eskalibur_74 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Здравейте! Имам А4 от 1998г и бях сложил спирачни дискове преди 5 години Феби предни и задни. И какво ми е разочарованието, когато тази година забелязах ,че са много корозирали и съответно износват накладките много по бързо. В сайтовете за авточасти се предлагат от различни фирми и на различни цени такива дискове, но не зная кои са най-добрите и без проблемни. Ако може да помогнете при избора на дискове,които са по устойчиви на атмосферни влияния и по издръжливи при работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Гледай от АТЕ нагоре като цена.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Земай Textar и нема сбъркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) Е какви да са тия дискове за 5 години като са се нагряли и изстинала 50000пъти.Иначе преди десетина дни сложих АТЕ. Редактирано 9 Август 2019 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Ааа, народната Мъдрост казва, че спирачният диск ТРЯБВА да издържи и изглежда като нов, МИНИМУМ десет години!!! Автора, на фона на дискове по 50-60-70 леа, сменяй по комплект на сезон и винаги ще са ти лъскави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 9 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Браво бе Niko ,много умно .Прави и ти така, дано наспориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Он е наспорил отдавна, за туй и не пита... От че му насипят веднага и достатъчно. П.П. тия дискове ги мини на струг да им махне ръждата, ако наистина има живот в тях, ше карат. Ама силно се съмняяам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Да не са криви е важно. Ако са ръждиви, където ги търкат накладките нещо не е в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 чисто нови дискове за 5 години на нищо станаха викаш нормално е да ръждясват, където трие накладката, ако колата не се кара. Нормално е и да са ръждиви, където не трие накладката, особено след толкова години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 10 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Питам ,защото гледам по други автомобили дисковете им са хубави и лъскави, нямат грам ръжда ,та си викам да не съм намерил някакви от кофти стомана, която бързо да се окисляването и ръждясва, затова и питам тук за качествена марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 (Редактирано) Много рядко ли караш колата? Сложи една снимка да видим за какво става дума. Редактирано 10 Август 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 10 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Не я карам рядко, но според мен стоманата им е някаква, която се окислява лесно. Аз затова търся марки, които са по устойчиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 каквито и да вземеш след 5 години няма да са много по-различни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 (Редактирано) До колкото знам в повечето случаи дисковете се правят от чугун, а не от стомана заради по-високия коефициент на триене. При по-скъпите е различно, има даже и от неръждаема стомана, ама там идеята е повече за да лъщят на фона на червените апарати, отколкото да спират по-добре. Редактирано 10 Август 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Преди 9 часа, CVT написа: До колкото знам в повечето случаи дисковете се правят от чугун, а не от стомана заради по-високия коефициент на триене. не знаеш. Има много добри термични показатели и свойства, това е основната причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Дапчо, да не би да искаш да кажеш, че чугунът е термически по-устойчив от стоманата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 (Редактирано) а какво разбираш под "по-устойчив" заради топлопроводимостта му, топлината се разпределя равномерно, поради това не се пука и криви. Може да се нагрее до червено след което да изстине без това да доведе до закаляване и промяна в размерите, твърдостта му е достатъчна и пластичността малка(даже никаква). Всичките тия качества и свойства го правят идеален за спирачни дискове. Редактирано 10 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 При спирачните дискове е характерно бързото им загряване и охлаждане. Стоманата е по-устойчива от чугуна в това отношение и поради това именно при чугунените дискове много по-често се забелязва изкривяване, напукване и др. Ето защо стоманата е по-добрият материал за спирачни дискове от чугуна. Разбира се, още по-добри са керамичните дискове, но са скъпички. 3 minutes ago, NIKO said: Я, пешке, кукло, кАжи сега да видим, чугуна за какво се ползва и какви му са физико/химико/механичните характеристики. Скъпа, а ти колко вида чугун си чувала, че има? М? НИКО, ако имаше добро държане, щях да ти скицирам желязо-въглеродната диаграма и да ти обясня не само какви видове чугун има, но и стомани. Ама на ЧУГУНЕНА глава какво да обяснявам и аз не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 (Редактирано) бахахаха рече и отсече... викаш не изметват тия стоманените...и не стават на кашкавал като са червени...бахахаха Гайда пак ли ще изнасяш лекция с несподелена информация къде само ти си я знаеш. П.П. и тия турбините...се от чугун им правят топлата част....тъпи ли са, та не са те питали - да я пилнат от стомана що е по-лесна за обработка, даже и заварки мое си прави после секи. За генерацийте и там ве дева, що тия стоманените се цепят като модни дънки на женски гъз, а молим ти се кажи. Що тия оригиналните сичките са чугунени???. Гайда скрий се молим ти се... Редактирано 10 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 22 minutes ago, loshdancho said: бахахаха рече и отсече... викаш не изметват тия стоманените...и не стават на кашкавал като са червени...бахахаха Гайда пак ли ще изнасяш лекция с несподелена информация къде само ти си я знаеш. П.П. и тия турбините...се от чугун им правят топлата част....тъпи ли са, та не са те питали - да я пилнат от стомана що е по-лесна за обработка, даже и заварки мое си прави после секи. За генерацийте и там ве дева, що тия стоманените се цепят като модни дънки на женски гъз, а молим ти се кажи. Що тия оригиналните сичките са чугунени???. Гайда скрий се молим ти се... Дапчо, Дапчо - много си зле. Телата на турбините, а и на машините и съоръженията по принцип, се правят от чугун, защото чугунът гаси трептенията и вибрациите много по-добре от стоманата. А и те се загряват и охлаждат постепенно, а не рязко като спирачните дискове и т.н. Скоро четох в този форум от теб за якостта на болтовете и останах с впечатление, че имаш някаква техническа грамотност, но уви - било е единичен случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 (Редактирано) преди 20 минути, nickgaidarov написа: Дапчо, Дапчо - много си зле. Телата на турбините, а и на машините и съоръженията по принцип, се правят от чугун, защото чугунът гаси трептенията и вибрациите много по-добре от стоманата. А и те се загряват и охлаждат постепенно, а не рязко като спирачните дискове и т.н. Скоро четох в този форум от теб за якостта на болтовете и останах с впечатление, че имаш някаква техническа грамотност, но уви - било е единичен случай. Bahahaha.... турбината се загрявала постепенно... и чугуна и гасял вибрацийте...бахаха Сааа ще кажеш че ги правят от едрозърнест сив чугун заради тая цел...турбина=струг. И двете се въртят искаш да кажеш. Да парафразирам...щом се върти значи вибрира. П.П. сигурно и за това правят дисковете от чугун...да не вибрират Редактирано 10 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 🙂 По-евтините и нискокачествени спирачни дискове наистина са от чугун. По-скъпите и по-качествени - от стомана. А най-скъпите и най-качествени са керамичните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Според един човек,който поръчва части за голяма фирма,наличието на определено количество въглерод определя цената и качеството. Странен факт е че евтини дискове се кривят по рядко на коли с излят съпорт като голф шкода и тн. На Х 6 е задължително с високо съдържание на въглерод. Дисковете с покритие ръждясват в неработещата си част доста по малко от тези без такова. Избора на накладки е много важен и тук е дилемата,акебоно ате джурид за коли с излят съпорт е добър избор,за другите ате джурид трв.... За японките избора е един, ако има разбира се Ашика,евтино и надеждно,не знам как ги правят но няма една забележка до момента. Power disk с керамични накладки е несъвместим според ате,така отговориха на клиент с много проблеми по спирането след смяна с такава комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 (Редактирано) 45 minutes ago, buzzi said: Според един човек,който поръчва части за голяма фирма,наличието на определено количество въглерод определя цената и качеството. Това е точно така. Именно процентното съдържание на въглерод в желязо-въглеродната сплав определя разликата между чугуна и стоманата. Както и, разбира се, е много важно и за отделните видове стомани и чугуни. Редактирано 11 Август 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 1 hour ago, buzzi said: Power disk с керамични накладки е несъвместим според ате,така отговориха на клиент с много проблеми по спирането след смяна с такава комбинация. ate powerdisk с ate ceramic серията накладки, но не изцяло керамични, а онези, които не цапат джантите? Тези ли имаш предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване