ц О ти е казал притеснителните моменти покрай една така кола. Разрови се из форума за цената на керамичните дискове, понеже като я видиш дросела ще ти се стори евтин :hilezh:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най безумната S8-ца евър е тая 5,2 450 коня:-) Не върви , харчи мнооого, подръжката е безумна , бегай далече от нея , те не случайно са по 15-20хил лева:-) М5-цата е същия кенеф, ама тва е друга тема!!  Като толкова искаш бензин си вземи 4,2-ка и тва е:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой има ли тука такава кола че говори какво представлява?А сега на въпроса.Аз съм с S8 ceramic.За 6 месеца една въглавница съм направил за 380 лв.Ако си купиш дизелова кола подръжката е по солена.

Бобината за това Ауди е 40 лв,за субару на 20 г платих 176 лв.ВИж колко струва инжектор за дизел и за S8.Керамиката си има начин да се провери моята е на половината живот.Скоро няма да я сменя. Накладките за 1400 лв предни с датчици и труд в Порше.Другото което се гледа е колектора,който е магнезиев и е двукамарен с клапи.Лови се с диагностика дали клапите са на място.С неработещ колектор колектор всеки голф ще те бие.3 бона е от чужбина ,4500 тука.Махат им клапите и колата не върви.Когато не затваря въздушния крък,няма турбо ефект от резонанса на Хелмхолдц.КОлата до 80 не тегли много.Здрава ли е обаче.Аудито трепе.Гледа се за малсо при свещите.Тайминг механизма се лови с комп.Като я вдигнеш отдолу за течове.Масово имат проблем със зареждането,поне тези които гледах аз.Разхода градско зимата 25,лятото 22 с яко мачкане.Аз си я преглеждах сам.Ако отидеш в сервиз щесе съберат да я разглеждат с тънкостите не са наясно.А,щях да забравя,само 100 октаново гориво иначе тресе като е сдуена.Компресията е 12.5 и ефекта мн голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен 1400лв за накладки ми е много над това, което бих дал, затова не бих си купил такава кола. Никой не е казал, че е лоша, а че вече остарява. Остарелите коли от високия клас могат да донасят и ще донасят главоболия. Са, ти ако си барО, няма лошо, поддържай си я. Аз съм се задоволил със същото, ама с 1000 куб, 100 коня и два цилиндъра по-малко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм баро щях да карам новия модел от магазина,не на 10 г.Искам да кажа че не е толкова страшно да имаш S8.АКо си вземе 4.2 тди,там де не би да е евтино.Колко са вериги и турбини,които задължително ще ги смени.Просто трябва да се избере хубав екземпляр,което важи и за другите модели.Каквото и друго да вземе няма да замени S8цата.Другите коли нямат нищо общо с тази.

По скоро това не е кола,а играчка с която да се забавляваш.

Редактирано от Timur_lenk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ги разквазш нещата, но някой ще ти се върже на приказките, че едва ли не S8 на Д3 платформата е приказва за поддръжка което е доста далеко от реалността.

Отделно, че макар и S8 има толкова много потенциално проблеми за хиляди левове, че ум да ти зайде отделно двигателят и той не са слави като нещо супер дупер.

Отделно, че най-вероятно всяка кола на която се слага 3.0TFSI след един софтуер ще те дръпне.

 

Накратко прекалено много са разходите по една такава S8-ца на фона на това което предлага.

 

п.с. Все пак има и нещо хубаво за S8 D3 а то, че им асимитрично куатро за моделите от 2008-ма до края на производството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ни една, а и точно такава нямам и намерение да си вземам. Личният ми избор бил А8 D4 с 3.0TFSI първоначално по-скъпо ще стъпи, но в последствие ще носи много повече удовлетворение особенно ако се намери и такава със спортен диференциал. Но това е малко в страни от темата. Ако добре те разбирам се опитваш да наложиш тезата си, че купуването на такава S8ца си струва ... въпреки всички потенциални проблеми и неземните 450 коня на 2 тона шлеп

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не мога да наложа.Има тема относно въпросната кола.Казвам от гледна точка на притежател.В този живот кое си заслужава,всеки индивид преценява сам.По принцип,царската корона е тежка!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук две мнения няма, че който иска да кара S8 трябва да е добре подготвен за евентуални изненанди.

Идва моментът, че при бюджет 30 бона и лош късмет могат бързо да литнат едни 10 бона ей така ... и някак си усещането няма да е много приятно.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пхахаха, стига, моля ти се! :lol:

ако счупи мотор, ше се наложи да си купуваш цял от морга, нали знаеш ?

ква царска корона, кви 5 лева? да не мислиш, че притежаваш нещо кой знае какво, като двигател?

между другото само заради това не си купих S8 , а направих А8 да изглежда само визуално така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо преди време,май бинокли им даваше на тея V10-ки?

Това е луксозен мотор,доста по-скъп за поддръжка от 4.2 V8/4.2 V8 FSI,при А8 D3.Мой приятел е с 4.2 FSI американка,дори я кара с бензин 95Н.

Верно,че е S8,но S6 4F е същата работа.Хората бягат от такива лукс коли.

Да не се сърди никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се да помогна на човека пуснал темата.Не съм знаел че ще има засеганти.Пишете оплакване до Ауди да закрият S Division,защото хората избягвали такива коли.Хората първо трябва да избягват газовите уредби.Извинете ама вече съм на възраст за да гледам фрази като "бинколи и Пхахаха", които са признак на нещо друго,но не и по темата.Никой не ви кара насила да купувате такива коли.По добре  е да си слагате борни и ауспуси от подобни и да постигнете ефекта на някоя ромска махала.

Редактирано от Timur_lenk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще му помогнеш, като го навиваш да се нашие с тоя кош и после да си скубе косите, този двигател и в форумите по чужбина не го тачат, чети малко , няма нито един плюс точно този двигател! Тука не се заяждаме че С8 е кенеф като кола, напротив колата си е много хубава , но с двигателя се изложиха няма какво друго да се каже:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравей,

Г/д сме били на една вълна, така че мога да ти дам съвет. Разликата между S8 и A8 в гледна точка на поддръжка не е много голяма, но не е и малка. Отиди в някой сервиз за части и ако се съгласят да ти издадат една спецификация за обслужване на мотор за S8 D3 и A8 D3 ще разбереш, защо не ти го препоръчва никой от "нормалните" хора в тази дискусия, която се води от няколко дни.Това е кола на 10 години. За какво ти е? Ако искаш да си газар си вземи нов автомобил.Преди 2 години и аз се чудех за S8 от D3 модела. Причината, поради която се бях спрял на нея е този ламбо двигател и много бързо размислих, когато се качих на друго Ауди. S8-та, която гледах беше 2009 и беше на близък до мен човек(заредена до горе с опции и всички възможни карбони по нея),който просто искаше да се отърве от нея и не че няма пари за поддръжка, а му беше писнала и искаше нов автомобил. Та моят съвет към теб е ако искаш S8 и да я вземеш сега трябва да имаш едни 50 000лв. готови, защото ще дадеш едни 30-35к за нея, но не знаеш какво те чака. Дали си заслужават тези пари за кола на толкова години? Прецени сам. Това са суми на горе-долу запазени екземпляри и отново повтарям - ГОРЕ-ДОЛУ. Не казвам, че ще стане веднага, когато я вземеш, но може след месец да ти накъдри косата и какво правим след това? Влизаш в сервизи и плащаш като балък за 10 годишна кола. Моят съвет към теб е вземи нещо ново, не последен модел, но да е ново. Няма нищо по-добро от нов автомобил. Щом искаш Ауди и да е осмица, вземи си 4H. Ако можеш и фейса му с матриците няма да съжаляваш. Вози добре, върви добре, подръжката е подобна на предишните осмици, като има малка разлика в цените. В България разбира се такъв автомобил за 60 000 лв. фейсов е невъзможно да откриеш, но Европа не е много голяма.

В края на деня ти взимаш решенията. Никой не може да ти кажа, която кола е по-добра, защото всеки има различен вкус и различно мислене и най-вече различен капитал. Ако искаш S8 - вземи си, НО не е евтин. Не се заблуждавай.

Редактирано от neotosi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пишеш кош,после била хубава,последно какво ти е мнеието за кола в която не си влизал.Аз когато търсех карах 8 S8ци и 5 S6ци,повечето от които в окаяно състояние.Една нямаше със счупен мотор или нещо да трака.Имаше с порблеми в тайминга и ламбда конторола,не са  нови все пак.На кви км са не е ясно.Моята е на 137 000,струна е :).Взех с кермика от любопитство,да видя какви са па тия спирачки за 23 хил евро.Колата я надух до към 280,можеше да ги подмине.Като скочих на спирачките,за малко да изфръкна през предното стъкло.Верно ще ми требва един бинокъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда закриват S Division. Тук става на въпрос за S8 D3 и S6 4F които ползва 5.2 мотора. При D4 и C7 нещата са много по-различни, но там има 4.0T вярно, че има две турбини, но с далеч повече потенциал и с доста по-малко драми от 5.2 ... лошото е, че такива коли няма за по 30 хил лева. Даже гледам, че в cars.bg най-евтината S8-ца след 2008-ма е 21хил лв ... в mobile.de 12 хил. Евро ... та сигурно си има причина да почват от толкова ниско цените на тия S8-ци.

 

Твоята е на 137 хил км. което е доста малко, а за 30 000 такава трудно ще се намери.

 

В крайна сметка нека автора сам си реши дали да скача на такава кола или не парите са си негови.

 

п.с. S8 D3 кaто кола е много добре, стига да нямаше драмите с двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, Timur_lenk said:

Първо пишеш кош,после била хубава,последно какво ти е мнеието за кола в която не си влизал.Аз когато търсех карах 8 S8ци и 5 S6ци,повечето от които в окаяно състояние.Една нямаше със счупен мотор или нещо да трака.Имаше с порблеми в тайминга и ламбда конторола,не са  нови все пак.На кви км са не е ясно.Моята е на 137 000,струна е :).Взех с кермика от любопитство,да видя какви са па тия спирачки за 23 хил евро.Колата я надух до към 280,можеше да ги подмине.Като скочих на спирачките,за малко да изфръкна през предното стъкло.Верно ще ми требва един бинокъл.

Ми не четеш, кош е заради възрастта и двигателя, иначе си е хубава кола, кое не разбираш? И да карал съм, возил съм се, приятел имаше такава купувана почити нова, и си има пари човека не го бърка разход и подръжка, но и той е на мнение че не е оправдан разхода нито на гориво нито на подръжка, не знам защо си мислиш че караш някъв неземен двигател особено в тия времена, да навремето беше нещо страшно но не след дълго се разбра че е дефектен W10 ! А това с спирачките с 280 може да си го сънувал примерно щото няма никаква логика и смисел да го правиш или къде точно го направи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...