chicho_ gosho Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Колеги днес сменях прословутата верига, реших да не се мъча с говноболта и направо махнах валовете, предварително всичко беше маркирано, и положение на валовете и две звена на веригата на съответните колела на валовете, пренесох марките на новата верига и ги нагласих на колелата, съответно всичко беше сглобено, валовете също по белезите. При пробното въртене на ръка обаче разпределителния вал на всмукателните клапани за момент спира понеже има луфт в колелото дето изменя фазите на газоразпределението, после като луфта изчезне вала рязко превърта и от колелото за променливото газоразпределение хвърчи масло и всмукателния пак изпреварва изпускателния вал. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? Дали когато се появи налягане на маслото в системата това ще изчезне или зацепването и предния път е било грешно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Мисля, че се зацепва се само със специална скоба, няма как да я зацепиш правилно с белезите, които си правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 На 13.08.2019 г. at 18:47, chicho_ gosho написа: Колеги днес сменях прословутата верига, реших да не се мъча с говноболта и направо махнах валовете, предварително всичко беше маркирано, и положение на валовете и две звена на веригата на съответните колела на валовете, пренесох марките на новата верига и ги нагласих на колелата, съответно всичко беше сглобено, валовете също по белезите. При пробното въртене на ръка обаче разпределителния вал на всмукателните клапани за момент спира понеже има луфт в колелото дето изменя фазите на газоразпределението, после като луфта изчезне вала рязко превърта и от колелото за променливото газоразпределение хвърчи масло и всмукателния пак изпреварва изпускателния вал. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? Дали когато се появи налягане на маслото в системата това ще изчезне или зацепването и предния път е било грешно? Виж тази тема колега: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 валовете се зацепват със специална скоба, която пасва само по един единствен начин на тях. Тогава няма как да се обърка нещо.... Скобата я имам. Не ми е проблем да ти я изпратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 15 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 (Редактирано) Много благодаря колега, имам скобата, проблема при мене се оказа счупено колело на фазоразпределението което без налягане на маслото трябва да е без луфт а при мене се върти доста. Ето клип на читаво и скапано колело.https://www.youtube.com/watch?v=1l_84Sq4BuQ Редактирано 16 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 18 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Бърз ъпдейт за следващи колеги. При смяна на веригата както знаем проблема е скапания болт на колелото на изпускателния вал, и проблема както чета е от използване на грешните инструменти което води до замазан болт, стругар и други главоболия, инструмента трябва да е с профил М10 POLYDRIVE!!! не торкс 55, не рибе М10!!!. Вариант за намиране на читава вложка с тоя профил към момента има само в ибей и то доставка от Щатите, в Европа има само някакви ментета дето не си заслужават риска според мене. След леко ровене обаче се оказва че и болтовете на главата са с абсолютно същия профил, и такива вложки има в почти всеки читав магазин, Самата вложка обаче е дълга и не става ако валовете са на двигателя.Аз купих вложка на Форс номера е изписан на нея. Решението е елементарно, с лекота избиваме черната шестостенна част, после с флекса режем колкото ни е нужно, аз я отрязах дълга 3.5см, набиваме обратно в вложката и имаме перфектен инструмент. Болта се разви толкова лесно, че направо се чудя от къде са тия драми с него, инструмента е с перфектен профил, никакви намеци за замазване, превъртане и други глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Е то това си се подразбира, не е нещо ново и непознато.... По принцип стане ли дума за тоя болт(и на главата), не трябва да има изненади, всеки сервизен бюлетин(програма) на производителя, изрично указва вида и типа на инструмента, за всяка една операция. Във Варна, лично аз знам едно магазинче, където вадят де що има инструментариум, разпространен, не толкова и много рядък, скарани са леко с ценовата логика, но стават за спешни ситуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Колеги дайте снимка на тази скоба за зацепване на веригата и къде я има и цена. Благодаря предварително. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) Май е те това. Редактирано 24 Януари 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Благодаря колега, като се има предвид, че тая верига ще я сменя веджъж май е по-добре да си платя за смяната, че цената на скобата е дебела. Та в тоя ред на мисли ако има колега от София с познания и инструменти да даде оферта за смяната Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Питай колегите които вече са я сменили дали не продават скобата. Ако тази смяна се прави веднъж, не виждам смисъл всички да си купуваме по една скоба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Така е няма смисъл... Ангренажа си го смених сам, ама тук 100 лв за инструмент то се обезсмисля... Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 На 15.08.2019 г. at 11:53, DimitarBT написа: валовете се зацепват със специална скоба, която пасва само по един единствен начин на тях. Тогава няма как да се обърка нещо.... Скобата я имам. Не ми е проблем да ти я изпратя. Този колега може да ти отслужи със скоба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaka_90 Публикувано 12 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2021 On 8/15/2019 at 1:33 PM, chicho_ gosho said: Много благодаря колега, имам скобата, проблема при мене се оказа счупено колело на фазоразпределението което без налягане на маслото трябва да е без луфт а при мене се върти доста. Ето клип на читаво и скапано колело.https://www.youtube.com/watch?v=1l_84Sq4BuQ Ти как си реши проблема ,с ново колело или втора употреба от какво от къде?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 Здравейте колеги, тия дни ще сменям прословутата верига, някой може ли да провери на колко Nm се стяга колелото, болтовете на капака му, болтовете на капака на клапаните и запалителните свещи. Няма ауто дата Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 7 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2022 Аз ползвaм този пдф, макар че кодът на моя мотор е BWE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване