Recommended Posts

Здравейте, търся препоръка за сервиз да ми презацепят ангренажа и да ми центроват валовете кадърно, понеже имам съмнения за прескочил зъб/мръднала центровка (според vagcom). Двигателя е 2.0tdi 170hp BMN. По възможност в студентски или около, ако няма избор остава варианта за цяла София.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Препоръчвам ти Ди-брос аутомотив.

Но са в другия край на София, на Ботевградско шосе.

Но ще свършат работа. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, вече не е ... на мястото ще се строи блокче за съжаление

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има цяла тема с препоръчани сервизи. Отделно кво ще правиш като ти дадат десет сервиза :nixweiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 53 минути, P_PETKOV написа:

Има цяла тема с препоръчани сервизи. Отделно кво ще правиш като ти дадат десет сервиза :nixweiss:

Звъня на всеки от тях и слушам какво казват. Гледам кой ще ми се стори компетентен и на кой ще му се занимава. Също така сравнявам цените, писах мейл на един сервиз във студентски, дадоха ми 250 лв цена за презацепване. Влизам в ценоразписи на други сервизи, хората за между 100 и 200 лв сменят двата ремъка и всичките ролки. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ти още една опция от мен. Иначе около 150 е труда за смяна на ангренажа със всички ролки термостат и водна помпа.

Възможно е цената за презацепване да е близка понеже зависи колко време отнема въпросната процедура и те така ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Fireblood said:

Аз също препоръчвам D-Bros! 

А аз не. :D :D 

Там освен всичко друго и ще му е скъпичко.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мдааа там ще го очароват и със знания и с цени дето се вика всичко в едно :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

До ПЖИ  в Слатина- Ферди. Като си купих колата леко притрисаше на 6та с много газ и ниска скорост (100+-). След това спря да притриса.

След като смених ремъци и ролки последно при един "специализиран сервиз за VAG" в София, започна пак да тресе леко в същите условия. Година по-късно за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 8 минути, vbotev написа:

за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.

Това се проявява ВЕДНАГА, не след година пробег. Не ползвай квалификации, без да си сигурен в ситуацията и познанията си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как може да се прояви веднага? Да губи мощност, да тресе или да угасне? В сервиза в който ми оправиха колата казаха, че шпилката е била пренатегната и не затяга. Според мен или не са забелязали или не им се е занимавало да търсят стругар, да правят нова шпилка и да пробиват нова резба в блока и са ме оставили така да карам. Не ползвам квалификации и не съм споменал името на сервиза още.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според теб, или това е реалната ситуация? Пак казвам, "пренатегната шпилка" си проличава ВЕДНАГА, след като извадиш кошника от сервиза. Не след година време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.