Jump to content

2.0 TFSI VS 2.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте, предстой ми покупка на нова кола. Спрял съм се на ауди а4 B8 комби-автоматик(8 степенен мултитроник) , но се колебая между 2.0 тди (143 коня) и 2.0 тфси (211 коня).Колата ще се кара предимно в градски условия. Приемам всякакви мнения и препоръки. Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че всяко ново нещо (потребителски псевдоним) е добре забравен стар такъв...  :) 

То всеки ще си помисли първо това, между нас си... :megacool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са ви игрите и закачки те с другите потребители.Нов съм във форума, направих си регистрация, за да попитам за нещо, което ме вълнува, а не разбирам! Ако потребителското ми име е проблема да достигна до отговора на въпроса ми.. Да си направя ли нов акаунт за същия въпрос?  Не мога ли просто да получа мнение от някой по добре  запознат от мен.....

 

 

П.п.. Иван е адски срещано българско име... Ако някой Иван те обиди или нарани по някакъв начин.. То тогава цял живот ще бягаш от Ивановци ли? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш. То в тоя форум сакън мнение да не дадеш, тука голямо заяждане пада. 

 

TFSI-то е кирлив масларник без ония приказки как му били решени проблемите. Знам аз как са решени, имам преки наблюдения на 2 екземпляра от последните години, минали и през акции. Е момчетата си ги карат де, ама само варели масла не носят със себе си. Ако не гори масло сега, то ще почне да го прави и то зверски зле.

 

TDI-то е най-добрия избор, а точно пък тоя 211 коня TFSI e най-убития масларник. Ще ми говорят за 2.5, а тия TFSI-тата що вървят на смешни проценти от оригиналната си цена още в гаранция могат да си отговорят същите отворковци, които ми спориха за душегуба как бил евтин на пазара.

 

TDI-и то е ок, дори и за градски условия. Да, дизел за градски условия. Точно това казах. Скачай смело.

 

Тука що отворковци-милионери има не е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не почвайте с панаирите. Че ти не си намерил такива си е баш твой проблем. Кефи ме как се дразните, па на мен ми е през...само едно "здрасти" да напиша и се почва с VP44, валчета... много сте забавни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veli_907 В немското мобиле най-евтиното В8 с 2.0TFSI е 5 евра. Същото само, че с 2.0TDI е 3.5 евра.

Та пак да питам къде са тия евтини А4-ки с 2.0TFSI покажи една поне поне.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душко е евтин, ама е 20-годишен (че и нагоре при първите екземпляри). Обаче 2.0 TFSI и то точно ей тоя масларник 211 спрямо годините си и цената от оригинално е брутално обзценен. Което е нормално, ще си го платиш в масло. Може и акционер да станеш в BP :D 

 

А къде съм ги видял - видял съм ги там, където ти явно не. Да си гледал , където трябва. Че имаш някакви информативни пропуски не е мой проблем.

 

Към колегата Ванко - ако искаш да сънуваш масло скачай на TFSI-то. Освен този му проблем е и с доста нисък живот, умира на доста малко километри, на всичкото отгоре е кофти откъм ремонти, скъпи са и накрая пак стига до умиране. Ако някои се оправят с една помпа и валове, други са родени за да умрат, удавени в масло. Ама ще се лютат и ще спорят циркаджиите.

 

Минавай на TDI-то, колкото по-ново, по-добре. Най-малкото има доста по-голям пробег като живот и каквото и да ремонтираш няма да е толкова краткосрочно. 2.0 са читави мотори, дизелчето де...

 

Очаквам и другите части от клоунадата, колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...