Recommended Posts

Специално за @vladi

Викам чей да пусна и аз една тема за разлитането на душегроба, да не остане така недокументирано за поколенията неговата безпредметна смърт.

Колата е всеобщоизвестния душегуб  Аке, със сменени глави от BAU/BDH. 

Скоростите ше са ръчка, вече съм ги купил код ЕКМ, диференциали 3.889. EDC-то ще се длашва на ръчка

За всичкото подковаване и части съм обвързан с Павелиста и Доктореца(CPC Diesel Nozzles).  Знаят, и са правили не един душегуб да оди като луд.

Турбината е garrett gtb2260V(vklr) от мерцедес c350d(OM645или  645 не не помня)W212.

Лагерна с водно охлаждане(и там драма от къде ще се вземе охладителна течност) Ще се прави ребилд и хибрид на нейна база нещо от сорта на 2266-68 с друго компресорна перка и разтъргване на студения охлюв. Трябва и да се подходи по някакъв начин на свързване към V-пайпа под нея, че има разлика огромна. Варианти много от заварка, през  друг охлюв от gtbб2260vk(audi 3.0tdi 240hp), или изработване на нов фланец на турбината за оригиналния v-пайп.  Като всичките варианти искат рязане на част от входящия отвор за топлия охлюв. Трябва да се направи фланец за тръбите за отичане/наливане на маслото и водата, че е изобщо безподобно с това в момента. Изработка на генерация, оригиналната над 250кс почва да се цепи и влиза в турбината., Смяна на турбопътища подходящи за +3бара.

Усилени болтове за главите, че има вариант да почнат да се повдигат нежелателно. Разспръсквачи CPC Diesel Nozzles +90%. Ще трябва и друг МАР сензор поне на 4бара.

Съединителя също трябва да се пипне, ама си нямам никаква идея как, кой, колко...

Интерколер ще се ползва оригиналния, Голям е и е челен, даже може да плясна още един пред него(като ползвам 2бр v-pipe), не съм решил. Катализаторите са изхвърлени от одавана оригиналните даунпайп и тръбите на ауспуха са с добър диамерър обаче има няколко стеснения(рестриктори) и ще трябва да се  преправят малко. Всичко това се комбинира с преминаване към allroad и филма е доста задълбочен, за да се постави всичко оринално....магарета, маска, брони, прагове, вежди,задна греда за теглич, предно окачване(има разлика в два носача) , шенкели, спирачки320мм, горивопроводи, охладител на горивото, и т.н.

После кой ще го мапва идея си нямам....Краен срок нема и бюЖеТ също, така че не лалайте безпредметно.

Та те ви малко снимки за началото. 

ТурбинатаIMG-fdfb367a4b8632e93a1d3257c7ea9618-V.thumb.jpg.fecdffe310e8af7214bc8c4333d9cd5c.jpg

 

 

 

Болтовете в процес на изработка от Паввлиста и Доктореца

IMG-d918693e00c85ad7136dd9de8df50a52-V.thumb.jpg.c19554b58de41d34915951bdadc45829.jpgIMG-bf15b895d6522ee92ddfd98e4aa8460b-V.thumb.jpg.aefe0322b3c35959998bdacbf46383dd.jpg

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се споменава нищо за нужното количество гориво. Какво ще го осигурява? Ще трябва да се мисли и за някакъв ъпгрейд на подкачваща помпа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помпата не душегуба може да осигури гориво за 400кс.(180коновата версия с три нагнетателни елемента) Обаче не с оригиналните разспръсквачи. Има налягане и дебит обаче времената са малки и трябват големи разспръсквачи, които да пропуснат това  гориво за същото време. Помпата има запас от налягане 1600-1800бара дюзите отварят на 230-240бара и се играе с времето на впръскване . Поне така ми беше обяснено. Дебита  на подкачване е също голям(във vp44 си има подкачваща помпа), от него за работа/впръскване се ползва малко, другото е за да се охлажда електрониката.

 

Другата ми чуденка е за тампоните на мотора, дали да останат маслените или да слагам плътни.

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-добре смени болтовете с шпилки, маслените тампони ще умрът резко ако достигнеш такива висоти :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма място за гайки заради разпределителните валове, загледай се колко е височината на  главата на болта. Сега новите  са с 2мм повече и се моля да мине без да опре във валовете. Няма как да се ползва шпилка и поради друга причина, няма такава гайка 12мм  за ключ 17(тънкостенна и нископрофилна) която на 8мм височина да удържи  такова стягане.

Мерси за инфото за тампоните. 

Ето за каква генерация се боря. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези прогнозируеми или искани 360к.с. на мотор или колела ще бъдат? За второто съм абсолютен песимист но да видим. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мотор разбира се,  за да са на колелата трябва нещо такова: +500кс каскада с две К03+ една хххх(евем ли я каква е🤔) разреждане на мотора, други разпределителни валове(поръчкови с по-голямо застъпване на градусите(или тунингарския термин) и по-високи гърбици), фрезоване на леглата и скъсяване на клапните, по-твърди пружини за над 5к оборота, друга електроника за управление на ЕДЦ, добавяне на ламбда и ЕГТ,   . А аз нямам нито финанси, нито време и възможност да се хвана с такова нещо. Обаче подочух, че в България има такова животно 2.5тди 500кс. На тия разбойници в Шумен...Дето ми правят частите. Тоя финландеца, също кара с техните разспръсквачи, само че +66%.

Screenshot_20190718-212535.thumb.png.598004fc9d856e5384904d37a407a529.png

 

https://m.youtube.com/watch?v=gM2tozA5h6w&t=385s

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Надявам се не, не съм първия.  Освен ако  не се усере нещо по софт или дюзи и да пропикае та да стопи нещо. 

Финландеца  счупи маховика, караше със демфер на 340коня със стоковите бутала над 60к км.  И  с лимит на 5.500оборота.

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли направено душе, което да е в движение, че и гугъл не намира :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Доктореца и Павелиста. Ама те не пишат вече тука.

Ето  го това на финландеца, само с една турбина, ама е далече от твоите рзбирания за "направена". :)

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

@loshdancho Е аз търсех 360 коне за това не излиза нищо ...

 

С 2.7т един ремап и ще си на теоретичния максимум на душето, още не е късно :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и за 4F не е късно но ... Трябва да подкрепим колегата в този проект или начинание. Ако не добър резултат поне анатомични снимки ще има. Зрелище за масата ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Късно е, купени са скорости, турбина, пристигнали са болтовете и дюзите, сложени са шенкелите и  предните спирачки, нови дискове.

Утре снимки, че сега съм на 600км от  "проекта".

@audi+

 Не е това максимума, 

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Адмирирам ентусиазма ти, но каква е идеята на проекта? Драгстер, ежедневка, магистрален прихващач?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ежедневна кола. За светофарни гонки.:hilezh:

Ще се радвам ако попилявам 1.9тди правено, 1.8т с чип, 2.7т с чип. За повече не вярвам да му стигнат силите, за това уж се метнах на лагерна турбина, щото се развъртала по-бързо, ама подочух, че и не е деянлива щото нямало аксиален лагер. Ще се види колко ще изкара.

Не нещо уникално, бегачки има колкото искаш, не мога да се меря с тях, на Спас превърте нивото на валците:hilezh:, къде да се бутам по гонки, да ми се смеят.

Та по темата, какво мислите за усилени пружини на клапаните за над 5к оборота. Има ли смисъл за ежедневна кола, ще се потрошат ли ролките и повдигачите на BAU главите.

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, loshdancho написа:

За светофарни гонки.

Доста тежка платформа за това. 1.9 тди и 1.8т в А3, Голф. Леон, Ибиза, Поло...........са половин тон надолу.

Успех ти желая и следя за равитие 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давам два "твърди"накрайника за по-директно управление.🤓

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Williams написа:

Доста тежка платформа за това. 1.9 тди и 1.8т в А3, Голф. Леон, Ибиза, Поло...........са половин тон надолу.

Успех ти желая и следя за равитие 👍

Е, чак  такива сапунерки...  Мисълта ми беше за А4/6 и подобни. 

Допитах се до знаещите, рекоха:

-Има много голям смисъл от такива "спортни пружини" за клапаните,  колата работи като бензинова.

И саа пак имам драма. Мъка не мъка ще се слагат. Проблема е, че те не са тяхно производство, а някаква швейцарска изработка по поръчка. Ако се навият да ударят едно рамо, може и аз да се сдобия с такива, ама много разтегливи на време тия швейцарците....не ставало бързо и евтино... Деева, главите ще трябва да чакат докато пристигнат тия пружини.

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Йордане, на тоА ми мязаш:

 

merin - sizifoviat trud.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites



Ежедневна кола. За светофарни гонки.:hilezh:
Ще се радвам ако попилявам 1.8т с чип...


Стига бе, тва трябва бая да го разминаваш с 360/380кс душегуб... Поне така се надявам спрямо парите, които ще попилееш.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стига вее и тука ли ме намерихте да ми леете.:hilezh:

Имам гръб вее, Доктореца и Павелиста са направили няколко такива(произвеждат разспръсквачи, болтове и хибридизират турбини), има и място(цяла морга), подемник, инструмент и кинти. Оборотна кола също се намира, части бол, мотора и без това пръдна гарнитура и трябваше да се отваря, и без това бях платил половината масраф по преминаването към урод.

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки тунингар е почнал от нулата, ма не всеки е завършил с 10 (десет) лв разходи. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.