cvetyna_96 Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Здравейте,харесали сме си ауди а6 ц6.Въпросът обаче е с какъв двигател да бъде. Колата ще се купува от Германия и там ще се кара. Ще се кара рядко, най-много 1 път на седмица,за това и разхода на гориво не е от голямо значение.Въпросът е и поддръжката да не е убийствена, защото чух, че смяна на верига е излиза доста солено, обаче не разбрах само при дизелите ли я има тази верига.Стои въпроса и дали автомат или ръчка. Извинявам се ако е писано по тази тема преди, обаче сме нови във форума и не намерих нищо писано. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 v8 4.2i за да не се разводнява темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Директен отговор [emoji1787] И при 3.2 бензин и 3.0 дизел са с вериги. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Ако искаш ръчка най-добре да вземеш 2.4 ,2.0т или 3.2, всичкото бензин. Ти си прецени колко искаш да е бърза. Ако искаш автомат 2.4 или 3.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetyna_96 Публикувано 18 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Много благодаря за бързите отговори. След покупката кои консумативи са задължителни за смяна освен ангренаж, ролки, ремъци, филтри и масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 всъщност какъв е бюджетът ? 2.4i 3.0i 3.2FSI 4.2i (дано, не изпускам някой мотор) се слагат на префейсови коли т.е. до 2008-ма При фейса има 2.0T само на предно (ако има автоматик то е мултишитроник) след това са 3.0TFSI и 4.2FSI които са винаги 4х4 и хидротрасформаторен автоматик със 6 скорости. Относно обслужването ... малко е относително, но термостат, водна помпа, ролки молки, шнолки и т.е., антифриз, спирачна и хидравлична течност, свещи (евентуално) също е добре да бъдат сменени ако няма яснота кога последно са били сменяни. Вече според зависи от двигателя е възможно да има и други неща за смяна и т.н. Веригите примерно на 3.0TFSI със всики останли чудесии могат да се намерят на около 1300-1400 евро. Вече ако трябва да се сменят и вариаторите или както там се казват тия специалните зъбни колела идват още едни пари ... Като същото е в общи линии валидно за 2.4i, 3.2FSI и 4.2FSI Успех с избора на кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Да не излезе, че на дизела веригите са по-евтини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Не, не са ... еднакви са цените. А и рядко се налага подмяната на зъбните колела, трябва да е милионник или да е каран с Приста Ойл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetyna_96 Публикувано 18 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Относно бюджета намират се доста екземпляри 2006-2007 година за 5к евро като парите за обслужване са предвидени отделно разбира се.Гледам Филип(бричката) казва, че 2ка мотор 170 к.с не бил слаб и бил подходящ ако търсим бюджетен пък на мен ми се ще нещо по голямо и автомат(за удобство, но не е задължително ако е от чупливите) не знам как стои въпроса с куатрото колко по скъпа е поддръжката и т.н. Наистина сме много объркани за това се обръщаме към вас за помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 куатрото не се чупи, ТОчка! ако искаш евтин за поддръжка мотор, вече ти написах, 4.2 от първите години, когато не е FSI, всичко останало е с пъти по-скъпа поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 15 години след продажбата на 4ф-ките с 4.2 последното което може да се каже е, че им е евтина поддръжката. Няма нужда да заблуждаваш човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 И какво им се чупи по мотора? един всмукателен колектор, бубини и обтегачи с банани в главите. Това, че ти свари твоята и се отърва бързичко след това от нея... не ги прави скъпи в сравнение с 4 вариатора и 4 вериги на 3.2, 2.4(плюс всмукателния колектор и бубините) е песен работата. Останалото е стандартно за модела. 2.0Т не го коментирам, че не знам кое поколение се слага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Не съм писал, че се чупи нещо по самия мотор. Купи си за теб като няма какво да се чупи, но не давай некопетентни мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Тук се коментира мотора ве сладур. На 17.06.2020 г. at 22:07, cvetyna_96 написа: Здравейте,харесали сме си ауди а6 ц6.Въпросът обаче е с какъв двигател да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Мотора има достатъчно периферия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 (Редактирано) А сега се поинтересувай колко струва едно вариаторно колело( Cam adjuster) за 2.4, 3.0, 3.2 (а са 4 на брой) и тогава ела подготвен, драмата с нагара на 3.2 ти я оставям за домашно, а цената на колектора за 3.2 за закуска. Редактирано 18 Юни 2020 от 160ka40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2020 Ей такива мнения ме надъхват да не си продавам отпадъчето...с 4.2i. Пробвах скоро 4Ф с 3.2i....ми не останах впечатлен. Знам ли, може да му имаше нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 19 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2020 Ако е било с автомат и 4х4 е нормално, пробвай го на предно с ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetyna_96 Публикувано 20 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Така да обобщим, най-бюджетен излиза 2ка 170 к.с ръчка ако правилно сме разбрали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 А не ве ... най-малкия бензинов мотор и на предно иначе още по-тънкана ще е 2.0TDI там и нафтата ще я мирише. Нищо лично ама ще е ебаси "кефа" да се шпори тоя близо 2 тонен шлеп на предно с най-малкия мотор по немските аутобани. п.с. По епично ще е A8 D3 с 3.0i и мултитроник хем с "уникално" здрав автомат, хем и на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 По аутобана само коли над 300кс. ли пускат , че не съм ходил и питам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Не ми беше това мисълта ама карай да върви. Всичко пускат стига да прави 80. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Ако приемем, че дори и в БГ трябва да се спазват ограниченията извънселско, бих заложил на най-голямато купе с най-малкия мотор. Ако ще карам извънселско с 90 и по пожарникарските магистрали с 140....ми то и с В3-ка може да се направи това упражнение. Та по-добре да се возя коНфортно, сравнително еФтинко и с по-малко оставени пари на болтозавивачите а.к.а. мАйстори Демек А6 с най-малкия мотор. 2.0 TFSI/ТДИ с 170 к.с. ръчка на предно. След 2 глоби за две сЕдмици к'ва фАйда да разтривам 3.0Т или асматика 4.2 , като ме е страх да го натисна От друга страна пък, ако човек не е на шеесЕ вече....за какво да си взема такива отпадъци. Е вчера в КАТ гледам младеж на 30+ години с леко коремче, очила, малко пъпки, диагоналка (малко на нереалзирано IT ми "мязаше"-нищо ично ) с баща си и регистрираха нЕква хонда хибрид. Даже кАките на гишето изпаднАха в пОтрез за името на модела Та този младеШ вече е на шеесЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetyna_96 Публикувано 20 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Не сме на по шеесе а общата ни възраст е 50, просто търсим комфортен, луксозен и не за състезания автомобил но не й да се чуди дали да изпреварва или не, до към5к евро.Мисля че това е най-удачният избор от към комфорт, визия и интериор го сравняваме с е60 и w211 и аудито ни харесва най-много. Ако имате други предложения за подобен автомобил, който да отговаря на критериите ни моля споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest 160ka40 Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 парите отделени за покупката определят таргета. Останалото са локуми и лични мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване