Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,харесали сме си ауди а6 ц6.Въпросът обаче е с какъв двигател да бъде. Колата ще се купува от Германия и там ще се кара. Ще се кара рядко, най-много 1 път на седмица,за това и разхода на гориво не е от голямо значение.Въпросът е и поддръжката да не е убийствена, защото чух, че смяна на верига е излиза доста солено, обаче не разбрах само при дизелите ли я има тази верига.Стои въпроса и дали автомат или ръчка. Извинявам се ако е писано по тази тема преди, обаче сме нови във форума и не намерих нищо писано. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много благодаря за бързите отговори. След покупката кои консумативи са задължителни за смяна освен ангренаж, ролки, ремъци, филтри и масла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност какъв е бюджетът ?

2.4i 3.0i 3.2FSI 4.2i (дано, не изпускам някой мотор) се слагат на префейсови коли т.е. до 2008-ма ;)

При фейса има 2.0T само на предно (ако има автоматик то е мултишитроник) след това са 3.0TFSI и 4.2FSI които са винаги 4х4 и хидротрасформаторен автоматик със 6 скорости.

Относно обслужването ... малко е относително, но термостат, водна помпа, ролки молки, шнолки и т.е., антифриз, спирачна и хидравлична течност, свещи (евентуално) също е добре да бъдат сменени ако няма яснота кога последно са били сменяни. Вече според зависи от двигателя е възможно да има и други неща за смяна и т.н.

 

Веригите примерно на 3.0TFSI със всики останли чудесии могат да се намерят на около 1300-1400 евро. Вече ако трябва да се сменят и вариаторите или както там се казват тия специалните зъбни колела идват още едни пари ... Като същото е в общи линии валидно за 2.4i, 3.2FSI и 4.2FSI

 

Успех с избора на кола.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не са ... еднакви са цените. А и рядко се налага подмяната на зъбните колела, трябва да е милионник или да е каран с Приста Ойл :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно бюджета намират се доста екземпляри 2006-2007 година за 5к евро като парите за обслужване са предвидени отделно разбира се.Гледам Филип(бричката) казва, че 2ка мотор 170 к.с не бил слаб и бил подходящ ако търсим бюджетен пък на мен ми се ще нещо по голямо и автомат(за удобство, но не е задължително ако е от чупливите) не знам как стои въпроса с куатрото колко по скъпа е поддръжката и т.н. Наистина сме много объркани за това се обръщаме към вас за помощ. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

куатрото не се чупи, ТОчка!

 ако искаш евтин за поддръжка мотор, вече ти написах, 4.2 от първите години, когато не е FSI, всичко останало е с пъти по-скъпа поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво им се чупи по мотора? един всмукателен колектор, бубини и  обтегачи с банани в главите. Това, че ти свари твоята и се отърва бързичко след това от нея... не ги прави скъпи в сравнение с 4 вариатора и 4 вериги  на 3.2, 2.4(плюс всмукателния колектор и бубините) е песен работата. Останалото е стандартно за модела. 2.0Т  не го коментирам, че не знам кое поколение се слага. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се коментира мотора ве сладур.

На 17.06.2020 г. at 22:07, cvetyna_96 написа:

Здравейте,харесали сме си ауди а6 ц6.Въпросът обаче е с какъв двигател да бъде.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега  се поинтересувай колко струва едно вариаторно колело( Cam adjuster) за 2.4, 3.0, 3.2 (а са 4 на брой) и тогава ела подготвен, драмата с нагара на 3.2  ти я оставям за домашно, а  цената на колектора за 3.2 за закуска. 

Редактирано от 160ka40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей такива мнения ме надъхват да не си продавам отпадъчето...с 4.2i. 

Пробвах скоро 4Ф с 3.2i....ми не останах впечатлен. Знам ли, може да му имаше нещо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не ве ... най-малкия бензинов мотор и на предно иначе още по-тънкана ще е 2.0TDI там и нафтата ще я мирише.

Нищо лично ама ще е ебаси "кефа" да се шпори тоя близо 2 тонен шлеп на предно с най-малкия мотор по немските аутобани.

 

п.с. По епично ще е A8 D3 с 3.0i и мултитроник хем с "уникално" здрав автомат, хем и на предно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че дори и в БГ трябва да се спазват ограниченията извънселско, бих заложил на най-голямато купе с най-малкия мотор.

Ако ще карам извънселско с 90 и по пожарникарските магистрали с 140....ми то и с В3-ка може да се направи това упражнение. Та по-добре да се возя коНфортно, сравнително еФтинко и с по-малко оставени пари на болтозавивачите а.к.а. мАйстори :steinigung:  Демек А6 с най-малкия мотор. 2.0 TFSI/ТДИ с 170 к.с. ръчка на предно.

След 2 глоби за две сЕдмици к'ва фАйда да разтривам 3.0Т или асматика 4.2 , като  ме е страх да го натисна :nixweiss:

От друга страна пък, ако човек не е на шеесЕ вече....за какво да си взема такива отпадъци.

Е вчера в КАТ гледам младеж на 30+ години с леко коремче, очила, малко пъпки, диагоналка (малко на нереалзирано IT ми "мязаше"-нищо ично :hilezh:) с баща си и регистрираха нЕква хонда хибрид. :nixweiss: Даже кАките на гишето изпаднАха в пОтрез за името на модела :verweis:

Та този младеШ вече е на шеесЕ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме на по шеесе а общата ни възраст е 50, просто търсим комфортен, луксозен и не за състезания автомобил но не й да се чуди дали да изпреварва или не, до към5к евро.Мисля че това е най-удачният избор от към комфорт, визия и интериор го сравняваме с е60 и w211 и аудито ни харесва най-много. Ако имате други предложения за подобен автомобил, който да отговаря на критериите ни моля споделете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...