TURBO_RS

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13

Recommended Posts

Благодаря за идеята. Не съм с s lain така че най вероятно ще  са 321 мм. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж си PR кодовете от лепенката в багажника:

1LG,1LD - 321мм

1ZL,1LH - 347мм

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Прилагам снимки от състоянието на акумулатора и алтернатора на запален двигател. Според вас нормални ли са данните. В началото като запалих (колата не беше карана около 10 часа) се губеше връзката с модул 5F Info120109647_934615913730343_5923394654357934964_n.thumb.jpg.c4743624ac49d20c71e4a0d46fa85179.jpg120109647_934615913730343_5923394654357934964_n.thumb.jpg.c4743624ac49d20c71e4a0d46fa85179.jpg120089818_254934262420107_8778258423346785633_n.thumb.jpg.5a84d02896a3c9ed6b09bd612d003aeb.jpg120072347_248201399881151_283906229466660744_n.thumb.jpg.1fe2982e238e6767a150020b4cbc1208.jpg120061846_2792638554299247_6956380138998360885_n.thumb.jpg.b04cacd5f1bee311f7a81b4a89e6141f.jpg119983757_2772470243012502_420153153691225922_n.thumb.jpg.a7d83bf7045330d884c9f7087eae97e0.jpgrmation Electr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, преди малко отворих казанчето на хидравликата и установих, че нивото е паднало под цедката. Усъмни ме, защото чух помпата лееко да вие и явно маслото е отишло някъде. Искам сега да допълня с хидравлично масло за да установя с каква скорост изчезва и дали да търся проблем. Иначе погледнах, около рейката е сухо, а и на пода в гаража няма и капка масло. Предполагам, че самата система с времето губи някакво количество масло и просто сега вече е стигнал момента да завие и помпата. Може ли някой да препоръча точното хидравлично масло за нашите коли или марка и спецификация на заместител?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако никога не си сменял хидравличното масло сега е момента,тъкмо ще огледат за течове в сервиза.1л. е достатъчен с ОЕМ масло например,аз такова ползвах и съм доволен :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

да, добре е да се смени, аз профилактично го направих. Може и да има някъде лек теч, а то под колата трудно, заради корите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добрее, така или иначе ще викам от немско Равенол за двигателя, направо викам и за хидравликата и да ги сменям на един път.

П.С. А нещо за закърпване на положението, докато дойдат маслата от Германия и за да не вие помпичката още няколко дни? Да взема обикновено хидравлично масло ли?

Edited by Gangbango

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ееее тоя мързел :)

Та гледаш да отговаря на едно от тия и си ти: VW TL 521 46 (G002 000, G004 000 M2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вярно, че съм шматка :D

Нещо не съм в кондиция последно време. Благодаря за търпението ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

В представителството на Шкода оригиналното на ВАГ е 32 лв. за литър. Моето го смених с една ръчна помпичка. Всеки ден източвах по 200 грама от резервоарчето и доливах от новото. И така 5 дни подред докато се свърши новото.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой боядисвал/фолирал ли е интериорните лайсни в купето и каква цветова гама ще отива на черен кожен салон и светъл таван.  Благодаря предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се захванах да боядисам панела около километража. От сив да го направя черен лак, какъвто се предлага и фабрично. Окалпазих го, понеже сгреших боята. Според мен "piano black" е супер стилно и дава много по-модерен вид на таблото. Истинския драскан алуминий също би ме кефил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

У фейса един си ги беше направил бял мрамор на А8-цата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пиано лака е красив но знам че трудно се прави .Сегашните ми лайсни са махагон със сивия лъскав кант чудя се ако ги направя сива перла дали няма да се слива с канта или тъмен цвят трябва да е 

@mili 75 можеш ли да изровиш някоя снимка

Edited by Vasil82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моите ги прави един приятел черни нещо близо до пияно лак горе долу се получи добре.

received_2235302803454603.jpeg

received_403320513556962.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте момчета имам няколко въпроса ! 

1. При вашите автомати типтроник усещате ли нещо при момента на смяната на предавките или гледате само как падат оборотите ? 
2. Маслото на кутията ми е на 40 000км. Ако го сменя ще се промени ли нещо?

3.Ако направя само адаптация на кутията ще се промени ли нещо?

4. Коя смяна на маслото е по-добра > с машина или на ръка.

6. Цена от 650лв ми направоха - добра ли е ? 

 

Благодаря предварително и мерси за отделеното време ! 🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beast1122: това са моите отговори, като не е казано, че са правилни :)

 

1. зависи дали си на D или S, колко газ се подава, с каква скорост, но аз като шофьор обикновено си усещам колата. С перата на волона сменя почти незабележимо, ако качи повече обороти и смени сама, се усеща, но не трябва да е ритане или лашкане

 

2. аз не бих го сменил, ако е на 40к, от кого е сменяно и с какво масло?

 

3. ако си с asb имаш адаптации и е много вероятно да се подобри, поне в началото

 

4. доколкото знам ZF препоръчват смяна без машина в тяхната процедура за подмяна на масло.

 

5. няма пета точка :)

 

6. зависи какво е маслото, колко масло и ZF6 или ZF8 масло, дали включва и смяна филтър, както и труд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси много братле . Целия ми филм е че ходих при един майстор да я покара . Имам усещане което е адски минимално най вече от 1-ва към 2-ра и не знам как този човек прецени че кутията ще скъса вал. Да съм пробвал със смяна на маслото или направо нова кутия ... 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ти при някоя врачка си ходил, не майстор :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хахахах вече 3 години я карам така , ама тоя ме наплаши здравата . Нямам никакви лашкания и ританици .... :D 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е този майстор, ако се качи в мойта сигурно ще каже, че вече е скъсала вала и синджира :D

Аз определено си усещам превключванията, но зависи от газта де. Мога да я карам да превключи неусетно, но мога и да я карам да лашка леко като превключва.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.