Jump to content

Съвети при покупка на Audi A4 B7 или Audi A4 B8.


Recommended Posts

12 hours ago, kurty said:

Не споря за разликата кое е по-приятно м/у 3.2 и 2.0Т. Но.....съм ги пробвал. И сега имам под ръка 2.0Т и 3.0Т. А имах и 3.2. Верно не съм ги карал с хиляди км. И колко да е приятен 3.2 в 4F quattro и автомат. Най-нормално (не)вървящ асматик. Нищо общо с 3.0Т, като вървеж( сам знаеш, нищо че твоето е S4) и тъжен поглед на собственика, след като 2.0Т с чип го взема на всяка дисциплина. Но това е нормално....още от времето когато се сравняваше 1.8Т с 150 к.с. и 2.6 v6 асматик също с 150 к.с.Накрая все се стигаше до: ама кЪф’ звук има вЕ шЕс’....и толкова. Сега 3.2 и 3.0Т дори звук нЕмат.

2.0т е 170 кс, 3.2 е 255, има някаква разлика. 3.2 го има освн автомат и 4х4, ръчка и 4х4, и ръчка на предно, даже и мултиторник на предно. Звук от 3.2 има много добър но не и със стоковата генерация. И апо да повторя всичко накрая опира до пари, най добре фейс и 3.0 т но това са едни пари, 3.2 префейс са други. Гледаш парите за да виидш къде попадаш и тогава гледаш моделите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при А64Ф 2.4 177 как е? И аз влизам в бюджета за 3.2, но по-назад в коментарите чета, че има и други особености при поддръжката. На мен не ми трябва автомобил за чип или газ, просто искам нещо здраво. 
Макар, пак да се повторя, че няма никакви читави обяви ни за А4, ни за А6 😁 Замислям се дали да не заложа на нещо с предно, но не съм много навит, поне не все още... Имам си нужда от проходимост и то просто, защото в едно от градчетата, където ходя не се чистят нито улици, нито баири, нито пред блока 😁  Пък и за тези парички ми се иска разбира се да е Куатро, екстри не ме касаят особено много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо....ама как стана ясно, че няма читави обяви ?

Не вярвам да си ги обиколил дори и 1/3 от обявите.

Или няма "читави" за нагласените парИ ?

Значи, ако не беше изискването за бензин, две ръце вдигам за най-яката комбинация. И като пари и като вървеж и като разход и като поддръжка.

Ама трудно се намира.

Ауди в7-ца с 2.5 TDI на предно и мултитроник. 163 к.с.

А този тип автомати ги ремонтира САМО един майстор в Бг. Ако се разваляше, дали само един щеше да ги оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, audia4a6fan said:

Колеги при А64Ф 2.4 177 как е? И аз влизам в бюджета за 3.2, но по-назад в коментарите чета, че има и други особености при поддръжката. На мен не ми трябва автомобил за чип или газ, просто искам нещо здраво. 
Макар, пак да се повторя, че няма никакви читави обяви ни за А4, ни за А6 😁 Замислям се дали да не заложа на нещо с предно, но не съм много навит, поне не все още... Имам си нужда от проходимост и то просто, защото в едно от градчетата, където ходя не се чистят нито улици, нито баири, нито пред блока 😁  Пък и за тези парички ми се иска разбира се да е Куатро, екстри не ме касаят особено много.

Единствената причина някой да е купувал 2.4 е защото само на него са слагали автомат поне за Европа и 2.0е дефорсиран. Но на 2.4 можеш да сложиш обикновен ГИ. Но птк цените на веригите са като на 3.2.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, привет отново! Нещата при мен се промениха доста от последното ми включвне и отново пиша с молба за съвет.
Бюджета се вдигна и вече разполагам с около 15к. Не ми се иска за тази цена да взема нито Б7, нито 4Ф. Оглеждам Б8-ци, като от седмица доста чета за автомибилите и се запознах с някои от проблемите им, а именно разхода на масло. Прочетох, че повечето проблеми са при 2.0ТФСИ, а дори има хора с 1.8, които нямат никакви проблеми. Както се казва, според някой изказвания във форума, проблема е че хората си купуват такава кола, ако се появи проблем покарват я, и после я продават, за това може би има доста такива екземпляри(тези два автомобила, които гледам аз са нов внос от Швейцария), но все пак ми хареса, че пишат колеги, които никога са нямали проблем с маслото. Явно зависи какъв ще е късмета ми. Та колебая се между две коли. Едната е пълен с-лайн, 2.0тфси, ръчка, предно. Другата е 1.8тфси,ръчка,4х4,нормално изпълнение. Въпросът ми е - точно при Б8 - от толкова голямо значение ли е въпросното 4х4? Според мен автомобила не е особено висок, може би в големи преспи ще се усети, а може би няма да помогне изобщо. Не че ходя по такива места, просто пътувам често до малко градче в Русенска област, където нито чистят улиците, нито сипят сол нито нищо, а живея там и на баир 😁, но пък не си пътувам често, а обмислям преместване от Варна в София. Вторият ми въпрос е, ако колата е пълен с-лайн, според мен ще има и спортно окачване, това така ли е? Оказва ли влияние в проходимостта и обслужването на въздух ли е или не. И Третият ми въпрос е да ме съветвате за двигател, според вас кой би бил по-подходящ. Нека припомня карам по 10к/година, имам отделени 12-12.5к от общ бюджет 15к. Гледам комбита. А и какъв е точно въпросният разход на гориво? Говорих с двама човека по телефона (приятели) имали са такива, и ми казаха 1л/10к километра, което май си ок.... Какво според Вас да очаквам като разход. Прочетох доста из форума, гледам, че повечето колеги слагат Bardahl и разхода е добре.

Редактирано от audia4a6fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни още малко бюджета и си вземи Б8 фейс. Там проблема с горенето на масло е изчистен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжалание нямам таква възможност, достигнах максимума, а ми се иска да си взема нещо сравнително по-ново. Не искам да вложа половината в автомобил 2006г. и ако се наложи другите за обслужване. Пък и нямам идея да карам колата кой знае колко дълго време. Според мен 2-3 години максимум, но не знам как ще ми се развият нещата все пак.

Редактирано от audia4a6fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек,не си го причинявай това да вземеш ТФСИ.За тия пари,най-безболезнено ще е е 2,0тди.За 15к ще намериш куатро.Не е бегачка,но върви доволно,за сметка на това е много читав мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, audia4a6fan said:

Едната е пълен с-лайн, 2.0тфси, ръчка, предно. Другата е 1.8тфси,ръчка,4х4,нормално изпълнение. Въпросът ми е - точно при Б8 - от толкова голямо значение ли е въпросното 4х4? Според мен автомобила не е особено висок, може би в големи преспи ще се усети, а може би няма да помогне изобщо.

Отзад напред:

Платформата на Б8 (това са А4, А5, А6, А7, а4/Б9....) е с изнесен диференциал пред съединителя (какъвто и да е той).

Предницата е преработена изцяло и няма нищо общо с предните поколения.

В резултат е получено по-добро разпределение на масата преден:заден мост + удължено междуосие.

Всичко това е много хубаво, но има и отрицателен ефект - при предно предаване и олекнала предницата колата лесно върти гуми при тръгване.

 

От друга страна 2.0 и 1.8 са на практика един и същ двигател с две основни разлики:

- хода на буталото;

- липсата на съвременно променливо газоразпределение при 1.8.

Т.е. обслужването и ремонтите при 1.8 и 2.0 са абсолютно идентични, а разликата във вървенето е ......ами всъщност не може да бъде направено сравнение.

 

2.0Д е най-безпроблемния двигател  от последните 10 години.....не че няма проблеми, а са най-малко.....не само във ваг групата, а и сравнено с френски, японски и други немски автомобили.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

2.0 тди ръчка предно/куатро в Б8 170/177кс(при фейса) си е най безпроблемната комбинация за щот годе прилична динамика за купето. С чип от около 200кс си е приличен мотор. Двигателя е с ремък и няма скъпи вериги за смяна. Проблема му е че рядко е с повечко екстри. Но преди фейса за под 15к трябва да има читави.

 

А тва че при фейса са оправили ТФСИ са си митове и легенди. Проблема стои и при фейса поне в началните години. Ако си си приготвил 3к настрана и си подготвен че в даден момент може да ти се наложи да го направиш ремонта на буталата вземай и ТФСИ. След първата смяна на маслото веднага ще разбереш колко гори. Ако е много и не ти се дават 3к - бухаш добавки като предния и продаваш веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...