Marto7777 Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Колата е А4 Б7 1.8Т Куатро.Климатика работи и г.д охлажда, но според мен не е достатъчно силен. С на А6 Ц5 2.5тди климатка например, който духа ледено, моя дори неможе да се сравнява.Днеска я карах да вида да няма липса на фреон и имаше нужда от малко доливане, но ефект от това нямаше. Източихме 460 грама, а колата събира 520 грама.След като напълнихме с 520 колкото го дават разлика дори не усетих.Филтър купе е сменен преди 5000км. Какво може да е и как да установа ? Имам ВЦДС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Може да имаш полепнали боклуци като прах по изпарителя в купето и това да намаля значително топлообмена. Може температурните ти клапи да не застават в крайното си положение и да смесва студен с топъл въздух. Второто се проверява с vcds, първото с разглобяване?, макар че най-вероятната причина за твоя проблем, според мен, са некоректно работещи клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 + горното провери и почисти (с водоструйката) външния радиатор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Внимавай много с водоструйката,че замазва питата. При мен в горещ ден ако завали ми заскрежава стъклото от вън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 27 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 На кой канал да провера за клапите дали затварят добре ? Предния радиатор съм го чистил доста пъти, не вярвам там да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 При мен проблемът беше в една малка джаджа, на която забравих името - нещо от сорта на обезвлажнител.. 3-4 сантиментра дълга бяла пластмасорийка, консуматив - 50 лева струва оригинална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 (Редактирано) Къде седи това нещо ? Да не е изсушител ? И как разбра че е от това ? Ето го как изглежда тоя изсушител.Не намерих нищо друго до това за което говориш в части за Климатична уредба на колата. Редактирано 28 Юли 2019 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Това е по-скъпо и в началото този от климатиците го беше нарочил за виновник, но не го сменихме. На пълна мощност климатика духаше 12 градуса, след смяната стана 6 градуса. Изглежда като половин химикалка, бяла пластмаса, съжалявам, не му знам името. Всеки специалист ще ти каже, само те насочвам, но не искам да те подвеждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 @ads Ето снимки от каналите във ВЦДС. Всичко наред ли е ? Ако да как да процедирам нататък ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Изглеждат наред. Отиди на сервиз за климатици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 Преди 6 часа, Marto7777 написа: @ads Ето снимки от каналите във ВЦДС. Всичко наред ли е ? Ако да как да процедирам нататък ? На мен ми прави впечатление ,че тези стойности ти ги дава при температура на климатроник а 23градуса.Самия климатроник дава сигнал към клапана на компресора н280 каква е желаната температура от климатроника и не го помпа на максимум ,а го кара да работи колкото да поддържа 23 градуса.Пробвай го на low.Иначе и според мен са ти перфектни стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 29 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 (Редактирано) На LOW е и отляво и отдясно. А в какъв смисъл са наред стойностите ? Работи всичко както трябва или само за клапите става въпрос че не е там проблема ? Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PJ4e Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 Здравейте колеги, И аз се интересувам от темата. Може ли да препоръчате стойностни сервизи за климатици в София, където да си разбират от работата и и най-вече да могат да направят качествена диагностика на Audi A4 Avant 1.8T B6 8E 150hp 110 KW 2002 quattro Бензин-ГАЗ AVJ 5 скорости. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 Преди 2 часа, Marto7777 написа: На LOW е и отляво и отдясно. А в какъв смисъл са наред стойностите ? Работи всичко както трябва или само за клапите става въпрос че не е там проблема ? нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 (Редактирано) Аз казвам, че са наред температурните клапи. На минималната позиция са, тоест на най-студената позиция. За температурните сензори и техните показания не съм много убеден, че трябва да показва 1 градус. Това е страшно ниска температура. Мисля, че около 5-6 градуса е оптималното. Не съм запознат, затова отиди на сервиз за климатици. Проблемът ти може да се разреши за супер малко пари, ако е свързан с една част, на която забравих името. П.П. Клапан – редуктор– който понижава налягането и регулира дебита на течния фреон, според температурата на изпарителя. Този клапан може да не сработва коректно при теб. Редактирано 29 Юли 2019 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 Ахам, значи щом показва "правилно", клапата е наред. Да игнорираме потенциометрите(които са дефакто "клапите") тогава, те са незначителна подробност.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 На всички климатици е нормално температурата на изходящия въздух да е около 5-6 градуса, но за да бъде толкова то на изпарителя ще е около 1-2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 (Редактирано) На моя кошница В5, на средните духалки, в летен облачен ден, ми беше показало 2.9°С. Беше след прясно облепени клапи, с издъхващ компресор. Редактирано 29 Юли 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 На колегата потенциометрите са наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 На 28.07.2019 г. at 14:36, Stanley_S написа: Изглежда като половин химикалка, бяла пластмаса, съжалявам, не му знам името. Капилярна тръбичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 29 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 (Редактирано) Това нещо къде седи ? Това нещо го има на цени под 10лв, включително на Thermotec Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karakonjula Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 (Редактирано) стои в една от тръбите на климатика Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rough158 Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) На 29.07.2019 г. at 18:01, NIKO написа: На моя кошница В5, на средните духалки, в летен облачен ден, ми беше показало 2.9°С. Беше след прясно облепени клапи, с издъхващ компресор. А как се разбира,че компресора е издъхващ? Редактирано 17 Септември 2019 от rough158 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване