kurty Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 преди 30 минути, DJANO написа: Спортния режим няма как да промени предавателните числа на кутията. Ако си на 3-та с 80 (примерно) дали ще си на S или D оборотите на мотора ще са същите, това имах предвид. Да, ако караш на Спорт винаги ще държи мотора в обороти и няма да допусне превключване на по-висока предавка. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Вече се обърках какво пиша и какво чета. Може да излезе, че пишем едно и също. Ама ще направя нЕкви проби. А за това, че са 5 предавки на S....да с лопатките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 1 hour ago, OvivO said: с лопатките няма как да се провери, защото кутията не позволява, ако тя не счита за подходящо... Има, разбира се. На 3к оборота (за дизел) няма никакъв проблем да шифт еш нагоре с лопатките. 12 minutes ago, kurty said: А за това, че са 5 предавки на S....да с лопатките. Това е интересно вече. Някой ако може да обясни защо няма 6-та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) @Пернишки: ако колата не е в обороти, има да си цъкаш и кутията не сменя. Редактирано 19 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) Нали затова съм написал конкретни обороти? Редактирано 19 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 в първия пост си написал скорост, както и да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Какво ги чоплите толкова тия скорости, всички от изброените имат предоволно дълга последна предавка. Между S и D разликата е само коя скорост е избрана софтуерно, а вероятно за да включиш шеста на S трябва да караш с може би 200+ за да е на правилните обороти. 6-та на 4,2 трябва да е 3к - 170, толкова е и на 2,7Т автомат на 5та. Общо взето на тоя тип коли така са ги правили и избирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Не заблуждавайте хората и жените. 3.0тди фейслифт, комби. Крайния разход за 740км беше 6.2/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) Това е средна 60 км/ч, съвсем нормален разход. пс Понеже повечето писачи са отскоро или имат къса памет, да припомним времената когато Вертера с 4ф-ката с 3.0тди постигна среден разход 7.2 със средна скорост 70 км/ч. Специално за да спрат приказките за разхода. Но важното е да се пишат глупости и всеки да се хвали с нисък разход, главно от заблудение трактористи. Редактирано 19 Август 2019 от k.vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) то средна скорост 70 може и много агресивно да се постигне, може и по магистрала айляк... пък и на вертера колата е била BMK от първите 3.0 за А6 С6, по-новите горят по-малко On 8/18/2019 at 9:56 AM, P_PETKOV said: Това от обявата изглежда добре ама идва питането има ли възможност за газ на 3.0TFSI... в града с лекота минава над 15/100 извънградско се върти около 9-10 с каране около на 10-15км над ограниченията като лесно отива и над 10 ако се настъпва... но пък има възможност с един ремап да иде на 400 коня с кажи речи същия харч на бенз. къде се гледа колко точно тежи? На лепенката в багажника с всички кодове за екстри, вина и kw най-долу ляво ми пише 1898 Редактирано 19 Август 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) При мен е най-горе в ляво 1871 пише, но не гарантирам на 100 % че това са кг или нещо друго. Най-сигурно е да се мине през кантар... Редактирано 19 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jasmine Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Значи от разразилата се тук дискусия стигам до заключение, че дизеловата алтернатива не е толкова икономична колкото мислех, върви по-малко от 4.2 и е по-скъпа за поддръжка. Последната седмица нямах възможност да правя огледи, но скоро пак започвам търсенето, че ми писна с пежото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) 4 minutes ago, Jasmine said: Значи от разразилата се тук дискусия стигам до заключение, че дизеловата алтернатива не е толкова икономична колкото мислех, върви по-малко от 4.2 и е по-скъпа за поддръжка. Последната седмица нямах възможност да правя огледи, но скоро пак започвам търсенето, че ми писна с пежото... Е ... то нормално да върви по-малко. Два цилиндъра и 100 коня по-малко има ... Редактирано 19 Август 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 К’ви са тези разходи от 6/100.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jasmine Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Тук се споменава до 14-15 на 100, аз по тракия със 70 няма да карам, 160-170 ми се струва прилична скорост за круизване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jasmine Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 По-ниска скорост мисля е опасна за тракия, с пежото всички ме изпреварват, засичат, святкат... Трудно е. Затова и се спрях на C6. Швейцарските коли ме казаха, че били читави, вярно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jasmine Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 25 minutes ago, МММ1 said: Вземи покарай едно Peugeot 407 facelift с 2.0HDI. Предлага много за смешни пари. И без това имаш опит марката. Ще ти отпаднат всякакви терзания с Ауди ... Дали дизел или бензин, обороти кутии, екстри и т.н. Други марки не ме интересуват. И бмв с 3.0 съм гледала, но не мисля, че имам умения за задно предаване, а ако ше е 4х4, то ще е аУди. Въпрос на време е да намеря моята А6 ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Отнасяй..... Audi A6 4.2 Quattro 10,000 ЛЕВА 2005, Газ/Бензин, 210000 км. частно лице, Шумен http://www.cars.bg/offer/c2921520 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 (Редактирано) Направо си е без пари, за това което предлага. Редактирано 20 Август 2019 от k.vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Хич не е скъпа! Само около един бон над една 200-коньова А4-ка. Може би защото ГО+данъка ѝ са почти 900 лева, което е двойно повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Данъка зависи от общината, ГО-тата не са толкова различни. А разликата между б7 с 2.0тфси и 4ф-ка с 4.2 е като земята и небето. Различни вселени са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Струва ми се, че са сменяли вериги, обтегачи.....каквото са сменяли без да свалят мотора. Възможно ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 При 3.2 го правят като свалят кутията. 4.2 не знам дали има такова място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Преди 1 час, CVT написа: Хич не е скъпа! Само около един бон над една 200-коньова А4-ка. Може би защото ГО+данъка ѝ са почти 900 лева, което е двойно повече. Имам в7 с 1.8TQ BFB и 6 степенна ръчка и не бих я пуснал на цената на тази 4F-ка. Та тази, ако е верно това, което са сменяли.....си е близко до подарък.Вериги 2-3К, ГИ 2-3К....за колата останаха 4-6К. преди 1 минута, DJANO написа: При 3.2 го правят като свалят кутията. 4.2 не знам дали има такова място. А на 4.2 в елса-та пише, че кутията се сваля с мотора. На тази какво точно са сменяли ? шЕ взема да му звънна на продавача, че ми стана интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 преди 22 минути, k.vasilev написа: Данъка зависи от общината, ГО-тата не са толкова различни. А разликата между б7 с 2.0тфси и 4ф-ка с 4.2 е като земята и небето. Различни вселени са. За ГО+данъка: и в двата случая става дума за София, от където е авторката на темата. Иначе между две 14-годишни коли има повече прилики от колкото разлики. Това е както 2 баби по на 70 години имат повече прилики от колкото разлики, даже и да са били различни като земята и небето когато са били по на 20. 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts