Jump to content

audi S6 v10 5.2 проблем с лампи за маслото


audis6v10

Recommended Posts

Здравейте от една седмица съм собственик на audi S6 v10 5.2 , но проблемите започнаха ... колата постоянно и свети жълта колбичка за маслото ,  че иска да се долива , но на щеката всичко е наред не иска да се долива масло ..... и от два дена взе да свети и червена лампа за налягането на маслото  тя се показва след 40/50 минутно каране (нормално) .. няма тракане по мотора , като свети лампата или вибрации .. та въпроса ми е колеги дали самите датчици правят бела или има проблем в мотора ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

тази лампа за маслото , която свети жълто , че иска да се долее тя си свети постоянно . но на  щеката маслото си е ок няма нужда да се долива . Другият проблем с  тази червената за налягането на маслото примерно 3 дена не свети после има дни които постоянно свети и незнам не съм имал ауди до момента , но доколкото чета имат проблеми със тези датчиците  за маслата ... и другото което ми прави впечатление ,  че тази за маслото ( за налягането )  понякога светва в по остарър завой после след завоя изгасва ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казваш най-важното - смени ли маслото.

И без това трябва да го направиш. И след това ако е така тогава го мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор, доколкото съм гледал клипове за него, е такъв душегуб, че не ми се говори. За мене е напълно безсмислена борбата с него и наливането на големи суми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек,закачи я на диагностика и си смени датчика друго няма какво да те съветваме!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Изтриват се грешките за маслото ,но после пак излизат , като се запали но мотора работи перфектно без да тресе или да има шумове 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си един датчик за налягане и го смени. На цената на една диагностика е. Ако не се оправи, отваряте картера. В краен случай, от блока на V10 ще стане чудна холна маса, главите ги даваш за алумин и бодваш 4.2 FSI.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачика има просто една пластина където прекъсва веригата когато вдигне налягане, мног се съмнявам да е от него но си струва да се опита. 30 лв е  манометъра за налягане на маслото. Тия мотори е добре да се карат на сервиз (много рядко давам такива съвети), много малко хора имат опит с тях, Бат Чаво BG Power прави такива екзотики, даже ми отказа диагностика на едно 4.2 в Кайен, предполагам му е под нивото.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото е 5в30 Кастрол сменено е но колата преди това не е била карана 8 месеца както и палена взех я от познат който работи  навън  и не му е нужна . Маслото такова ли трябва да е за този двигател ? 

Редактирано от audis6v10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата - защо изобщо пускаш тема и като ти се дава отговор това направи или онова и ти викаш ама туй добре и онуй добре,не схващам смисъла защо трябва да се чешат езици без да се прави нищо?!?!? Не е трудно да вземеш един датчик да смениш маслото и да измерите налягането!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Denyo said:

Към автора на темата - защо изобщо пускаш тема и като ти се дава отговор това направи или онова и ти викаш ама туй добре и онуй добре,не схващам смисъла защо трябва да се чешат езици без да се прави нищо?!?!? Не е трудно да вземеш един датчик да смениш маслото и да измерите налягането!!!

 

Човекът събира мнения, не виждам какво лошо има. Дайте да не пускаме никакви теми и щото всичко е много лесно и се знае всеки сам да си прави диагностики и ремонти, както си знае ?!!?!
Ето колата е вкарана в сервиз, сега ще има повече инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз пускам теми и аз събирам мнения и веднага проверявам това което ми е казано,а не да викам ама то всичко добре но ламБите светят ;) да не цапаме темата и да чакаме резултат :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Когато светне така за налягане на масло, най-лесно е да разкачиш датчика и да запушиш с пръст. Ако успееш да задържиш с пръст налягането, значи помпата не качва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е решен . датчика за налягането на маслото беше пукнат от него течеше масло след смяната му проблема изчезна както за налягането както и за нивото на маслото явно двата датчика имат някаква връзка . на път към сервиза датчика протече .... голям късмет ... Но сега имам още един проблем , който остана и той е че ми светва отвреме на време лампата не ЕСПИТО и колата влиза в авариен режим , но тези дни ще видя и този проблем . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...