Jump to content

Прецака се ключалката на запалването


stenli933

Recommended Posts

Здравейте колеги, моля ви спешно препоръчайте някой, който може да помогне с ключалката на запалването. След контакт нещо изчатка и вече не мога да дам на контакт или да я запаля. Заключването на волана работи, но положението на ключа, което завърта стартера (усеща се като натискане на пружинка) изчезна. Звънях на ключар, той ми обяснява за някаква конзола, която трябва да се смени, понеже имало защита от напъване на ключалката и се била счупила, 150лв за труд + още толкова евентуално за конзолата.

 

Колата ми трябва за празниците, ако може да дадете някакви контакти на някой, който може да ми помогне поне с някакъв алтернативен вариант да я паля временно...

 

https://drive.google.com/file/d/15VNRhPfU5IPmIvwa6GOD8wq1VoIFPs0Z/view?usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

Няма как да я палиш дори аварийно мисля след като завъртането на ключа не дава даже и "контакт". Трябва да се провери и ако трябва смени клемореда на контактния ключ и да се провери да не се е счупила механично самата ключалка - зъбчето, което върти клемореда. Ако се е счупило въпросното зъбче не те е излъгал ключаря.

Link to comment
Share on other sites

Ако е счупил палеца на самата ключалка, може да извади клемореда и да го върти с отвертка. Не знам само ако има работещ фабричен имобилайзер как ще лъже и антената за него.

Link to comment
Share on other sites

Ако се е счупил зъба/палчето, което върти клемореда лошо.
Но пак можеш да си палиш колата и да караш нормално. Ключа си го слагаш в патронника и завърташ, за да не се заключва волана и да сработва имобилайзера, а колата я палиш през клемореда с отвертка. Клемореда се сваля, като се отвиват 2 болтчета, които са запечатани с червена боя или нещо подобно и се изважда на показ.
Един колега така си кара за момента :D

Edited by Diido0
Link to comment
Share on other sites

 

Лоша работа, нямам камъка за волана. Впрочем какъв се водеше той? Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам?

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

преди 27 минути, stenli933 написа:

 

 Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам?

Отивай на сервиз.

Link to comment
Share on other sites

Запалих я колеги, излишни пари за репатраци и ключари. Запретнах ръкави и извадих патронника, след което с отвертка се пали, доста лесно стана. Ключа се оставя на ключалката за да си го засича имобилайзера и да не заключва волана и това е. След празниците ще се сменя патрона.

Edited by stenli933
Link to comment
Share on other sites

Малко късно виждам но и на мен ми се случи точно същото преди две седмици. Гледам си се справил. И аз така я докарах до нас. Запалих с отверка. Сваля се само долния капак под волана без да се сваля кормилото. Със завъртане на ляво отвива се едното винче после въртиш на дясно до като се открие и другото. Като да докарах колата после свалях конзолата и на ключар в Практикер Люлин понеже беше събота и минаваше 17h. Момчето ми смени счупения палец и сичко по обратния ред. Смяната и палеца- 60 точки. При мен е Голф 4 ма предполагам е еднакво с А3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Под конзолата предполагам имаш предвид, че си свалил патрона и си го занесъл? Малко упътване относно свалянето му ако може да дадеш, направо и аз да го сваля и така да го занеса, че ако им закарам колата те да си го свалят, искат от 120 нагоре.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Патрона е закрепен на въпросната конзола с два болта с кръгли глави. Не можах да ги развия и да сваля самия патрон,за това свалих цялата конзола. Сваля се всичко- кормило, лостове за мигачи корите около конзолата. Сваля се и един дълъг болт който е за регулирането на кормилото,и конзолата се измъква . Кормилния прът си остава. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Здравейте,имам а3, вчера ключа с триста зора го извадих,не можех да загася колата. Днес свалихме ключалката и я занесохме на ключар и уж я ремонтираха. Сложихме я и дори контакт няма. Имате ли някакъв съвет от  какво може да е.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...