Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 (Редактирано) Маслото Shell AV-L 0w-30 Ultra е без аналог в класа си, Ravenol може да се използва като база на Shell. Вискозитет 40 градуса 58.9 Вискозитетен индекс над 200 Киселино число 1.72 Пакет присадки infineum добре познат и доказан Чиста база GTL плюс PAO P. Petkov да чиста синтетика е Моля дайте аналог на друго 504 507 ... Castrol 0w30 longlife 2 няма нищо общо! Единственото Ravenol 0w30 предлага подобен продукт поради ясни причини. Не случайно минават на 0w30 и не случайно избора е Shell Редактирано 14 Септември 2020 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Много по-важно е как се държи маслото през последните 2 хил. км преди смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 4 hours ago, zoo said: Един тест на триене на longlife III и много други 5W40 масла. Руснаците продължават с безумните си тестове. Какво общо този тест с функциите на маслото в един съвременен двигател? Да, вероятно е добре да е с по-малко триене при равни други условия. Но да се говори само за триене е като да се сравняват алкохоли по градус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Тествано е вече на интервал 15 000 на две служебни без забележки! Партида от Март 2020 545М4 EUR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Това не е тест. Тест ще бъде ако измериш изходните параметри след 15 хил. км. и ги сравниш с входните които си дал по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 (Редактирано) преди 16 минути, robobug написа: Руснаците продължават с безумните си тестове. Какво общо този тест с функциите на маслото в един съвременен двигател? Да, вероятно е добре да е с по-малко триене при равни други условия. Но да се говори само за триене е като да се сравняват алкохоли по градус. Чудесно! Предложете вие други достъпни тестове или спецификации, по които да направи човек разлика. Само да не стане да погледна тази тема след 2 седмици и да е 10 страници " като сложих ****** и утихна колата даже пали по добре сутрин" че не е смешно дори... А на рашките може само вода да им носиме, и като форуми и като възможности и като отзивчивост. Почти всичко за явтомобилите е напоително обяснено със видео и мнения и информация за разлика от нашего брата великия българин дето е по велик и от най великите и като застане на светофара първи или намери някаква информация и вече не го интересува нищо и никой. Има и изключения но много рядко. Спирам че почва да ми се гади... преди 4 минути, CVT написа: Това не е тест. Тест ще бъде ако измериш изходните параметри след 15 хил. км. и ги сравниш с входните които си дал по-горе. Между другото този същия герой от клипа има такива тестове със отработено масло но само 3 марки бяха и да, точно така си мисля, маслото на триене, на висока температура и на пробег е интересно какви качества запазва и има. Редактирано 14 Септември 2020 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 (Редактирано) Ако искаш да гледаш реални тестове преди и след гледай тук https://www.oil-club.ru/forum/ А тези тестове с фрикшънметъра нямат нищо общо с реалността. https://www.oil-club.ru/forum/topic/35161-shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30-svezhee/ Ето въпросното масло Редактирано 14 Септември 2020 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 (Редактирано) Всичко това е супер за въпросното Shell масло ама как може човек да е сигурен, че това което има в тубите които VAG продават е точно Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Понеже "утре" някой с ексел мастър от VAG вижда, че има друго масло на шел което идва по-тънко на литър и покрива нормите на VAG и бам почват да поръчват от него нищо, че няма да е истинска синтетика. Редактирано 14 Септември 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Същото важи и за ravenol i xado значи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 ако си го поръчаш от онлайн магазина на ravenol, мисля тази опция е сведена до минимум - поне за маслото в тубата. След това обаче маслото в тубата го даваш на сервиза, в който си обслужваш колата и там вече не се знае дали ще го сложат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 преди 11 минути, Andy3 написа: Същото важи и за ravenol i xado значи. Леко си коригирах мнението Иначе това си е валидно за всеки един производител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Shell-a винаги можеш да го купиш от вносителя или бензиностанция на Shell - не е нужно да се купува от представителство на Ауди. Сумарно на двете Аудита, които карам в момента имам над 200 000км само на Shell 5w40, купувал съм го само от бензиностанции на Shell и съм доволен от маслото, сменям го на 12 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Това в ясно, ама случая иде реч като отидеш за обслужване в официален сервиз какво ще има в оригиналната туба на VW/AUDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Никъде на става въпрос да се сменя в официален сервиз, просто се зачекна въпроса с оригиналното масло, че от Castrol минават на Shell. В интерес на истината в Европа, в повечето представителства на VW/Audi слагат Shell поне от няколко години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Абсолютно, както и е редно да знаем щом ги коментираме, че това е компания монополист в производството и продажбите на GTL и PAO суровини. Компании като нея продават на повечето "модерни" блендери... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimjek Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 От написаното по-горе, от Misho82, както не само аз, но и други съфорумци оставаме с впечатление, че същия твърди, че в т. н. "оригинално" масло ( туби) на VAG-групата е моторното масло на Shell, AV-L 0w30 Ultra! Кой от къде може да си закупи оригинално масло на дадена марка е друг въпрос. Както и всеки производител носи отговорност за това, което е в тубата да отговаря на описаното, на етикета. VBI, много - силно казано е, че в сервизите на VW/Audi от години слагали масло на Shell, защото официално от 2020г. VW груп започват съвместна работа с Shell ( изключение правивят отSkoda) . И да през 2019г. в официалния представител на VW ми наляха Castrol magnatec professional oe 5w40.Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 От написаното по-горе не разбрах кое не е ясно. Официално от 2020 сменят 0w30 с Shell а преди това Shell е присъствал с други вискозитети също. RknCDIt_d.webp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Супер табличка, а как разбираш кой точно Шел или Кастрол ползват от VAG ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 По-номера на бутилката долу в дясно Таблицата ми я прати ЦЕЦО😏 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 22 hours ago, zoo said: Чудесно! Предложете вие други достъпни тестове или спецификации, по които да направи човек разлика. Когато видя тест в ютюб за разликата между пещерска гроздова и лагавулин. Ама не да ми опитват някакви, а да има стрелки и цифри. @VBI - мисля, че и друг път стана дума - това, че си минал 200к км с Шел 5/40 не значи нищо, защото преди две-три години (когато имаше ембарго на Катар) Шел обявиха, че затварят завода за GTL за профилактика. Аз купих от новото не-GTL 5/40 и е пълен боклук, който няма нищо общо с оригинала. Друго масло, което съм ползвал много, ама много е Мотул 8100.....вече не купувам и от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 (Редактирано) преди 16 минути, robobug написа: Когато видя тест в ютюб за разликата между пещерска гроздова и лагавулин. Ама не да ми опитват някакви, а да има стрелки и цифри. @VBI - мисля, че и друг път стана дума - това, че си минал 200к км с Шел 5/40 не значи нищо, защото преди две-три години (когато имаше ембарго на Катар) Шел обявиха, че затварят завода за GTL за профилактика. Аз купих от новото не-GTL 5/40 и е пълен боклук, който няма нищо общо с оригинала. Друго масло, което съм ползвал много, ама много е Мотул 8100.....вече не купувам и от него. Пещерска и като цяло ракия може и да не пиеш, нищо няма да ти стане. Но масло не може да не купуваш. Разбирам, че това ви нарушава изконните права на диванни хайдути и револусионери и най вече на баш бараби пред телевизора, ама е възможно Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките. Купуваш произволно масло и сипваш. Ама не е модерно и може да те помислят за лузър, в най бедната държава в Европа... Редактирано 15 Септември 2020 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 3 hours ago, zoo said: Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките. Този метод работи когато критерият е триене при 20 градуса....който няма много общо с двигателите с вътрешно горене. Вероятно, ако се мажат осите на една каруца ще е много важен победителят в тестовете. Не ми е ясно какво общо има бедната държава в Европа, модерното, революциите, хайдутите, лузърите и прочие с храктеристиките на едно масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 On 9/13/2020 at 11:10 PM, Mustaka said: Въртя километри с гадното ваг масло, сигурно съм скапал мотора Иначе съм добре, мерси. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Товс е щот си циция, иначе няма причина да си купиш ваг маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 3 hours ago, zoo said: Пещерска и като цяло ракия може и да не пиеш, нищо няма да ти стане. Но масло не може да не купуваш. Разбирам, че това ви нарушава изконните права на диванни хайдути и револусионери и най вече на баш бараби пред телевизора, ама е възможно Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките. Купуваш произволно масло и сипваш. Ама не е модерно и може да те помислят за лузър, в най бедната държава в Европа... Точно заради индивиди като теб ще страдаме дълги години още ☺️ шлагери и усмивки от една минала епоха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts