Jump to content

Дайте си професионалното мнение.


oki_tuning

Кой от двата двигателя  

489 гласа

  1. 1. ??? ?? ????? ????????? ? ?? ????? ?

    • 1
      117
    • 2
      372


Recommended Posts

А какво ще кажете за този двигател 1.9тди 133к.с модел 2002 А4

въпреки че го чуваме за първи път ще кажем - евала, взимай :wall:

Един приятел си купи пасат (докаран от италия) и му казали че е 1.9 134 коня, може да е нещо такова като се замисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

въпреки че го чуваме за първи път ще кажем - евала, взимай :redface:

Един приятел си купи пасат (докаран от италия) и му казали че е 1.9 134 коня, може да е нещо такова като се замисля.

Явно и той е бил с турбо кит за 1.8 с керамичен съединител и блуоф :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходите по 2,5 отдавна паднаха ценово с на 50% мотора си е доста здрав и само все още е останал с проблеми в електриката КОЙТО ги има и 1,9 и 1,8Т.

1,9 са доста изюркани мотори и при тях основния ремонт е почти задължителен което като консумативи го израмнява с 2,5.

АКО си решил да го юркаш си вземи 1,8Т разходите са по малки ВКЛЮЧИТЕЛНО и всеизвестния хидравличен оптегач е вече на почти половин цена.

А4 е сравнително леко купе и 2,5 са доста по запазени от 1,9 който им ебават майсата се едно карат 1,8Т

колко пари е този обтега4 за 1.8т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Карам А4 1.9 ТДИ 110 кс. 99година.

Смяна на Ангренажен ремък с ролките+маслен филтър+горивен филтър+масло = 800 лв.

Ремъка е закупен директно от представителство на VAG !Ролките също! Масло Eco Sun 10W40 (Eco Sun - щото управителя на VAG сервиза ми е партия и го препоръчва най-много!)

П.С. Труд - отделно!

П.С2. Това, че управителя на сервиза ми е френд не значи че се ползвам с отстъпка там!

Наясно съм горе-доло и с цените за 2.5 мотора - 1 колега кара такова.

Ако ще си хвърляме празни цифри - ми и аз можех да мина с цена от 500 лева (без труд) ама не смятам, че разликата от цената е съпоставима със съвестта ми :bia: (знам какво съм сложил - спокоен съм!)

За разхода - не съм раЦер. .... 3ма души+пълен резервоар+включен климатроник(нямаше много-много нужда от него май)- 100км с постоянна скорост от 130-140км/ч. = под 6 литра (5.5 някъде) !

За мен 1.9 е по-добрия вариант и не защото карам такъв, а защото съм се убеждавал от собствен опит.Колата беше на 2.5 години като я взех - от тогава до сега - всичко навреме и качествено се сменя - проблеми НИКАКВИ (освен спукан картер, ама за това съм виновен само и единствено аз!)

Вуйчо ми по същото време си взе 2.5 мотора - 98г. всички екстри, кво си-що си... и той перфектно го подържа, ама доста често влиза в бокса - помпа сменя (горивна), климатроника проблеми през 4-5 месеца, доста му харчи (в сравнение с моята, а той кара като мен...хихихи или аз като него), преди 5 месеца му "засвири" и водната помпа...

Едва ли е случил на кофти кола - все пак кола на 3 годинки и малко (беше на 80к км. тогава) толкова нова кола за 5-6 месеца и да е имало нещо да се обажда ще се обади, ше се смени и с добра подръжка трябва вс. да е наред.... ама нейсе...

П.С. дава му градско 8.5-9.5

Моята градско дава 7-7.5 :bia:

Изказвания от рода на да, ама ако я караш със 50-60 не вървят - карам я с трафика! (разбирайте както по Е.Георгиев, така и по Цариградско!) (30-140км)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Братовчед ми си взе А8 2.5ТДИ '98 150кс преди около 2 години за 30к /лева/ .... ами сменя главите, ремъка му превъртя.... абе по точни сметки до сега е дал 15к за ремонти. Само главите са по 2к едната втора употреба.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Братовчед ми си взе А8 2.5ТДИ '98 150кс преди около 2 години за 30к /лева/ .... ами сменя главите, ремъка му превъртя.... абе по точни сметки до сега е дал 15к за ремонти. Само главите са по 2к едната втора употреба.....

В ебай има цял двигател за 2500 евро, не виждам голям смисъл да се ремонтира - ето линк за моя - 155, има и 163 и 180 и 150 и квото душа поиска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ами 2.5 повече ме кефи - с такъв двигател съм :respekt: друго си е 6-ка, като му чуеш гласеца... Серизно - 1.9 не съм карал, а и не съм се интересувал, просто това ми изпадна и го харесах. Значи смяна ролки, ремъци, водна помпа, филтри -1 100 лв от Юнитрейд, само че познат ги смени. Данъка е 181 лв. За друго не мога да ти кажа защото я карам от 2 месеца - 6000 км :flehan: . Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

не знам ама на тия 2.5 много им падат кобилиците.сложно става не един съм отварял но са много мършави мотори.ина4е са еласти4ни,но да не ти се с4упи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Тоя спортен филтър много го надценяваш....2.5 мотора е много по проблемен,много по скъб за подръжка...ако искаш нещо по-добро вземи си бензин...ако ще е дизел 1.9тди 110 коня...това е.Другото няма смисъл да се обсъжда.За тоя 2.5 тди има толко мого изписано по форума-разтърси се малко!

Аз съм с А6 2.5 ТДИ куатро авант 98г. Като взех колата преди няколко месеца имаше въздушен карбонов спортен филтър. Направо от автовоза колата отиде за смяна на консумативи. Смених абсолютно всичко, заедно с водната помпа и профилактика на турбината и нови всички масла .Излезе ми към 1500 лв. Автомобила е с чип и се оказа , че като махнахме спортния филтър и сменихме дебитомера и двигателя отпуши. Просто този филтър бъркаше дебитомера, а и последния беше за смяна.Сега върви страхотно и всеки когото возя ме пита дали е бензин. Въпреки че купето е по-тежко от това на А4, по-голям разход от 10.6 не ми е показвало както и да го засичам. За около 25000 км не съм имал никакви оплаквания по двигателя. С течение на времето стигнах до извода , че за тези двигатели се твърди че са най-проблемни, първо понеже са най-масовите.Второ заради скъпата подръжка често се спестява и не им се прави профилактика, не се сменят горивни филтри, масла и изобщо куп неща които са много важни за дизеловия двигател. Трето половината майстори по сервизите допреди няколко години ги гледаха като голям камък, защото това е един от първите V6 големи дизели, който виждаха и половината проблеми по тези мотори, са следствие на калпави майстори. Четвърто половината им притежатели ги карат като бензинови и ги пържат на светофарите из градовете, като че ли карат за последно. Пето преди да почнат да си вкарват хората коли сами, автоджамбазите или поне повечето караха насам, най-уморените, най-евтини и калпави образци. Всъщност една съвкупност от много фактори, която е създала лошо име на този двигател. Имам доста приятели, които също са доволни от избора си и засега не са имали проблеми. Просто много трябва да се внимава какво се купува, а не екстрите и годината. Ако двигателя е читав, но ти се струва че е с малко коне, слагаш един хубав чип и си пееш. Особено при големите мотори нищо не пречи .Конструирани са така че да издържат доста по-голямо натоварване, но заради еко стандартите са настроени да не са толкова мощни. Приоритет е пълното изгаряне на сместа и минималното замърсяване на околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой приятел имаше А4 2.5 тди 2003 г. Колата беше кукла. Много добре поддържана и само в оторизирани сервизи.

Заедно пъутувахме към морето. Малко преди Бургас гледам в огледалото как колата му се обви в облак дим. Изпуши турбото. Закарахме я до бургаския ауди център... не помня точно как се казва.

Онези смениха някакъв клапан или датчик за 300+ лв.

Освен това направиха и пълно обслужване за 1200+ лв (ремъци, филтри и т.н.)

Общо сметката беше около 1550 лв.

След още 2000 км хвърли и турбото, а новото беше доста скъпо - незнам колко точно.

В последствие му я откраднаха...

Сега кара Туран 2.0 тди

Аз бих си взел 1.9 тди или 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

аз бих ти препоръчал 1.9TDI :blink::2gunsfiring_v1: въпреки че не съм почитател на дизела карал съм А4 2.5TDI V6 2000година и не ми се говори за каква подражка става на въпрос а пак за сполучливост да не говорим чувал съм и отзиви от много майстори че това е най-несполучливият двигател на Ауди ;):(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега малко помощ и от мен в избора,ако разбира се ,все още не си купил кола.Аз кара 2.5 куатро,като го купих смяната на всичко ми излезе близо 900 лв(ремъци,ролки,филтри,масло,водна помпа и работа) и както се каза по-горе,следваща смяна чак след 100 хил.За 1.9 ти струва около 500-600,но и смяната е след 50 хил.До тук с приликите,разликите-въртящ момент ами на 2.5 е доста по-висок,което означава много по-голяма еластичност при ускорение на голяма предавка.Горенето-който казва че 1.9 гори 6-може ама ако караш с 90 и по урвата надолу.Разхода му е около 7.5-8.5.На 2.5 разхода е от 8-9.5.Така че разликата изобщо ако може да се говори за разлика.Хайде за сега толкова и утре малко.

Ами пич ако сам си си ги сменял и ако си правил икономия от консумативи може и за 900 лв да си го сменил. Обаче пълно качествено обслужване на 2.5 е 2000 лв. Ако пича иска да кара кола и да сменя само консумативи без излишни разходи да си вземе 1.9 TDI 110 hp като му е зор да върви колата да даде още 500 лв за чип + 600-700 = 1200 лв и колата му става 140 коня 310 Nm. А дори с чипа си мисля, че на старта ще го дръпне 2.5 то е тромаво на старт щото докато се разварти то е 6-так. A без чип на мойто съм му правил 195 по магистралата с 5 човека, и се гонехме с един грък прост щото ме засече :flipoff::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълно качествено обслужване на 2.5 е 2000 лв.

Ако под това разбираш да те издоят в някой велик сервиз, да. Вече няколко човека сме минали през тази операция и разходите са около 1000лв. Не знам какви части са слагали колегите, но аз не бих си сложил ментета.

Който иска да му е евтино и да жертва усещането от вървежа - 1,9TDI

Който залага на усещането, дългия път и мощността - 2,5TDI

Нещо не съм съгласен, че 2,5 е тромав. А мойто е и автоматик, само трябва да му хванеш цаката на лаг-а. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
чувал съм и то от много колеги, че 2.5 литровите двигатели, особено по-старите (отпреди 2000г) пукат често главата

точно такова смятам да си взимам, авант, но през следващия 1 месец съм с б4-ката, както винаги дизел :hilezh: придържам се към 1.9 разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм за 1.9

към такова съм се насочил и аз. но ако трябва да съм честен, 2.5 е двигателя. само да го вземеш читав ( то за всички дизели се отнася) и да се потдържа както трябва. няма равен, но е по- скъп за потдръжка. това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако ще караш в града си земи манечкио щото 2.5 не пада под 11 л в града(София де ако си от по-малък град без задръствания не те ебе). Ако търсиш динамика обаче и си зимаш кола основно да се возиш на по дълъг път и ти пуказа разхода..... 2.5 v6 tdi. Извънградско над 7 трудно се качва разхода апък фЪрчиш.

нема такава цена 2000 лв аз си подържам мойто добре и не си спомням такива фрапиращи суми да съм давал някога.... ако пичовете тука познават майстори кръвопийци, то аз страня от такива :hilezh: и още нещо на 2.5 не слагай спортен филтър- избушва се дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Извънградско над 7 трудно се качва разхода апък фЪрчиш.

При средна скорост 160км/ч не е много трудно... ;) Но виж за фърченето и за динамиката си мнооого прав. ;)

П.П. Най-накрая се наканих да си сложа летните гуми, който ме види - да бяга далече... :hilezh:

Редактирано от velas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм възможността да покарам 2.5 TDI , 1.9 TDI - 110 hp и моят автомобил 1.9 TDI - 90 hp ... при 110 и 90 коня двигателите разлика няма никаква осезаема, при 2.5 двигателя се усеща някакъв малко по - добър вървеж, но пък не е кой знае какво. Разбира се аз съм абсолютен лаик в отношение на автомобилите и моето мнение не е миродавно, но проучвайки историята на 1.9 TDI двигателите си оставам влюбен в тях :)

Единствено бих си заменил автомобила за Audi A4 3.0 TDI Quattro ... и за нищо друго ... Съжалявам ако ще обидя феновете, ама А6 серията на Ауди нещо им куца ... Може би съм пристрастен към А4.

Малък съм още, този автомобил който имам е перфектен, ама от както погледнах и усетих А4 3.0 TDI Quattro ... съжалявам че не ям сутринта закуска, че да пестя от нея :rotcol:

По въпроса на колегата препоръчвам горещо 1.9 TDI ... ще остане доволен като разход, поддръжка, вървеж и комфорт ... това е моето скромно мнение ;)

Редактирано от dope_hat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 2.5 двигателя се усеща някакъв малко по - добър вървеж, но пък не е кой знае какво.

a038.gif

Или си карал някое издухано 2,5TDI или не знаеш как да караш...

Ще си поредния с променено мнение ако се повозиш малко при мене...:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a038.gif

Или си карал някое издухано 2,5TDI или не знаеш как да караш...

Ще си поредния с променено мнение ако се повозиш малко при мене...:hilezh:

Много точно казано ! :hilezh: !

Като я сриташ и ела да видиш как бяга. А за дълъг път си е направо чудесна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...