Jump to content

Дайте си професионалното мнение.


oki_tuning

Кой от двата двигателя  

489 гласа

  1. 1. ??? ?? ????? ????????? ? ?? ????? ?

    • 1
      117
    • 2
      372


Recommended Posts

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кой от двата двигателя е по добър и двата са на АУДИ А4. Смисъл кой е по сполучлив по здрав по надежден.

1. 2.5TDI 110 kW (150 PS)

2. 1.9TDI 81 kW (110 PS)

За какво да е по-добър?

Първия върви по-добре и си има грижи.

Втория пак ще върви. Пак с грижи.

Зависи от конкретното състояние. Не че им разбирам де... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами де да знам дочух от тук от там че 2.5 не е бил сполучлив но не знам защо и затова предложих тези 2 двигателя между които се колебая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от гурутата тук знам че 2.5 има 2200 лв смяна на ремъци + всичко наоколо. Това не е проблем според мен ако не си изненадан. Естествено ще върви по-добре от 1.9. Въпрос на избор. 2.5 си е 2.5 все пак. И тези 2200 лв се дават на 100000км до колкото знам. :hilezh:

---------

Добавка:

Лично мен тези пари не биха ме притеснили ако ги калкулирам в началната цена за придобиване на колата. А за мен 100000км са 10 години каране. Останалото е въпрос на преценка. :bia:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от гурутата тук знам че 2.5 има 2200 лв смяна на ремъци + всичко наоколо. Това не е проблем според мен ако не си изненадан. Естествено ще върви по-добре от 1.9. Въпрос на избор. 2.5 си е 2.5 все пак. И тези 2200 лв се дават на 100000км до колкото знам. :bia:

---------

Добавка:

Лично мен тези пари не биха ме притеснили ако ги калкулирам в началната цена за придобиване на колата. А за мен 100000км са 10 години каране. Останалото е въпрос на преценка. :hilezh:

Това ми помогна доста. А за 1.9 да знаеш колко ще струват тези неща. :):bia::D:D:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа. Все пак тези 2200лв са ТОП обслужване и може да се поспести от тях. Въпреки всчико няма да слезеш под 1600лв.

Съмнявам се 1.9 да е много по-евтино но вече друг ще каже. Във всеки случай 1.9 ще върви на А4 а 2.5 ще си "дърпа" яко. Не ме слушай много защо не съм имал такава кола. Просто разсъждавам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, дай малко повече инфо, за кое А4 иде реч, че то А4-ки с 1,9 има доста а и моторите май са различни, има 90 коня,110, 115, 116, 130...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, дай малко повече инфо, за кое А4 иде реч, че то А4-ки с 1,9 има доста а и моторите май са различни, има 90 коня,110, 115, 116, 130...

:(:bia: Според теб какво е това 2. 1.9TDI 81 kW (110 PS)

А за 2.5 150кс. колко данък ще се плаща на година имали разлика със 1.9 110кс. питам конкретно за тези два двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia::bia: Според теб какво е това 2. 1.9TDI 81 kW (110 PS)

А за 2.5 150кс. колко данък ще се плаща на година имали разлика със 1.9 110кс. питам конкретно за тези два двигателя.

Ти за данъка не мисли! :bia: Това ще ти е последна грижа, ако вземеш 2.5 ще се наиграеш здраво! :gut: Аз мислех за такъв в началото, но имам приятели и колеги с него и ... се отказах! За мен лично, този ДВГ върви по-малко отколкото трябва, харчи повече от колкото трябва и поддръжката му е по-скъпа от колкото трябва! :(

На моята (AFN) и смених ремъци, ролки, филтри и масла (пълно обслужване) за 650лв с работата. Дори не съм се интересувал, кое колко струва и колко са ми взели за работа. Но със сигурност знам, че косумативите са истински.

А ако му боднеш чипче става ~140 коня и 310нм. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за данъка не мисли! :bia: Това ще ти е последна грижа, ако вземеш 2.5 ще се наиграеш здраво! :( Аз мислех за такъв в началото, но имам приятели и колеги с него и ... се отказах! За мен лично, този ДВГ върви по-малко отколкото трябва, харчи повече от колкото трябва и поддръжката му е по-скъпа от колкото трябва! :gut:

На моята (AFN) и смених ремъци, ролки, филтри и масла (пълно обслужване) за 650лв с работата. Дори не съм се интересувал, кое колко струва и колко са ми взели за работа. Но със сигурност знам, че косумативите са истински.

А ако му боднеш чипче става ~140 коня и 310нм. :bia:

И защо се отказа от този ДВГ коя беше причината но на този като боднеш чипче става 185кс. и спортен филтър и ще стане приблизително 200кс. а 1.9 със тези неща приблизително 150кс..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя спортен филтър много го надценяваш....2.5 мотора е много по проблемен,много по скъб за подръжка...ако искаш нещо по-добро вземи си бензин...ако ще е дизел 1.9тди 110 коня...това е.Другото няма смисъл да се обсъжда.За тоя 2.5 тди има толко мого изписано по форума-разтърси се малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

абе вземи едно като моето 1,8 Т и си гледай кефа ...

утре мога да ти дам пълна разценка по обслужването ...

ok няма проблеми дай да видим. :gut:

RhINoX^

Потърсих но не можах да открия нещо важно за този двигател ако знаеш нещо за този двигател в което не е добър кажи. А иначе 1.9 със чипа да знаеш случайно каква е максималната скорост която може да достигне.. bia.gif bia.gif bia.gif

Редактирано от oki_tuning
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАксимална скорост?

Ами при знак 40 дига 45.

При знак 80 дига 90.

По магистралата вдига 140.

Малко ли е? Или искаш нещо друго? :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАксимална скорост?

Ами при знак 40 дига 45.

При знак 80 дига 90.

По магистралата вдига 140.

Малко ли е? Или искаш нещо друго? :bia:

Аз не питах точно това. Все пак мерси. Просто питам каква максимална скорост развива самата кола като се сложи чипа. Защо то има и луди хора които пробват :bia: .... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не питах точно това. Все пак мерси. Просто питам каква максимална скорост развива самата кола като се сложи чипа. Защо то има и луди хора които пробват :gut: .... :bia:

Повече от 220 не ти трябва нали? :bia: Поне не виждам смисъл! Въпреки, че TDI ми е слабост, ще трябва да се огъна, като кажа, че ако искаш 150 коня, по-добре е 1.8Т отколкото 2.5TDI. Па и с чип става 190 коньове! :bia: Верно! Харча на 1.8Т е зловещ, но поне проблемите са по-малко от на 2.5TDI. Ако искаш да си возиш и да си свиркаш - 1.9TDI! :(

P.S. Това е мое мнение. Определено не е "професионално" и не го налагам на никой! Да не земе да ми се засяга някой, че нямам желание и цел да се заяждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А3 - 1.9 тди е удачен. Ама за по големите събратя а6 А8 просто няма как. 2.5 не е лош мотор просто сме си селянчета и сме свикнали при чичо кольо лададжията да сменяме сичко за 100 лева и като видиме цените за потдръжката на тва бичме и ни става лошо. Чувал съм че 2.5 тди след 2000година е изчистен от абсолютно всякакви проблеми и бъгове и е мотор мечта. Но все пак за градски условия повече от 1.9 не ти е нужно, но ако имаш нужда да потдръжаш крейцерски скороти - 2.5 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...