Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Чакам да изрежат горната плоча за дупката на жабата.

Миналата седмица я видях  направена на аутокад,  бъбрековидна двустъпална с отвори и канали... Даже не вярвах, че може да се начертае това без заводските чертежи.

Надявам се и  блока е взет в частта на прихлупяне с плочата, че беше ръбеста отливка без размери...

Яд ме е, че не я снимах, .. накратко, чакам  да я отрежат и изправят после, чакам и да разпробият отворите на блока  на 8мм. и да направят каналите  в блока за ринговете.

За съединителя...и там същата работа... чакам.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Долната я рязаха първо от тънка ламарина докато съвпадне всичко.ж Даже мисля, че след 3тетия път имаше 100% точност на отворите. Ама там е лесно, че е само в 2D  чертежа.

Тука  формата е баси изчоканата раота.

 

1545407490_Screenshot_2020-12-06BLOKSILNIKAAUDIA6C525TDI180KMV6AFN.png.26df96fd9d28775fc820f0f416ffddb9.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, janoar said:

Даже мисля, че след 3тетия път имаше 100% точност на отворите.

E това ти казвам, между красиво и вярно има разлика.

За такива убавини има 3D скенери, ама с шублера е по-евтино 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.12.2020 г. at 9:20, janoar написа:

Долната я рязаха първо от тънка ламарина докато съвпадне всичко.ж Даже мисля, че след 3тетия път имаше 100% точност на отворите. Ама там е лесно, че е само в 2D  чертежа.

Тука  формата е баси изчоканата раота.

 

1545407490_Screenshot_2020-12-06BLOKSILNIKAAUDIA6C525TDI180KMV6AFN.png.26df96fd9d28775fc820f0f416ffddb9.png

 

Добре вее, кат гледаш тая снимка, не ти ли прилича леко на клекало от ония старите по гарите, да пуснеш водата в бързината?

От двете страни стъпваш и посредата спускаш мнението си.

:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко новини от кухнята,  плочата за жабата в процес на изработка,  колкото и бавно да стават нещата, важното е, че се случват.:D

За съединителя, все още няма новини.:icon_sad:

 

IMG-dfd5028ffdc4a4e8e6c9958b990f703b-V.thumb.jpg.f16b08318e8ce879a3b2b06c1d5e954f.jpgIMG-b975ee2fe7c3dc1c5f31cf58546affb2-V.thumb.jpg.dcfa9d9aa765d080a4ff7def10b6b6b2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдно време си спомням, по металообработка изработвахме подобни подложки, за мивките в женските тоалетни, на фреза. Заглаждахме мустаците с пила и ги минавахме на механичната шкурка.

 

Дака, пак ти казвам, имам  читав мотор събран, само с теч около охладителя. Докато е време...

:D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 ама ако се разтърже алуминиевият блок и се сложат мокри чугунени ризи с горна опора. 

Сложи се ковани бутала и биели, свали се степента на сгъсряване, плоча в картера и 2 хибридни К04 или по-големи. Портване глави, твърди пружини,  атмосферните валове си остават, изпускателна колектори даун пайп, всмукателен колекор, кулер с пътища, егт сензори, големи дюзи, кутия от душегуб.

Няколко помпи за гориво

Кастъм съединител и маховик и още две хиляди лв за дреболии.....

Малииии,  то ще струва колкото няколко душегуба.:lol:

 

Ама излезе друг проблем...

Трябва кадърен  фрезист да копае канали в блока за ринговете 0.6мм+/-0.05мм

Някоя добра шлайф база ще свърши работа. 

Приемам  предложения.

Даже ако има някое приспоаобление за ръчно копаене съм навит да си купя.

 

Ето и готовия продукт от днес.

20201214_202310.thumb.jpg.095d69f2338f06df0fb2ddba3081715f.jpg

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ръчен инструмент  Но не мисля, че това е трудно за направа на фреза. Трядното е да се позиционира правилно блока. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, janoar said:

4.2 ама ако се разтърже алуминиевият блок и се сложат мокри чугунени ризи с горна опора. 

Сложи се ковани бутала и биели, свали се степента на сгъсряване, плоча в картера и 2 хибридни К04 или по-големи. Портване глави, твърди пружини,  атмосферните валове си остават, изпускателна колектори даун пайп, всмукателен колекор, кулер с пътища, егт сензори, големи дюзи, кутия от душегуб.

Няколко помпи за гориво

Кастъм съединител и маховик и още две хиляди лв за дреболии.....

Малииии,  то ще струва колкото няколко душегуба.:lol:

 

 

 

 

Тоа па полуде. Чеки бе, ти нема да го праиш 800 коня. За 300 и кусур коня сменяш само маслото и ангренажа:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, janoar написа:

Трябва кадърен  фрезист да копае канали в блока за ринговете 0.6мм+/-0.05мм

 

 

 

Пак ще опреш до моя блок, в търсене на втори добър фрезист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:

Доброжелателна клетва.

 

 

Преди 3 часа, jovcho написа:

Тоа па полуде. Чеки бе, ти нема да го праиш 800 коня. За 300 и кусур коня сменяш само маслото и ангренажа:hilezh:

Как беше, ...За някой, пътя е по-важен от  целта.

И 1.8т да имах, 2.7,  3.0Т..4.2...пак щях да се пробвам  да го подкова.

Чек, малко да се фаля...

 

 

20201215_120912.jpg

20201215_120855.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, jovcho написа:

Малиии тва как ще текне. :lol:

Няма,  челосано е,  ще има силиконец черен,  Рейнц +300гр.

За сега дори не мога да го хлопна, толкова е плътно, че трябва да го  замразявам във фризера и да грея блока.

Ама как ще стане всичко и гумички да сложа и да намажа силикон ...и да не изстине едното, и да не се затопли другото.

Лилили...само ако текне. Малко и че те  цовам.:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая плоча няма как да опъне квото и да било,  Тука тя работи на натиск.

И в комбинация с долната искам да постигна две успоредни подпори, които да спрат пулсацийте по V-то.

Нещо такова.

20201215_141702.thumb.jpg.db8bcf11279e539ea4afdab1fdc6a5a9.jpg

Това, нарисувното, което е като цип е зоната, в която се цепи, горе и долу дебелото синьо са плочите.

Цепката  винаги тръгва отдолу в тунела нагоре към жабата. Тоест блоковете се събират един към друг при товар(което ми е странно).

И ако подпра с нещо между тях в зоната отслабена конструктивно(кухата жаба)...се надявам да имам успех.

Саа  мисля, си представяте, че няма да го набивам на топло за  разцепя блока.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж са, когато положението е "ни влаа" мое лекинко да му помогнеш с чука:hilezh: тогава в плочата имаш натиск, но в блока ти се появява опън, защото плочата се стреми да разшири отвора.

 

По-горната рисунка, баш горната част на "ципа" имаш опън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...