Jump to content

ГАЗОДИЗЕЛА НАЙ ДОБРИЯ БЮДЖЕТЕН ТУНИГ


Recommended Posts

Здравейте колеги с тунинговани бегачки и бъдещи такива искам да ви светна за един бюджетен тунинг който повечето не сте го и чували :

Дизел+газ в течна фаза 

Накратко какво може да замени газта в течна фаза в случая

1. По голям кулер

2. По голям елемент на помпата

3.По големи разпръсквачи

4. Не пуши и не ви псуват като изрежете колата защото не прави димна завеса зад вас.

5.По екологично е 

6. Тъй като има почти пълно изгаряне не зацапва маслото и геометрията на турбината....

7. Допълнителна мощност доста 

8. Въртящия момент не се срива след 3500 оборота както при дизела и колата върви яко в целия диапазон на оборотите

9.Ще прекача две снимки за да видите разликата нагледно във вървежа

Само на дизел!!!

Screenshot_2019-02-01-13-41-54-170_com.perfectshifting.gpsacceleration.png

Със добавена газ течна фаза

IMG_20190201_134933.jpg

Редактирано от Гошо Гошев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Наясно сме с газодизела.

Не си открил топлата вода.

Тоя номер се прави от години, при това успешно. :)

Ама пък членуването и пунктуацията за нищо ги нямаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я открил но много хора не го знаят особено в този вариант с течната фаза на газта.

Така че пуснах темата да си помагаме и да се образоваме колега.

Бях слаб ученик и пиша с грешки моля да бъда извинен.

Редактирано от Гошо Гошев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо. 
Направи снимки на твоята имплементаци и публикувай тук, хората обичат да разглеждат картинки. 

Може да се зароди добра дискусия. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти защо си мислиш че всичко знаеш колега?

Аз съм сигурен че и идея си нямаш от тази система но се подиграваш защо???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот повечето тука сме "Тома неверни", иска си око да види, ръка да пипне, че чак тогава да има дискусия, а дори и след нея убедениете ще са по-малко, и от пръстите на ръцете ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че съм обяснил нагледно за какво става на въпрос и се вижда ясно от снимките разликата която е очевидна.

На всичкото отгоре колата прави и някаква икономия но не съм го споменал защото е малка а и тук е тунинг форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма интерес колега а и никой не е питал как става .....

Казват ми не си открил топлата вода...

Ето как става бензинова дюза работи с газ и впръскава газта в течна фаза която излиза с около -40 градуса преди смукателния колектор охлажда въздуха след кулера и го смесва с газта имам електроника с която оправлявам чистотата на впръскване на газта и стоп машинка на педала на газта общо взето е това

IMG_20181027_034256.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звучи доста семпло. Ти си писал контролера за управлението на подаване на газта и в какъв резервоар я съдържаш?

Това с комерсиална цел ли го правиш и смяташ ли да го продаваш или искаш да го споделиш и някой друг да го пробва?

На какъв мотор си го пробвал - марка, модел, кубатура и набива ли някакви грешки на компа?

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям го който иска да го пробва и да си го направи.

Имам бутилка от 23л монтирана прекарани медни тръби и газов клапан от там има маркуч за пропан бутан 20 баров 6.3мм дюзата е стругована да няма пластмаса и да остане металната ръбичка на която е хванат маркуча с една скоба електрониката подава сигнал със различна чистота на трептене която я оправлявам с потенциометър все едно усилваш и намаляш музиката в колата в зависимост от разхода на нафта се пуска газ която е около 30% ако пуснеш повече двигателя пречуква и трябва да намалиш газта или да додадеш повече нафта. Всичко се прави на усет и слух 

Това е сложния вариант 

По просто е да ползваш газта като НИТРО когато ти трябва като я контролираш от газовия клапан с копче и подходяща дюза от газов горелка трябва ти дебит 3 4 литра газ на час в зависимост от кубатурата и нафтата.

НЕ ТРЯБВА ДА ЧУКА ДВИГАТЕЛЯ ЗАЩОТО ПРАВИ ДЕТОНАЦИИ И МОЖЕ ДА СЕ ОКОТИ!!!

Моя двигател е 1.9дти 110коня мисля че газта ми дава едни поне 20 коня но развъртането на двигателя е съвсем различно върви в пълния диапазон от оборотите.

При 3 литров мотор може да извадиш и 40 коня отгоре.

НЕСТАВА ЗА СЪВРЕМЕННИ ДИЗЕЛИ ИМАТ МНОГО ДАТЧИЦИ СЕНЗОРИ И НАБИВАТ ГРЕШКИ!!!

 

Batzerga от този форум ме вдъхнови да го направя вижте какви резултати е постигнал той с обикновена газова с изпарител който не охлажда въздуха преди да го вкара в цилиндрите.

https://forums.hondabg.com/topic/98901-колеги-победи-ме-голф-4-19-тдикак/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, съм го мислил също. Дизела работи с бедни,  много бедни смеси, даже на моменти с преобеднени от там поради липсата на гориво кислорода почва да реагира с азота и дава азот и оксиди. Смесо-образуването не позволява(като време и големмна частици и смессане в целия обем)  да се получи  хомогена смес. Това от една страна дава имономия, от друга взривна работа прословутото тракане,  лошо горене и отрови на изхода.

Даже в изгорелите газове съществува толкова кислород, че може да се прегорят още един път. 

Робобъг има теория, че ако се подхрани предварително в някаква степен свежия въздух с гориво като газта(която има много гоюяма детонациона устойчивост) ще се подобри смесо-образуването, отношението гориво-въздух може да се докара по-близо до оптималното, да се покачи мошността, да се подобри екологията.

При камионите тая технология  отдавна същества, само че във  вида си: скопяване на горивото(нафта) до ниски средни обороти. И на вместо нея се поддава пропан-бутан до достигане на максимални обороти. Нафтата никога не се првкъсва впръсква се съвсем малко, за да  действа само като възпламел на пропан-бутана.

Има няколко човека, които са на ти с газта, до степен, че се хранят от нея.

@Муцев , @mitkofitnesa, @robobug

 

 

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камионите ,автобусите .... Те слагат метанова уредба защото търсят икономия а метана е много детонационно устойчив може да работи с 75% метан и 25% нафта.

При пропан бутана 70% нафта 30% газ е съотношението при повече газ пречуква мотора и не е ОК.

НО ТУК ГОВОРИМ ЗА ИЗВАЖДАНЕ НА МОЩНОСТ А НЕ ЗА ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО!!!

НО БЕЗ ДА ТЕ ПСУВАТ НА ВСЯКО КРЪСТОВИЩЕ КАТО ДАДЕШ ГАЗ И ЗАДНИЦАТА ТИ ВИНАГИ ДА Е ЧЕРНА ОТ САЖДИТЕ.

Много хора за това не харесват дизела

IMG-10c479c2097ea3ffab68c62149068a26-V.jpg

Редактирано от Гошо Гошев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите Икаруси на градския в София колко години изкараха на метан, преди да ги пратят за скрап... ? Бих пробвал, само да гледам физиономиите на всяка бензиностанция - спираш с тракащото ТДИ от 98ма и шок - “Газ до горе”. ?Според мен има много потенциал в слагането на газ към дизелов двигател, само винаги ми е било интересно как стоят нещата за пред властите... дали може да се направи законно и да пише в талона дизел/втечнен газ като при бензиновите коли? Аз лично не виждам разлика от това да сложиш газ на бензинова кола, все е алтернативн система, не излиза така от завода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Гошо Гошев said:

метана е много детонационно устойчив може да работи с 75% метан и 25% нафта.

При пропан бутана 70% нафта 30% газ е съотношението при повече газ пречуква мотора и не е ОК.

За да се даде гаранция максималното съотношение, което се съгласяват да пуснат монтажниците е 50% метан. Говорим за атмосферни големи мотори. За повече искат смяна на бутала.

Проблемът с турбините с променлива геометрия е, че не обичат високата температура.

От една година чакам познат да монтира газ на чипнат ПД мотор...когато стане ще има повече практическо инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug said:

 

Проблемът с турбините с променлива геометрия е, че не обичат високата температура.

 

Нека колегите, които имат повече професионални познания, да коментират какви евентуални проблеми може да се получат с турбото, точно заради по-високата температура на горене на газта. Чел съм, че затова няма как да се сложи дизелова турбина на бензинов мотор - не държи на температурите... 

До колегата, който си е сложил газ - по-бързо ли загрява колата, от колкото като я караш само на нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм усетил да загрява по бързо колега 1.9 дти загряват много бавно.

Много положителни неща виждам аз в тази система НО въпроса с лицензирането на газта е сложно все пак е от типа направи си сам.

Много бих искал да видя на кола с

голямо турбо, разпръсквачи ,кулери ,генерация.....колко коня ще добави

течната газ ще е нещо страшно голяма сила е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко по-сериозно вече, че тая тема ще стане като хондаджийската. Имаш някакви разхвърляни снимки, от които една е донякъде полезна, всичко друго е в сферата на теориите. Няма да коментирам как се сравнява снимка, с незнаен източник, условия, автомобил с видео - просто е безумно. Направи една подредена тема, със снимков материал, някое видео, подробни обяснения кое, как, какво, защо, иначе интерес няма да видиш, няма от кого.

До момента, единствения човек, който е написал нещо адекватно по темата, с посочени не само теории, а и реално устройство и работа на подобна система е @loshdancho.

По-горе се твърди, че не пуши колата след такава интервенция, после се говори за по-малко пушене, после пак се намеква за липса на пушеци, после се показва клип с грозно пушещ кенеф. Какво правим?

Личното ми мнение е, че на такъв тип проект, мястото му е на "пистите" в България, а не на пътя. Още повече ако тия антични кенефи омирисват и цапат ежедневно в трафика. Би било стъпка в правилната посока, ако пушещите автомобили се спират от движение и се бракуват.

Мои познати имат доволно направени дизели 1.9 и няма пушеци. Моят стоков трактор не пуши изобщо. Тука има ли го тоя вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора е АРЛ с чип става 185-190 коня ако му добави газ в течна фаза аз гарантирам едни 20 коня минимум защото при помпа дюза изгарянето е още по добро ще стане чудо.

По думите на колега сложил обикновена газ на Мерцедес 300 турбодизел 177коня колата станала много по бърза и решил да я замери без чип без нищо друго колата извадила 226 коня което е 49коня отгоре.

Но най голия си остава batzerga 

от Хонда форума 1.7 Исузу мотор 100коня с чип и обикновена газ извадил 180 коня

https://forums.hondabg.com/topic/98901-колеги-победи-ме-голф-4-19-тдикак/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сподели какво точно си правил по ТВОЯТА КОЛА. Остави Хондата и Мерцедеса на еди кой-си. Има ли някакви доработки освен газта, на какво налягане се кара, с какви разпръсквачи и как се настройва такова нещо с променилива неизвестна в уравнението, каквато е газта, защото говориш тук за настройки “по слух”. Кой се наема да направи софтуер на тази кола и да гарантира, че няма да се опраси до другата пресечка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът е написал "бюджетен тунинг". Няма софтуер и силов тунинг. Лошото е че няма никаква защита. Но от ОЛХ "нов" двигател и продължаваш напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...