Jump to content

DPF не регенерира


Laptopz

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Има ли някаква причина стойностите на 104-ти канал да не се променят, освен софтуерно премахнат дпф? Моя е видимо задръстен и към момента това което виждам на 104-ти е :

104.1 - 0

104.2 - 15.1

104.3 - 15.1

104.4 - 5100

Тази нула на 104.1 ме стряска а и гледам мой стар пост от 2018 със същите данни. Датчика за диференциално при работна температура на празен ход е 10-15mbar/-6 mbar. При опит за принудителна регенерация плюе грешка, че не може да се свърже с модула.

Редактирано от Laptopz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

как разбра, че е задръстен?

Огледал ли си го за дупки?

 

дай на 102 и 103 какво излиза.

 

грешки има ли?

може да не е вред датчика за налягане и затова да не регенерира. Но не обяснява нулата на 104.1

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

102.3 - около 14 при топла кола на празен ход

102.4 - -6

Грешки за дпф или някаква индикация за регенерация не съм виждал откакто колата е в мен.

Жената ми я върна преди седмица в авариен с грешка P0299 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Оттам логично предположих, че или актуатура е заминал или клапата на егр охладителя ще я търся в геометрията на турбината. След разглабяне едно по едно - ЕГР читав без почти никакъв нагар, охладителя клапата е там и няма луфт, турбината на стенд с читава геометрия и работещ актуатор. Не остава нищо друго освен дпф-а, още повече че отзад на тръбите като сложиш ръка духа едва едва.

 

Кофтито е, че въобще не мога да пусна регенерация принудително, а и тия стойности на 104-ти които не се променят за година две ме навяват на мисълта, че някой преди мен е правил нещо което не се прави точно и така 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

104.2 и 104.3 са все още в норма. Грешка за задръстен ДПФ няма да излезе при тези показатели. За да ти пусне регенерация на място изпълнил ли си всички условия? Трябва да изтриеш и грешките, които имаш при двигателя. Температура на масло, на охладителна течност, трябва да пуснеш няколко електроники да натоварят колата като климатик, фарове, подгрев на седалки и т.н.  Пълния списък е в рос-тек сайта. След като изпълниш условията чак тогава пускаш регенерация през Ваг ком. 

 

Огледай самия ДПФ под колата да не би да е премахван физически и софтуерно и това да са последните показатели на компютъра и за това да ти се струват еднакви от последния път. Незнам при софтуерно премахване какво точно се случва....тук има хоро които го правят могат да кажат. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен да съм чел, че прави регенерация и по време и километри, даже и показанията да не са за регенерация.

Освен това дава, че е имало преди 5100км. Това число променя ли се?

 

103.1 дава дали се прави регенерация. 0.0 ли е?

 

При някои грешки на пуска регенерация, даже и да не са за дпф-а. Затова питах дали има. Не че ги знам по списък.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дпф-а физически си е на мястото, а стойностите на 104-ти съм сигурен, че не са се променили последната година-две. А и ми се струва, че на 104.1 е нереално да имаш нула освен ако няма нулиране/адаптация за нов дпф в рамките на 1000-2000км.

При опитите да я пусна принудително условията са спазени въпреки, че за CDY* мотори рос-тех нямат точни упътвания и те я карат на налучкване. Базирайки се на техния съпорт процедурите са:

Регенерация на място: Engine Control Module->Security Access->27971->Basic Settings->226 - при мен почва да мига подгрева, но нито вдига обороти нито някаква друга индикация, че нещо се случва и след 10 секунди угасва.

Регенерация в движение която се включва при работещ мотор и условията спазени: Engine Control Module->Security Access->12233->Long adp->13 ch->нулата сменям към едно и казва че няма връзка с модула.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш пасивна регенерация по време на движение без ти да разбираш, че я прави. Няма никакъв сигнал или уведомление.

Имаш активна когато светне лампата за дпф на таблото и трябва да даваш газ.

И сервизна, която в твоя случай мисля, че не е на място а се инициализира с код през vcda и се прави в движение.

При 3те случая показанията за изминати км след последна регенерация се нулират (ако е извършена успешно де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul на 103.1 нямам спомен,че вече не съм при колата, ама за последната преди 5100 и ash measured и ash calculated съм сигурен, че не се променят.Иначе грешки като цяло няма освен за сензора за налягането в климатика който от време на време решава, че има някакви разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kpematop масло на кутията сменяхме, фис-а и кутията дигнахме и ръчкахме (ти) а3-ката на малкия до тех-ко за ремък че моя беше на три писти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледам още тогава си ми казал, че дпф-а е угасен ама кой да слуша...😬😬😬

Чак се чудя как е вървяла толкова време преди да умре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има отвори пробити с бургия, може и да е изтърбушен с шиш и да няма заварки по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Около 2000км. карам до сега не е правила регенерация на ДПФ-а. През VCDS се вижда ,че датчиците преди и след филтъра работят. Последната регенерация е била преди 2903 км.

Нормално ли е soot mass calculated да е 30,65 g. и  soot mass measured да е 30,65 g. т.е. да са еднакви?

difference pressure е 69 hPa.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е, под 20 трябва да прави регенерация. Нещо друго пречи. То е предвидено и на определни км да прави независимо от датчиците.

Виж дали има грешки, някои спират регенерацията.

 

По принцип имат разлика 2-те, ако постоянно са ти еднакви не е нормално, нещо не е наред.

 

Налягането мени ли се? това 69 на празен ход ли е? Ако да, е страшно много, трябва да е 0-15-20 най-много преди регенерация.

Виж каква темп дава на дпф-а - без тая температура не знам дали ще регенерира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя няма грешки - А4 Б8 2.0 TDI caga. Данните са на незагрял двигател. При подаване на газ се променя налягането.

Това са показанията и се променят температурата и налягането при подаване на газ....

 

IMG-20201013-165030.jpg

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...