Jump to content

Мнения за повдигане на Б7 Quattro


NITRO1

Recommended Posts

Оптимален вариант е високото спортно окачване ... тип 1BV търси такова ще останеш доволен  ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хем спортно, хем високо?

Не целя спорт, а долкото се може по-висока кола и по-мека возия, повече от 100-120 рядко вдигам. А и по завоите много внимавам - навик останал ми от Б4-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава задачата която си си поставил е трудоемка ... достатъчно видове окачване е презложил немския инженер ... за да се правят франкенщайн кръстоски с неясен изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си разбрал темата. Целя да заменя едно окачване с друго (по-високо, а ако дойде и с по-мека возия ще е бонус ),

Възможно ли е ВИН декодер да "сбърка" и реално да съм с 1BE?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне това излиза по ВИН, май само и единствено цветовите индекси на пружините биха подсказали какво е реално окачването.

За стабилността на колата се убедих лично, защото

По-скоро виж амортисьорите и номерата им. Може преди теб да са ги сменили.

Мойте задни оригинални на 1БЕ окачване бяха червени.

c9d90641141b3d27ca46151a33d1660e.jpg7c06eb2c5cd949a9ce1384e3778fae1c.jpg

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оптимален вариант е високото спортно окачване ... тип 1BV търси такова ще останеш доволен  ...

Това не е ли най-ниското от заводските окачвания?!?

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега проверих в свободната етка:

1BA, BE, BR използват един тип горни носачи;

1BV са с различен номер горни носачи, които имат и ревизии през годините....това за 2003-та

За 2001-ва  се намесват и двигатели при определяне на номер за горен носач

 

Стабилизиращата щанга също е различна за различните окачвания, а тя влияе много на поведението в завой - реално тя определя колко ще се "гмурка" предницата и колко ще недозавива колата.

 

2001-ва:

http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4Q/year/2001/drive_standart/224/hg_ug/407/subcategory/407011/part_id/274518/lang/e

 

2003-та:

http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4Q/year/2003/drive_standart/249/hg_ug/407/subcategory/407000/part_id/274518/lang/e

 

edit: 

Pretty sure those are the official Audi codes, I should think they're the same on the US cars. 1BR is called "Comfort rough-road suspension", 155 mm ride height. 1BA is the base suspension, 135 mm; 1BE is the "sport" variant, not sure about clearance, ought to be 115 or 120 mm. And I believe the RS4 has 1BV suspension. 

 

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/799175-Switching-suspension-from-1BR-to-1BA

 

 

 

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря, че си си направил труда да го извадиш това. Моята кола е 2005 или няма разлика с това на Б6 в окачването.

Аз друго си мислих нощес :hilezh: дали не мога поне за зимата да купя гуми с височина 65 вместо сегашните 55 само да не опират някъде, така поне за зимата бих си решил отчасти проблема без да пипам окачването, защото не ми се иска да махам оригиналните кокали и щанги.Ако се размина само с амове и пружини добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго си мислих нощес :hilezh: дали не мога поне за зимата да купя гуми с височина 65 вместо сегашните 55 само да не опират някъде, така поне за зимата...

Аз съм с 205/60/16 с 1BE и не опират никъде. При теб с 65 може да не опират, но ще приличаш на бус :)

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама човек вземи едно парцалче клекни зачисти да се види какво е окачването в момента и после питай.Ти искаш да повдигнеш колата 3-4см ама не знаеш в момента с какво точно окачване е.:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми е бизи в момента, това с парцалчето няма как да го осъществя защото има 15 санта сняг и нямам канал а и навън е минус 7 в момента. По ВИН излиза 1ВА, реално, като се погледне, ако е написано ще се види.....................но в тоя студ с парцалчето няма начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, NITRO1 написа:

Аз друго си мислих нощес :hilezh: дали не мога поне за зимата да купя гуми....

 

Да, започни с правилните гуми, които за твоята кола са 215/55/16!

Аз направих нещо подобно - минах от 225/45/17 на 235/45/17 и разликата във возията беше доста по-голяма отколкото очаквах. Вече не опира почти никъде, а само в някакви екстремни ситуации, като например като ходя на гости в Кръстова Вада :steinigung:

 

IMG_20190222_090821.jpg

 

Тва за мен не е критерии, че е ниска една кола... :D 
С тия гуми ми се изпариха всякакви намерения да сменям една чанта здрави карантии... 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, NITRO1 написа:

Майстора ми е бизи в момента ...

Измери разстоянията ( на възможно най-равен участък)  за които писах по напред в темата. Би трябвало да се справиш и без "майстор" ...

Джантите на снимката, която си сложил с какво ЕТ са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко: човека желае да увеличи клирънса на автомобила си по един или друг начин, като не го притеснява ефекта от не толкова стабилна в последствие кола! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има си прекрасни кит-ове за целта, така нареченото "регулируемо окачване"......, намират се за по 600-700 грешни левчета......:nixweiss:

КЕФ ти ниско, КЕФ ти високо.......

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, NIKO said:

има си прекрасни кит-ове за целта, така нареченото "регулируемо окачване"......, намират се за по 600-700 грешни левчета......:nixweiss:

КЕФ ти ниско, КЕФ ти високо.......

Насилил си се, ама верно не си и разбрал....................................с две думи нямам интерес за такова въздушно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говори за въздушно, а за нормално регулируемо (с гайки) окачване. Но и то няма да му свърши работа, щото най-високото на регулируемото почти винаги е по-ниско от стоковото окачване, или поне при тези за от 6-700лв...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...