Милчев Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 Имат си заводски болежки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 преди 2 минути, Милчев написа: Имат си заводски болежки! Това , според теб адекватен отговор ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 13 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 (Редактирано) 1 hour ago, Ц Е Ц О said: Kaкво му е точно на ДСГ-то? Никаква идея нямам, аз съм с 3.0тфси и зад пасажерския фар винаги е мазно. Защо и как никой не казва. Какво му е на ДСГ? Не знам, за това питам както виждаш, кое е по-добре или по-зле. 1 hour ago, sweep said: Тогава защо питаш дали си струва? Явно си струва, скачай. Аз 21-22 за А4-ка не бих дал, просто ми е над психологическата граница за модела, но това е субективно. Коя е твоята психологическа граница е съвсем различен въпрос, може и да е 10к лв. Справка в мобиле.де показва, че най-евтината А4, 2013 с 1,8TFSI под 100к км е само 15500 евро, та нещо логиката не я виждам. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelDescription=1.8&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2013&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING После се чудим защо тукашните коли не са като ония, ама пък са на почти половин цена. Редактирано 13 Септември 2019 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 Напиши проблеми при DSG или ето да е по лесно https://www.google.com/amp/s/automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36514-skorostnata-kutiia-dsg-navyrshi-15-godini/amp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 преди 28 минути, toro написа: После се чудим защо тукашните коли не са като ония, ама пък са на почти половин цена. И у нас можеш да намериш добър автомобил. Винаги бих предпочел качествена проверка преди покупка, отколкото да я вземеш без такава от чужбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 13 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 1 hour ago, МММ1 said: И у нас можеш да намериш добър автомобил. Винаги бих предпочел качествена проверка преди покупка, отколкото да я вземеш без такава от чужбина. Аз също, за това и пиша какво има като минуси и като плюсове оглежданият автомобил. Но след като в Германия са по 16-17 евро според търсенето в мобилето, не знам как някой се надява да намери у нас за 17лв в същото състояние и пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 Преди 2 часа, Милчев написа: Напиши проблеми при DSG или ето да е по лесно https://www.google.com/amp/s/automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36514-skorostnata-kutiia-dsg-navyrshi-15-godini/amp Не не Кажи колко кутии счупи, колко направи, колко и къде ги кара? Такива статийки няма нужда.......... Давай личен опит нещо, че започна да става смешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 (Редактирано) 4 hours ago, toro said: Коя е твоята психологическа граница е съвсем различен въпрос, може и да е 10к лв. Справка в мобиле.де показва, че най-евтината А4, 2013 с 1,8TFSI под 100к км е само 15500 евро, та нещо логиката не я виждам. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelDescription=1.8&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2013&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING После се чудим защо тукашните коли не са като ония, ама пък са на почти половин цена. Колега, да не те е напекло слънцето? При положение, че си в час с цените в Германия и България защо задаваш въпрос дали е добра цената? При положение, че искаш мнение ти давам моето, след което ти започваш с някакъв назидателен тон да ми пращаш справки в мобиле и да ми обясняваш, какво някакви хора се чудели. Какъв е шибания смисъл на тая тема изобщо? Нито ми пука за въпросната кола, нито за Вашите терзания и обяснения. Редактирано 13 Септември 2019 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 13 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 Смисъла беше да се кажат някакви плюсове и минуси, но реални и не заучени фрази. Аз не разбирам, но като гледна и другите писали.Последно никой не каза нищо за кутията била тя ДСГ или мултитроник и какви са плюсовете или минусите на всяка, само някакви общи приказки, все едно никой няма пряко наблюдения.За двигателя се разбра, че някои екземпляри пият масло, но нищо повече.Ако е прозвучало назидателно се извинявам, но и отговор аз не бих дал повече от ХХХ лева за ей тоя модел е малко общо. Исках да разбера как у нас отново колите са на 60% спрямо Европа за същите модели, километри и години.За някой, ако не е куатро също е безсмислено, на мен ми е все едно.По принцип си избирам колата не като търся точно определен модел опрееешм мотор и определени екстри, а от това което може да се намери като състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, Ц Е Ц О написа: Не не Кажи колко кутии счупи, колко направи, колко и къде ги кара? Такива статийки няма нужда.......... Давай личен опит нещо, че започна да става смешно. Карам ръчни скорости! Аз като купувах четох, търсих и за мен си направих изводите, DSG и прочие, автомати не са ми е нужни(не искам да рискувам НЕ КАЗВАМ,че всичко е 100%чупливо) просто не ми се рискува. Все пак купуваме стари коли (нищо че са с история в Ауди) Редактирано 13 Септември 2019 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 1 hour ago, toro said: Последно никой не каза нищо за кутията била тя ДСГ или мултитроник и какви са плюсовете или минусите на всяка, само някакви общи приказки, все едно никой няма пряко наблюдения. И за двете има много примери за много, много километри, както и за чупене преди 100к км (за Б8 става дума). Разгледай как работят и ще си обясниш всичко. Мултитроникът е с по-мазно тръгване, на ДСГ-то силата му е от първа нагоре. И двете кутии за капризни - и двете искат смяна на масло максимум на 60к км и не е добре да се тегли нещо с тях. Мултитроникът не търпи превишаване на мощност и въртящ момент, с-троникът доказано изкарва над 500Нм и много обороти. Директно съпоставяне е невъзможно при Б8 - едната кутия е на предно, другата е при куатро. За преобладаващо градско бих заложил на мултитроник, за преобладаващо извънградско - с-троникът е без алтернатива. За моторите - 1.8 и 2.0 са на практика един и същ мотор. Разликата е в хода на буталото, т.е. различават се по коляновия вал. При Б8 с 2.0 обаче има и един огромен плюс - моторът е с AVS система, която дава въртящ момент като на дизелов мотор и развъртане като бензинов атмосферен мотор. Не знам спирачната система на 1.8, но при 2.0 спирачните апарати са като при S4, разликата е само в дисковете - 320 срещу 340мм. За маслото е писано много - 1.8 и 2.0 използват почти еднакви бутала (с различен профил на челото) и при първите версии с тънък сегмент оригиналното лонглайф масло причинява нагар, който блокира сегмента. До към 2016-та се пускат нови версии бутала. 2012-та година моторът може да е еа888 ген2. Ако е изправен и на малко км е добре по-новата версия, ако е в неясно състояние е по-скъпо и трудно да се приведе в кондиция. Не съм гледал скоро цени, но за около 20-22к би трябвало да се намери 2.0. При такова положение (приблизително еднакви цени при еднакво състояние) категорично трябва да се избере 2.0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 13 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 Благодаря за подробното разясняване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 On 8/30/2019 at 10:36 AM, toro said: Няма MMI, не ми е необходима, интересувам се от двигател и кутия. Така и не разбрах мултитроника по-зле или по-добре е като надеждност от ДСГ. Не ме интересува слагане на газ, няма да се кара повече от 10к на година. И двете кутии са зскъпи за поддръжка и обслужване, и ако не са поддържани ще плачеш. Вече кой коя от двете предпочита е въпрос на вкус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Аз бих я вземал колата, ако всичко и е наред. Цената и е топ, ако това са и километрите. Фейса пак си похарчват масълце, няма как. На мултитроника само големи НМ и резки стартове не му понасят. Изглеждаш разумен, така че едва ли ще ти е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване