Jump to content

Дайте си професионалното мнение.


oki_tuning

Кой от двата двигателя  

489 гласа

  1. 1. ??? ?? ????? ????????? ? ?? ????? ?

    • 1
      117
    • 2
      372


Recommended Posts

подръжката на 1.9тди е в пъти по-евтина от 2.5тди. версията 2.5тди куатро 180к.с. бил най зачистен от проблеми, но това само съм го чел тук във форума. Аз бих взел куатрото :dance: а реалният ми избор е ясен към този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Човека пита конкретно за А4 Б5 97 година.Дизеловите двигатели които се предлагат тази година са :

1.9ТДИ 90 коня ,1.9ТДИ 110 коня ,2.5ТДИ 150 коня (пише че почват 97,така че я намерил я не)

От тия мотори наи-добрия е 1.9ТДИ 110 коня.Като наи добро съотношение цена/качество/вървеж/разход ....Това е,тази тема одавна се изчерпа.А резултата по темата може да е всякакъв,всеки които поне малко се е интересувал знае отговора на твоята дилема...

Oyama : говорим за кола 97 и то А4,иначе др-то е вярно което каза :bia:

corso : Едва ли разход от 11/100 градско на 1.8Т може да се нарече зверски :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита конкретно за А4 Б5 97 година.Дизеловите двигатели които се предлагат тази година са :

1.9ТДИ 90 коня ,1.9ТДИ 110 коня ,2.5ТДИ 150 коня (пише че почват 97,така че я намерил я не)

От тия мотори наи-добрия е 1.9ТДИ 110 коня.Като наи добро съотношение цена/качество/вървеж/разход ....Това е,тази тема одавна се изчерпа.А резултата по темата може да е всякакъв,всеки които поне малко се е интересувал знае отговора на твоята дилема...

Oyama : говорим за кола 97 и то А4,иначе др-то е вярно което каза :bia:

corso : Едва ли разход от 11/100 градско на 1.8Т може да се нарече зверски :mukkies:

Благодаря ти за точния и конкретен отговор :):hilezh:B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corso : Едва ли разход от 11/100 градско на 1.8Т може да се нарече зверски :mukkies:

B) Колега, RhINoX! :bia: Радвам се, че те срещам и тук! :)

11/100 определено не е зверски за 150 коньове на турбо-бензин! Еххх... да беше така! :bia: Имам съвсееем други наблюдения, като на пример 13-15.....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тебе като ти нема педала за ГАЗТА и дросела ти е заварен за пода КВО искаш бе ШМАТАРОК?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Колега, RhINoX! :flehan: Радвам се, че те срещам и тук! :D

11/100 определено не е зверски за 150 коньове на турбо-бензин! Еххх... да беше така! :D Имам съвсееем други наблюдения, като на пример 13-15.....?

13-15 дава когато колите около мен не ме виждат а чуват само свистене като минавам. :respekt::hilezh:

11 с включен климатроник е съвсем нормално в София.

Но по темата 1,9тди и според мен е по-доброто решение, особено за кола от 97 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13-15 дава когато колите около мен не ме виждат а чуват само свистене като минавам. :(:(

11 с включен климатроник е съвсем нормално в София.

Но по темата 1,9тди и според мен е по-доброто решение, особено за кола от 97 година.

Приятел, не се заяждам, ама тоя разход можеш с тоя мотор да го направиш само, ако караш между 00:00 ; 06ч. сутринта и не спираш на светофарите....

Браво 1,4 12в в добро състояние се води икономична кола и дава разход 11/12 градско на 100км.

Всички приказки за турбо моторите, които при 100км. нормално каране в София падат под 13 са пълни глупости... Не знам по книжка тоя мотор, колко му дават, но на 1000% съм сигурен, че не е под 13 !!

пп: аз исках да гласувам за тди-то, ама гласувах за големия мотор, смятай като си пропуснал да сложиш реалните имена, а си написал 1 и 2 колко хора като мен може да се объркат.

Тоя голямия мотор е за хора, които ще набиват за нафта и скъпи консумативи! Ама при тая логика, може и по хубава ръгачка да си земеш пич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам 1.9ТДИ за А4 е доста добър ДВГ харчи около 6 и нещо като педала на газта е до доло според мен нямаш много разходи по него,не харчи много,корав е като цяло и май няма много скъп данък май доколкото знам.

Един приятел с такова ДВГ и е доста доволен върви си не е като умрял кон :huh:

Редактирано от SLavi_Bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI :bia:

Приятел, не се заяждам, ама тоя разход можеш с тоя мотор да го направиш само, ако караш между 00:00 ; 06ч. сутринта и не спираш на светофарите....

Всички приказки за турбо моторите, които при 100км. нормално каране в София падат под 13 са пълни глупости... Не знам по книжка тоя мотор, колко му дават, но на 1000% съм сигурен, че не е под 13 !!

:bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега малко помощ и от мен в избора,ако разбира се ,все още не си купил кола.Аз кара 2.5 куатро,като го купих смяната на всичко ми излезе близо 900 лв(ремъци,ролки,филтри,масло,водна помпа и работа) и както се каза по-горе,следваща смяна чак след 100 хил.За 1.9 ти струва около 500-600,но и смяната е след 50 хил.До тук с приликите,разликите-въртящ момент ами на 2.5 е доста по-висок,което означава много по-голяма еластичност при ускорение на голяма предавка.Горенето-който казва че 1.9 гори 6-може ама ако караш с 90 и по урвата надолу.Разхода му е около 7.5-8.5.На 2.5 разхода е от 8-9.5.Така че разликата изобщо ако може да се говори за разлика.Хайде за сега толкова и утре малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ok няма проблеми дай да видим. :dance:

RhINoX^

Потърсих но не можах да открия нещо важно за този двигател ако знаеш нещо за този двигател в което не е добър кажи. А иначе 1.9 със чипа да знаеш случайно каква е максималната скорост която може да достигне.. bia.gif bia.gif bia.gif

209 km v chas e maksimalnata skorost na 1,9 TDI s chip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходите по 2,5 отдавна паднаха ценово с на 50% мотора си е доста здрав и само все още е останал с проблеми в електриката КОЙТО ги има и 1,9 и 1,8Т.

1,9 са доста изюркани мотори и при тях основния ремонт е почти задължителен което като консумативи го израмнява с 2,5.

АКО си решил да го юркаш си вземи 1,8Т разходите са по малки ВКЛЮЧИТЕЛНО и всеизвестния хидравличен оптегач е вече на почти половин цена.

А4 е сравнително леко купе и 2,5 са доста по запазени от 1,9 който им ебават майсата се едно карат 1,8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега малко помощ и от мен в избора,ако разбира се ,все още не си купил кола.Аз кара 2.5 куатро,като го купих смяната на всичко ми излезе близо 900 лв(ремъци,ролки,филтри,масло,водна помпа и работа) и както се каза по-горе,следваща смяна чак след 100 хил.За 1.9 ти струва около 500-600,но и смяната е след 50 хил.До тук с приликите,разликите-въртящ момент ами на 2.5 е доста по-висок,което означава много по-голяма еластичност при ускорение на голяма предавка.Горенето-който казва че 1.9 гори 6-може ама ако караш с 90 и по урвата надолу.Разхода му е около 7.5-8.5.На 2.5 разхода е от 8-9.5.Така че разликата изобщо ако може да се говори за разлика.Хайде за сега толкова и утре малко.

Спрете да говорите неистини за разликите м/у двата мотора. Истината за мен е че 1.9 е по -добър защото гори по - малко - най - много, ама ако ще да се насерете да го юркате не повече от 7.8/100 (по борд, а съм се убедил, че той не лъже) само градско в най - големите задръствания, независимо дали в студ или жега, при нормално каране 6-6.5/100 Разликата в смяната на консумативите е поне 3-но по - скъпа при 2.5 мотора, защото напречно разположените мотори 1.9 имат 3 ролки и един ремък, 2.5 имат 7-8, цени от сорта на 900 лв са смешни при положение, че само водната помпа е около 400 лв, с тази цена ще се съглася само ако са сменили половината консумативи, а и труда е повече,реална цена според мен е поне 1200лв. Да не се заблуждаваме и за разхода на 2.5, че под 9/100 градско няма да падне, при ръчкане и 12/100 може да стигне. Цената на 2.5 е по - висока по принцип за сходни коли става въпрос. Друг недостатък на 2.5 е че се омасляват много и се налага смяна на гарнитури за спирането на течовете. На много от колите с 2.5 да не кажа на всички виждам, че и турбото е сменено с ново и то не е евтино. Примери могат да дам и за износен вал и сменена горивна помпа. Предимствата естествено са ясни за всички, няма смисъл да ги обсъждаме, но са по-малко. Общо взето 2.5 мотора е за по - богати собственици с по - спортен дух,пътуващи повече извънградско, които не се интересуват особено много от финансовата страна на въпроса по разхода и поддръжката!!!

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш парички и удоволствието от карането е важно - и си сигурен че си уцелил здрав и поддържан двигател - 2.5. Ако си уцелил милионник и 1.9 и 2.5 не си струват защото толкова пари ще долееш че се обезмислят финансово а и ще си строшиш нервите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите ще си помисля. Тука има доста добра информация не само за мене и за други супер има няколко много пълни изяви :):D:hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете да говорите неистини за разликите м/у двата мотора. Истината за мен е че 1.9 е по -добър защото гори по - малко - най - много, ама ако ще да се насерете да го юркате не повече от 7.8/100 (по борд, а съм се убедил, че той не лъже) само градско в най - големите задръствания, независимо дали в студ или жега, при нормално каране 6-6.5/100 Разликата в смяната на консумативите е поне 3-но по - скъпа при 2.5 мотора, защото напречно разположените мотори 1.9 имат 3 ролки и един ремък, 2.5 имат 7-8, цени от сорта на 900 лв са смешни при положение, че само водната помпа е около 400 лв, с тази цена ще се съглася само ако са сменили половината консумативи, а и труда е повече,реална цена според мен е поне 1200лв. Да не се заблуждаваме и за разхода на 2.5, че под 9/100 градско няма да падне, при ръчкане и 12/100 може да стигне. Цената на 2.5 е по - висока по принцип за сходни коли става въпрос. Друг недостатък на 2.5 е че се омасляват много и се налага смяна на гарнитури за спирането на течовете. На много от колите с 2.5 да не кажа на всички виждам, че и турбото е сменено с ново и то не е евтино. Примери могат да дам и за износен вал и сменена горивна помпа. Предимствата естествено са ясни за всички, няма смисъл да ги обсъждаме, но са по-малко. Общо взето 2.5 мотора е за по - богати собственици с по - спортен дух,пътуващи повече извънградско, които не се интересуват особено много от финансовата страна на въпроса по разхода и поддръжката!!!

Колега мога да ти кажа,че за смяна на консумативите съм дал точно толкова колкото ти казвам,така че моляте недей да казваш кое е нереално,след като караш 1.9.Ако говориш за 2.5 до 99,да там може да има проблеми,но аз друго съм чел ,а и го виждам по моята-особенно за течове,било то от мотор или от скорости,или от някакъв друг източник.Виж сега за разхода,много зависи и с какъв цолаж гуми си,ако и двата модела са с 16`,както по принцип трябва да са,разхода на гориво е точно толкова колкото ти казвам.Разхода от 6-6.5 на 100 може,както вече казах,ако караш с 90-110,то и 2.5 ако я карам с 90-120 ще гори 7.8-8.2(поне при мен е така,а и съм с куатро).За това което си писъл последно в твоя пост съм съгласен,коя кола за кой собственик е :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 Авант 2,5TDI, '98г, типтроник, гуми 205/55/16 зимни - азот 2,5атм.

Варна-София, средна скорост 110 км/ч, двама човека, обикновен дизел Шел, разход 6,5л/100км и в двете посоки.(вече втори път)

Градско около 9-9,5л/100км нормално каране (е,ако някой се напече с някой голф го пускам в мъглата:) )

Смяна на всички ремъци и ролки, масло ДВГ, филтри, гарнитури на капаците на клапаните ~900лв без труда.

Смяна на помпа и турбина на типтроника (консуматив на 200хил. км), масло, филтър, гарнитура, масло на диференциала ~ 2300лв с труда. :)

Да ама усещането при каране на такава кола е невероятно! :)

Всяко удоволствие се заплаща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха обесни му на този колега дето се "перчи" с неговото 1.9.Негоряло пък вървяло.Абе на кого е тръгнал да ги разправя тиа работи,като искаш да върви естествено е малко повече да гори.Колата да не върви с въздух само?Само че усещането от ускорението между двата вида автомобили е убийствена.А и за разходите са си толкова,колкото и аз ги казах.Мисля че спора е решен,въпреки че винаги ще се намери някой който да го оспори. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита конкретно за А4 Б5 97 година.Дизеловите двигатели които се предлагат тази година са :

1.9ТДИ 90 коня ,1.9ТДИ 110 коня ,2.5ТДИ 150 коня (пише че почват 97,така че я намерил я не)

От тия мотори наи-добрия е 1.9ТДИ 110 коня.Като наи добро съотношение цена/качество/вървеж/разход .....

RhINoX, човече! Това ти ли си?! :hilezh: Да не ти е хакнал акаунта некой и да пише вместо теб? :bia::bia: Може би ония дето хакна резултатите он анкетата в ГОЛЕМАТА тема! :hilezh:

Майтапа на страна! Евала за поста ти! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние в другата тема си чешаме езиците и си правим кеф...сега кое си е истина си е истина.А и човека пита от дизеловите мотори...сега неможеш да кажен на бялото черно нали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...