Rainbow_dio Публикувано 29 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2019 Здравейте, от няколко дни колата ми влиза в авариен режим като светват всички позиции на авт. скоростна кутия PRNDS (прикачил съм снимка с проблема)... Проблема се проявява, когато колата превключва от 3-та към 4-та предавка.. Опитах се ръчно да превключа към по-горна предавка, но колата веднага ми връща 3-та и влиза отново в авариен режим.. някой да е имал подобен проблем? Ще се радвам ако може да ми препоръчате сервиз/майстор в София или района! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 30 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2019 Аз имах същите симптоми, след няколко дни се чу пук и колата остана на място, все едно си на неутрална. В момента ти е спукан един вал, който ще се доскъса съвсем скоро. Не карай колата така, че ще я връщаш с пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 първичния вал кошницата се е спукала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainbow_dio Публикувано 12 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 On 7/1/2019 at 12:01 AM, (System.in) said: Аз имах същите симптоми, след няколко дни се чу пук и колата остана на място, все едно си на неутрална. В момента ти е спукан един вал, който ще се доскъса съвсем скоро. Не карай колата така, че ще я връщаш с пътна помощ. Може ли да ми препоръчате майстор/сервиз, който да оправи проблема? (ясно ми е че във всеки сервиз може да се оправи, но аз търся с препоръка ...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 +359 89 573 2723 Живко автоматици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 Имах същия проблем преди около две години. Оказа се този вал. При Живко ходих и аз. Сменихме всичко към 2600/2700 ми излезе с работата, при мен малко се оскъпи понеже платформа от Видин + 200лв. 1500км до 5000км е хубаво пак да се смени маслото след основен ремонт на кутията, но Живко ще ти обясни ако я правиш при него. Препоръчвам го и аз като майстор на автоматици в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pearlsmile Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Здравейте! Моята е А3 8Р, 2005 година. Прави ми подобен проблем от около 2-3 седмици и то по време на движение. Първите няколко пъти се оправяше след около 20-30 минути. Последните пъти стои в този режим повече от час, но след това се оправя и успявам да се прибера. Според мен, това се случва когато загрее, не съм проследила при какви обороти го прави. Майсторът, който я прегледа, каза, че проблема идва от китайски фарове ментета, които са ми монтирали на колата и които бъгват системата. Изключи ги централно, но компютъра продължава да блокира по време на движение. Бихте ли споделили какъв се оказа проблема при вас и как успяхте да го отстраните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainbow_dio Публикувано 3 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Здравейте, скоростната кутия .... след ремонт на кутията всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 А3 е с DSG DQ250. Проблема може да ти е в електронния блок, може да имаш изгнила букса на кабелите за управление, хиляди може да са причините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pearlsmile Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Благодаря! В понеделник ще я карам на друг майстор, дано да успее да намери повредата и да я оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pearlsmile Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Здравейте, вторият майстор не успя да локализира проблема. Прегледал е електрическите връзки и каза, че там всичко е наред. Предполага, че вероятно е някой от компютърните блокове, но не знае кой. Каза, че се изписва грешка, че системата няма връзка с отделните блокове. Посъветва ме да отида на компютърен тест в Порше, но доколкото съм чувала, там режат глави и дерат кожи :) Някой би ли могъл да предложи добър майстор, който разбира от компютрите и би могъл да локализира и отстрани проблема. Предварително ви благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Може КАН гейтуея да не работи на А3 коректно или някъде да има лоша връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pearlsmile Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Здравейте, а бихте ли могли да ми препоръчате майстор, който да е в състояние да провери и евентуално да го оправи? Че предния спомена нещо подобно, но пожела да ми смени фаровете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 ShadowM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pearlsmile Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Бихте ли могли да ми дадете телефон за връзка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorodechev Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 (Редактирано) Здравейте. Наскоро закупих Ауди А6 3.0 2009 год. 240 к.с. При теста по време на огледа нямаше никакви проблеми,но на другия ден,когато запалих колата ми светна лампата за подгряващите свещи. При диагностика с компютър изписва ниско налягане в горивната система. Направих си труда да отида на диагностика в Порше Пловдив и там ,след направената диагностика и оглед ми казаха,че се забелязват стружки в по цетката на помпата за високо налягане и е добре да се занимая с тази помпа. Демонтирахме помпата и дюзите и ги минахме през стенд,където се оказа,че няма проблеми с тях. Изчистихме ДПФ и адаптирахме изчистения филтър софтуерно. Сменихме горивния филтър,сменихме клапан за налягане на рейла,прочистихме помпата в резервоара,тествахме помпата преди двигателя ниско налягане , и след всичко това,в определен момент ,след стартиране на двигателя се получава едно прекъсване за момент и се включва индикацията за подгряващите свещи и колата влиза в авариен режим. Може ли някой да сподели,ако е имал подобен проблем,какво решение е намерил? Редактирано 8 Юли 2020 от jorodechev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Ако има стружки са навсякъде. Трябва да е почисти всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorodechev Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 (Редактирано) Какво още да се почисти след изредените елементи? Редактирано 8 Юли 2020 от jorodechev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 @jorodechev ГНП, подкачаща помпа, дюзи, филтър - тия май се сменят всичките Чистенето е за разервоара и всички нафтопроводи. Повече инфо тук: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorodechev Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 (Редактирано) Не прочетох много,но това което прочетох ме навежда на мисълта,че няма точен отговор за тази грешка и ще трябва да си играем с елементите на цялата горивна система. Филтри и цетки има на много места по пътя на горивото. Тези частици не би трябвало да могат да се движат в системата,а да се олавят от тези филтри. Ако някой е постигнал успех с някаква конкретна последователност,моля да сподели. Съмнявам се само с едно почистване да се реши проблема. Предполагам,че някой от устройството по пътя на горивото не работи в норма,но компютъра не казва кой. Регистрира само понижено налягане и толкова. Та за това,ако някой вече е минал по пътя да сподели,за да спестим време и средства. Редактирано 9 Юли 2020 от jorodechev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 @jorodechev Земи прочети още. Частта, която те касае, почва към края на страница 1 от темата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorodechev Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 (Редактирано) Колега,ако ти си прочел повече,кажи какво си прочел. Изредих всички части в горивната система без маркучите. Маркучите ли са проблема? Ако не сме правили нищо -разбирам,но ние пипнахме всичко по системата. Редактирано 9 Юли 2020 от jorodechev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Всичко, което има допир с нафтата се сменя. Много хора са правили грешката да сложат нови дюзи и точно след 300м са чао отново, защото не е почистена системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorodechev Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 За да не се движат в системата такива елементи има няколко цетки и горивен филтър. Ако ги нямаше тези филтриращи устройства,съм съгласен да мисля,че има стружки по целия път на нафтата,но нещата не стоят така. Инженерите конструирали този автомобил,не са толкова глупави да оставят външни и вътрешни замърсители да се движат свободно в горивото. Друг е проблема и съм сигурен,че много хора са се сблъсквали и са го решавали. Търся такъв човек в този форум. Като реша моя проблем,ще опиша подробно какво сме направили и какво е било нашето решение. От помпата за високо налягане към дюзите може да има замърсители и метал,но ние свалихме помпата и и направихме пълен преглед и профилактика и не бяха констатирани никакви дефекти. После мина стенд и параметрите са и в норма. Същото направихме и с дюзите. Забелязват се бели замърсители като метал в резервоара,но техния път до помпата и дюзите минава през филтри и няма как да стигнат до тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Може да не е баш по темата ама това, че има филтър/филтри далеч не означава, че същите филтрират на 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts