MAPTO7007 Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Оптимален вариант е високото спортно окачване ... тип 1BV търси такова ще останеш доволен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Хем спортно, хем високо? Не целя спорт, а долкото се може по-висока кола и по-мека возия, повече от 100-120 рядко вдигам. А и по завоите много внимавам - навик останал ми от Б4-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Тогава задачата която си си поставил е трудоемка ... достатъчно видове окачване е презложил немския инженер ... за да се правят франкенщайн кръстоски с неясен изход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Явно не си разбрал темата. Целя да заменя едно окачване с друго (по-високо, а ако дойде и с по-мека возия ще е бонус ), Възможно ли е ВИН декодер да "сбърка" и реално да съм с 1BE? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Поне това излиза по ВИН, май само и единствено цветовите индекси на пружините биха подсказали какво е реално окачването. За стабилността на колата се убедих лично, защото По-скоро виж амортисьорите и номерата им. Може преди теб да са ги сменили. Мойте задни оригинални на 1БЕ окачване бяха червени. Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Мисля, че са черни моите, ще го погледна и видя номерата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Оптимален вариант е високото спортно окачване ... тип 1BV търси такова ще останеш доволен ... Това не е ли най-ниското от заводските окачвания?!? Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Незнам. Според мен е високо спортно - Аз съм доволен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) сега проверих в свободната етка: 1BA, BE, BR използват един тип горни носачи; 1BV са с различен номер горни носачи, които имат и ревизии през годините....това за 2003-та За 2001-ва се намесват и двигатели при определяне на номер за горен носач Стабилизиращата щанга също е различна за различните окачвания, а тя влияе много на поведението в завой - реално тя определя колко ще се "гмурка" предницата и колко ще недозавива колата. 2001-ва: http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4Q/year/2001/drive_standart/224/hg_ug/407/subcategory/407011/part_id/274518/lang/e 2003-та: http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4Q/year/2003/drive_standart/249/hg_ug/407/subcategory/407000/part_id/274518/lang/e edit: Pretty sure those are the official Audi codes, I should think they're the same on the US cars. 1BR is called "Comfort rough-road suspension", 155 mm ride height. 1BA is the base suspension, 135 mm; 1BE is the "sport" variant, not sure about clearance, ought to be 115 or 120 mm. And I believe the RS4 has 1BV suspension. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/799175-Switching-suspension-from-1BR-to-1BA Редактирано 23 Февруари 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Колега, благодаря, че си си направил труда да го извадиш това. Моята кола е 2005 или няма разлика с това на Б6 в окачването. Аз друго си мислих нощес дали не мога поне за зимата да купя гуми с височина 65 вместо сегашните 55 само да не опират някъде, така поне за зимата бих си решил отчасти проблема без да пипам окачването, защото не ми се иска да махам оригиналните кокали и щанги.Ако се размина само с амове и пружини добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Не знам защо през цялото време си мисля за Б6. Имаш лс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Аз друго си мислих нощес дали не мога поне за зимата да купя гуми с височина 65 вместо сегашните 55 само да не опират някъде, така поне за зимата... Аз съм с 205/60/16 с 1BE и не опират никъде. При теб с 65 може да не опират, но ще приличаш на бус Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Защо не пробваш с тия гуми дето се слагат между намотките на пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Оригинален както винаги. Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Ама човек вземи едно парцалче клекни зачисти да се види какво е окачването в момента и после питай.Ти искаш да повдигнеш колата 3-4см ама не знаеш в момента с какво точно окачване е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Майстора ми е бизи в момента, това с парцалчето няма как да го осъществя защото има 15 санта сняг и нямам канал а и навън е минус 7 в момента. По ВИН излиза 1ВА, реално, като се погледне, ако е написано ще се види.....................но в тоя студ с парцалчето няма начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Преди 6 часа, NITRO1 написа: Аз друго си мислих нощес дали не мога поне за зимата да купя гуми.... Да, започни с правилните гуми, които за твоята кола са 215/55/16! Аз направих нещо подобно - минах от 225/45/17 на 235/45/17 и разликата във возията беше доста по-голяма отколкото очаквах. Вече не опира почти никъде, а само в някакви екстремни ситуации, като например като ходя на гости в Кръстова Вада Тва за мен не е критерии, че е ниска една кола... С тия гуми ми се изпариха всякакви намерения да сменям една чанта здрави карантии... Редактирано 23 Февруари 2019 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Пак да кажа - повече от 120 много рядко качвам и то моментно. Фен съм на спокойното круизване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Преди 5 часа, NITRO1 написа: Майстора ми е бизи в момента ... Измери разстоянията ( на възможно най-равен участък) за които писах по напред в темата. Би трябвало да се справиш и без "майстор" ... Джантите на снимката, която си сложил с какво ЕТ са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 На кратко: човека желае да увеличи клирънса на автомобила си по един или друг начин, като не го притеснява ефекта от не толкова стабилна в последствие кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) има си прекрасни кит-ове за целта, така нареченото "регулируемо окачване"......, намират се за по 600-700 грешни левчета...... КЕФ ти ниско, КЕФ ти високо....... Редактирано 23 Февруари 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Ами ако наистина има такива, пусни му един линк......да види за какво аджеба става дума, та да се разтърси и той.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 1 hour ago, NIKO said: има си прекрасни кит-ове за целта, така нареченото "регулируемо окачване"......, намират се за по 600-700 грешни левчета...... КЕФ ти ниско, КЕФ ти високо....... Насилил си се, ама верно не си и разбрал....................................с две думи нямам интерес за такова въздушно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Регулируемо! Не въздушно Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Не говори за въздушно, а за нормално регулируемо (с гайки) окачване. Но и то няма да му свърши работа, щото най-високото на регулируемото почти винаги е по-ниско от стоковото окачване, или поне при тези за от 6-700лв... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване