Jump to content

Дайте си професионалното мнение.


oki_tuning

Кой от двата двигателя  

489 гласа

  1. 1. ??? ?? ????? ????????? ? ?? ????? ?

    • 1
      117
    • 2
      372


Recommended Posts

Аз съм с 1,9 ТДИ и ми даде разход около 5 на 100 тази седмица.

1070 км с един резервоар,като не съм я жалил,и то ходене из планините през почивките.

Изпиюка че минава на резервата когато влязох в Бургас,

вярно че градско имам малко,не повече от 100 км.

А за вървенето,нее мисля че има голяма разлика с 2.5 мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Аз не мога да разбера какви разходи пишете... ама аз съм с А4 Авант 1.9ТДИ куатро и е около 10 ако не и малко отгоре за в града иначе извънградско още не съм я пробвал ?!!?!?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера какви разходи пишете... ама аз съм с А4 Авант 1.9ТДИ куатро и е около 10 ако не и малко отгоре за в града иначе извънградско още не съм я пробвал ?!!?!?!?!?

А3 1,9тди 110 коня не е куатро-4.1/100 извънградско, 6.0-6,7/100 градско!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой приятел имаше А4 2.5 тди 2003 г. Колата беше кукла. Много добре поддържана и само в оторизирани сервизи.

Заедно пъутувахме към морето. Малко преди Бургас гледам в огледалото как колата му се обви в облак дим. Изпуши турбото. Закарахме я до бургаския ауди център... не помня точно как се казва.

Онези смениха някакъв клапан или датчик за 300+ лв.

Освен това направиха и пълно обслужване за 1200+ лв (ремъци, филтри и т.н.)

Общо сметката беше около 1550 лв.

След още 2000 км хвърли и турбото, а новото беше доста скъпо - незнам колко точно.

В последствие му я откраднаха...

Сега кара Туран 2.0 тди

Аз бих си взел 1.9 тди или 1.8Т

Един приятел, братовчед ми, баба ми, на комшията тъщата, ...абе хора моля ако имате личен опит тогава пишете и спорете. На твоя приятел най вероятно му се е запушил отдушника на картерните газове и това и са чакали онези кожодери в Бургас. Друг е въпроса, че майсторите са се научили като се запуши този филтър да обвиняват турбото, понеже ще ти вземат една торба пари за това. Нещо не мога да разбера, какво значи и пълно обслужване???Ако не му е била обслужвана колата, нормално да ги даде тези пари. Прави се профилактика на турбото на определени километри и куп други неща, което явно много хора пропускат. Това че му се прецакало турбото...ами никой турбо автомобил, не е застрахован от това. Но най-често дори като проблема е в дебитомера, им казват на хората, че търбото е заминало, отиват, една песъкоструйка за да го направят като ново и лека профилактика и ти взимат 800лв.А това, че са му откраднали колата какво общо има с това ,кой двигател е по-добър??? Но сигурно, крадците са разбирали от автомобили повече от много хора тук и само са го чакали да я обслужи, за да си карат и да си свиркат, защото V6 е невероятно удоволствие за каране.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

тука стана като на пейките пред блока, ми имаш пари - вземаш си самолета 3,0 tdi и се радваш на колата и наливаш нафта, нямаш излишни стотинки - 1,6 на газ или 1,9 тdi и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие или не сте карали истинско 2.5 ТДИ или нещо колата която сте карали е била жестоко издухана ! Дори старт и от 100 нагоре колата набира около 2 пъти по добре от 1.9 110 к.с. неможе да се сравнява на вървеж и на звук този V6 ! Градско гори около 10 , 10 и малко .. , но въпреки това според мен по добрият вариянт е 1.9 ТДИ на вървеж не върви толкоз , но за сметка на това се чупи по малко и подръжката е по евтина също така разхода е с 2-3 литра по малко зависи закаво ще ти трябва колата . Ако ти е за в града определено 1.9 е твоя мотор , ако търсиш вървеж и top speed 2.5 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Като човек, който в момента кара 2.6 бензин, препоръчвам големия дизел. 6 цилиндъра са си 6 цилиндъра. Веднъж качил се на тях, слизането е много трудно. От 1.9 до 1.9 и 2.5 до 2.5 си има огромна разлика. Всичко опира до това какъв късмет ще извадиш с въпросния мотор, колко е поддържан и т.н.

Успех с покупката! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI , това е магичестото число.

Карам колата от 1.5 г и съм много доволен.

Много пари съм се набил по нея, ама дизел на старо е как го уцелиш.

Тая година тръгвам за морето и сипвам 50литра нафта на

светеща лампа за гориво.

С вкючен климатроник и газ до ламарината съм карал до Созопол.(говоря за магистралата и където можеше да се кара)

Престоях 1час в неква зверска колона от 10 км. заради катастрофа на Винец.

Там колата съм я карал всеки ден.

Преди да си тръгнеме сипах 20 литра, климатроника пак не е спирал и газ до ламарината.

Една седмица след като се прибрах си ходих на работа с това гориво.

Бордови компютър нямам, но лампата ми светна на 1311 км.

Колата обаче има някакъв проблем повече от 140 мах 160 не ще да върви ,наи вероятно дебитомер.

И според мен в твоя случаи избора е м-ду 2.5 TDI и 1.8T ,като нещата накланят везните към 1.8Т(РАЗХОД,ВЪРВЕЖ,ПОДДРЪЖКА)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
И според мен в твоя случаи избора е м-ду 2.5 TDI и 1.8T ,като нещата накланят везните към 1.8Т(РАЗХОД,ВЪРВЕЖ,ПОДДРЪЖКА)

<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Понеже тая тема е яко пресна и аз да се изкажа:

Що си не вземете тръцО, а се занимавате с тия печки ????????///

Щото и ти не знаеш.Що? :supercool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете да говорите неистини за разликите м/у двата мотора. Истината за мен е че 1.9 е по -добър защото гори по - малко - най - много, ама ако ще да се насерете да го юркате не повече от 7.8/100 (по борд, а съм се убедил, че той не лъже) само градско в най - големите задръствания, независимо дали в студ или жега, при нормално каране 6-6.5/100 Разликата в смяната на консумативите е поне 3-но по - скъпа при 2.5 мотора, защото напречно разположените мотори 1.9 имат 3 ролки и един ремък, 2.5 имат 7-8, цени от сорта на 900 лв са смешни при положение, че само водната помпа е около 400 лв, с тази цена ще се съглася само ако са сменили половината консумативи, а и труда е повече,реална цена според мен е поне 1200лв. Да не се заблуждаваме и за разхода на 2.5, че под 9/100 градско няма да падне, при ръчкане и 12/100 може да стигне. Цената на 2.5 е по - висока по принцип за сходни коли става въпрос. Друг недостатък на 2.5 е че се омасляват много и се налага смяна на гарнитури за спирането на течовете. На много от колите с 2.5 да не кажа на всички виждам, че и турбото е сменено с ново и то не е евтино. Примери могат да дам и за износен вал и сменена горивна помпа. Предимствата естествено са ясни за всички, няма смисъл да ги обсъждаме, но са по-малко. Общо взето 2.5 мотора е за по - богати собственици с по - спортен дух,пътуващи повече извънградско, които не се интересуват особено много от финансовата страна на въпроса по разхода и поддръжката!!!

Колегата е напълно прав! Подкрепям го изцяло 2,5 тди върви добре, но след разходите които се правят за него това вървене оставя някъде на заден план. Един приятел вече 2 пъти къса разпределителен вал и прави клапаните на салата заради смотаният чип. И най-накрая го махна. 1,9тди е мотора за по-сиромаси хора. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е напълно прав! Подкрепям го изцяло 2,5 тди върви добре, но след разходите които се правят за него това вървене оставя някъде на заден план. Един приятел вече 2 пъти къса разпределителен вал и прави клапаните на салата заради смотаният чип. И най-накрая го махна. 1,9тди е мотора за по-сиромаси хора. :)

Направо за социално слаби ...безработни и хора вярващи на писаници по форумите и на слухове от пейката пред блока...И щото твоя приятел е сложил чип при някой измислен тунер-мастър, да вземем да плюем по 2.5...Така ли ? И това което си цитирал отгоре и го подкрепяш, са пълни глупости...Не казвам, че 1.9 е лош мотор, но за коя версия говорим ? Хайде стига сте слагали 6 вида 1.9 и 4-5 вида 2.5 под общ знаменател , че и ги сравнявате по диагонала...Да не говорим, че мненията тук на 80% от тези които казват нещо за 2.5 са от сорта на "на един приятел с 2.5 "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо за социално слаби ...безработни и хора вярващи на писаници по форумите и на слухове от пейката пред блока...И щото твоя приятел е сложил чип при някой измислен тунер-мастър, да вземем да плюем по 2.5...Така ли ? И това което си цитирал отгоре и го подкрепяш, са пълни глупости...Не казвам, че 1.9 е лош мотор, но за коя версия говорим ? Хайде стига сте слагали 6 вида 1.9 и 4-5 вида 2.5 под общ знаменател , че и ги сравнявате по диагонала...Да не говорим, че мненията тук на 80% от тези които казват нещо за 2.5 са от сорта на "на един приятел с 2.5 "

Говоря за 1,9 тди AFN мотора. Не е лош и претенциозен, а също няма много консумативи за смяна. Аз не съм единственият който плюе 2,5 AFB мотора. Проблема е там че този мотор е добър до 200хил.км. , а такива екземпляри рядко се на мират. Попадал съм на една А 6-ца 2003 година на 128000км,с новият мотор, 180кс, беше на украинец и посто мотора пееше. Но не сме виновни че в Бг-то се внасят коли на половин милион км и километражите се връщат на поразия. Който може нека да дава 2000лв за смяна на ремъци, ролки и термостат , чистене на турбо, подмяна на гарнитури на картера и отдушник на мотора, да не говорим че смотаната нафтова помпа "изведнъж" може да реши да спира да дава гориво и какво правим тогава? Купуваме нова или взимаме втора ръка и колата се обявява за продажба. А накрая като сложиш чертата Аудито на цена от около 8000лв е станало 10-11хил. Направо не ми се говори. За такава инвестиция - майната му на вървенето!!! Лек ден колеги и Честита Баба Марта!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

на мене ми е писнало от изтъркани приказки за 2.5 тди

афб-то е чудесен мотор

разбира се проблема е, че повечето вкарани коли с този двигател са на незнайни километри и затова почват проблемите

аз съм с отлични впечатления от този мотор

да не говоря и че ако знаеш как да го бъзикнеш може споко да извадиш и 250 коня

а разхода е пренебрежимо по - голям от 1.9

да не говорим, че пък тука се засяга съвсем стар като концепция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте , че се намесвам и аз ...ама темата е от 18.Март.2007... :owned::hilezh:

Ми къде е проблема?Ако имаш нещо ново да кажеш по въпроса друга ли ще отваряш?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

... видях на един съфорумец мнението, който каза, че 2.5TDI набира и над 100км/ч много и звука му е по различен и т.н. Донякъде този, който е пуснал гласуването за 2-та мотора малко греши защото между тях е трудно да се сравнява единия е 1900 куб/см, а другия 2500 куб/см съответно единия е 110кс, другия 150кс, 1-вия е 4 цилиндъра, втория 6 цилиндров. Значи разликата е огромна, дори и въртящият им момент е доста различен, а именно всички гледат конски сили и карат на практика въртящ момент :respekt:. Аз като човек с опит при малкия от 2-та мотора мога да кажа, че точно този 1.9TDI 81kw AFN e най - добрия от модификацийте до 2000г. натам нз как е в сравнение с по - новите му модификаций. Като цяло върви много за купето на A4 (1250кг) и до 160км/ч набира бързо, до 180км/ч леко заслабва, но набира пак добре, а до 200км/ч вече му е малко по - трудно, но като се закове на нея си я държи без никакви проблеми. Пак от личен опит мога да кажа, че час и половина е карана колата ми с 210км/ч и при тази постоянна скорост даже разхода на дисплея го показваше 3,3л/100км, но на практика излезе 4,3 като го сметнах после. Разхода му е доста добър - 6,5 градско и около 4,3-4,5 до 5 извън градско ако го карате динамично (набиране, намаляване, пак набиране и т.н.) при нормално каране. Градско когато съм го юркал качва до 8 но с изцеждане по светофарите, зимата е 7,5 някъде в града с работене често по 5-10 мин. на място. Нека и някой, който е с 6-така да сподели как е при него също.

Редактирано от cecko_tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да питам едно въпросче, приемаме че преди 2000та 2,5 мотора не е много на оферта, та искам да питам за това:

Марка: Audi 
Модел: A4 QUATTRO
Двигател: 2.5 TDI
Тип двигател: Дизелов
Мощност (к.с.): 150 кс.
Скоростна кутия: Ръчна
Категория: Комби
Пробег: 150 000 км
Дата на производство: 11 месец 2000 г.
Цвят: Сребрист
Особености: 4(5) Врати
4x4
ABS
Airbags
Ел. Стъкла
Ел. Фарове
Имобилайзер
Климатроник
Металик
Нов внос
Серво управление
Центр. заключване
Чупещ волан
Лети джанти
Стерео
Халогени


Допълнителна информация: ЛИЗИНГ!!! 4Х4 Климатроник, ABS, AIRBAGS - 4 броя, фабричен парктроник, борд компютър, централно заключване, ел. стъкла, ел.огледала подгряващи + ел. прибиране, стерео CD - BOSE, подлакътници, ски сак, 6 скорости, халогени, хидравлика, лети джанти 16" , спортни седалки и волан, махагон, перфектно състояние.

Та въпроса ми е, какво ви е мнението за това ТДИ, 2000-та година?

Редактирано от momo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете да говорите неистини за разликите м/у двата мотора. Истината за мен е че 1.9 е по -добър защото гори по - малко - най - много, ама ако ще да се насерете да го юркате не повече от 7.8/100 (по борд, а съм се убедил, че той не лъже) само градско в най - големите задръствания, независимо дали в студ или жега, при нормално каране 6-6.5/100 Разликата в смяната на консумативите е поне 3-но по - скъпа при 2.5 мотора, защото напречно разположените мотори 1.9 имат 3 ролки и един ремък, 2.5 имат 7-8, цени от сорта на 900 лв са смешни при положение, че само водната помпа е около 400 лв, с тази цена ще се съглася само ако са сменили половината консумативи, а и труда е повече,реална цена според мен е поне 1200лв. Да не се заблуждаваме и за разхода на 2.5, че под 9/100 градско няма да падне, при ръчкане и 12/100 може да стигне. Цената на 2.5 е по - висока по принцип за сходни коли става въпрос. Друг недостатък на 2.5 е че се омасляват много и се налага смяна на гарнитури за спирането на течовете. На много от колите с 2.5 да не кажа на всички виждам, че и турбото е сменено с ново и то не е евтино. Примери могат да дам и за износен вал и сменена горивна помпа. Предимствата естествено са ясни за всички, няма смисъл да ги обсъждаме, но са по-малко. Общо взето 2.5 мотора е за по - богати собственици с по - спортен дух,пътуващи повече извънградско, които не се интересуват особено много от финансовата страна на въпроса по разхода и поддръжката!!!

Абе колега къде ги видя този максимален разход на 1.9 ТДИ АФН от 7.8/100 ?

Аз карам такъв двигател,от 3 месеца имам колата и лятото постоянно ми работи климатроника под 9 не е паднал разхода,а не я натискам.

Може да е такъв разхода зареди това,че съм със зимни гуми,но колко да вдигнат разхода тези гуми ?

Или нещо не ми е наред по колата.

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

9 градско и то в Хасково...... или крака ти е много тежък или нещо не е в ред. 9 средно на един резервоар за този мотор е много дори и за София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...