daniel.ludkov Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Здравейте колеги, Извинявам се ако темата е сходна на други. Колата е Б7 2.0Tdi 140hp BLB мотор,пробрема е че колата тресе на празен ход, не е много но е супер неприятно. Дюзите са замерени и са със стойности около 0.23-0.25. Смених тампоните на двигателя, защото бяха изпуснали, но тресенето не се оправи, колата е четена и не дава грешки, но си тресе и то само на свободна в обороти не го прави, върви си добре няма забивания. Казаха ми че е от маховика, възможно ли е? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mzman Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 (Редактирано) Преди 9 часа, daniel.ludkov написа: Колега, като натиснеш съединителя, притрисането спира ли? Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Редактирано 17 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 17 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Притрисането продължава, но смятам че тресе една идея повече като е топла колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mzman Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 При мен на студено тресеше повече. След натискане на съединителя спираше. Според мен при теб не е маховика, но не претендирам, че съм специалист в областта Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 18 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Освен от маховика от какво друго може да трепери, четох че е доста срещнат проблем за този двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Като загрее спира ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 18 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Не тресе си дори с пуснат климатроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Колко са ти ниските обороти закачи я с някаква диагностика и провери,и да се вторачиш в оборотомера пак няма да ги разбереш,трябва да са около 880-890.Ако е маховика щебтресе яко при отворена шофьорска вратата ще се тресе доста неприятно,а когато я гасиш няма да гасне рязко и мигновенно а ще е по бавно и тресящо и клатещо всякаш се разпада нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Добре дошъл в клуба на тресящите се . А съм със същия двигател . Изчел съм и съм коментирал в мноого теми и все още няма решение. Пробваните методи са : смяна на тампони на двигател , смяна на дюзи , смяна на маховици и съединители , смяна на тандем помпи и т.н При мен претрисането сякаш намалява , ако е пуснат климатика. Ползвотворно действие имаше и натягане на дюзите на 180 градуса и оправяне на центровката на валове . Не спря да претриса , но е по-малко. Ако случайно откриеш проблема , да споделиш Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Лошо е да се гаси двигател с включен компресор на климатика. Тресенето при гасене най-вече зависи от коректната работа на клапата за меко гасене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Неравномерна компресия , неравномерно впръскване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 18 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Може би си втълпявам но има леко тресене и като я паля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Гърбиците на вала,които натискат инжекторите са под кос ъгъл и претърпяват бързо износване сравнение с целия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 @Svetliu90 свидетел съм, как на двама мои приятели след смяна на вал и хидравлични повдигачи тресенето спря. Едното ауди на светофарите на празен ход, чак разлюряваше понякога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 19 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Ако е от вала предполагам, че ще се увеличи тресенето в даден момент, а има ли други симптоми понеже не съм много наясно и цялата процедура колко парички излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Коя процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 19 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Ами смяна на вала със всичко съпътстващо Когато колата започне да тресе и пусна климатроника мисля че тресе по малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Има логика да е вала Може лесно да се огледа първо той , отколкото започване на скъпи ремонти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване