Jump to content

stasko24

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От известно време на сам ми се върти идеята за силов тунинг на 6-цата ми 3.0 TDI 233 к.с. 

Идеята ми е да я направя около 350 к.с, но за това ще имам нужда от хората които са по-запознати тук във форума. 

Стъпките които мисля да предприема са:


1. Ъпгрейд на спирачките - дискове и апарати

     * ако някой има на идея от какво може да се вземат дисковете и апаратите ще се радвам да сподели

2 . Турбо пътища 

      * Трябва ли да се скъсят / има ли начин това да се случи или би помогнало само и ако се вземат малко по-големи

3. Кулер 

    * има ли смисъл да се ъпгрейдва - да се сложи един голям по средата или като е със стоковата турбина тези ще са си ок

4. Генерация

     * за това вече ще ми трябва някой който разбира и е от София

5. И нов софтуер за двигател и скоростите

     * видях във форума, че се споменават няколко човека, но не можах да намеря техни контакти

 

Ако успее да се получи нещо добро може да се пусна на драг-а на Кондорфей или Сливен, да ми мине мерака. 😁

Колата се кара по-често градско, но се пътува и навън. 

 

Ако някой може да помогне относно стъпките описани по-горе ще съм благодарен. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, stasko24 said:

... да я направя около 350 к.с, ...

 

Със стоковите карантии ще издаяни ли мотора?

  

2 hours ago, stasko24 said:

5. И нов софтуер за двигател и скоростите

     * видях във форума, че се споменават няколко човека, но не можах да намеря техни контакти

 

Това най-вероятно е единия от тях:  @kpematop

Link to comment
Share on other sites

Преди 7 часа, stasko24 написа:

1. Ъпгрейд на спирачките - дискове и апарати

     * ако някой има на идея от какво може да се вземат дисковете и апаратите ще се радвам да сподели

 

Писано е ама айде, ето ти оригинални опции

- оптимален вариант минаване на 360мм дискове които са двубутални апарати.

- спирачни дискове от S6 4F които са 385мм и отново с двубутални апарати

- спирачни апарати от RS6 4F Които са 390мм, а апратите са 6 бутални брембота

 

Мисля е излиашно да споменавам, че ако се гони максимум ефективност от спирачната система е добре да се сложат "метални маркучи" и висок клас спирачна течност.

 

Link to comment
Share on other sites

Това не е кола нито за драгове, нито за състезания. Може да се мести прилично и толкова. Тежка е, автомата е стар и по-муден. Частите по мотора са ти стари. Не е само да засилиш мотора и да сложиш по-големи спирачки, като я надуеш, скорости, кардан, дифове и раздатака също ще сдадат багажа.

Edited by mili 75
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, P_PETKOV said:

 

Писано е ама айде, ето ти оригинални опции

- оптимален вариант минаване на 360мм дискове които са двубутални апарати.

- спирачни дискове от S6 4F които са 385мм и отново с двубутални апарати

- спирачни апарати от RS6 4F Които са 390мм, а апратите са 6 бутални брембота

 

Мисля е излиашно да споменавам, че ако се гони максимум ефективност от спирачната система е добре да се сложат "метални маркучи" и висок клас спирачна течност.

 

 

A8 W12 също е с 385 като S6.

Най евтин вариант е от 4.2 или феслифт 347 плъг енд плей

Edited by Evgeni K.
Link to comment
Share on other sites

Да и S8 D3 e с 385мм ама това са нюанси вече ...

347мм ги пропуснах понеже и префейсови 3.0TDI-та има с такива ... пък и нищо не каза автора с какви е сега.

 

Link to comment
Share on other sites

Относно мотора...

Само с турбина gtb2260 става за надуване и хибрид. Ако си с такав си ОК,  с един хибрид и челен кулер и си там 350кс.

Обаче за по нагоре не.

3.0тди е доста благодатен за надуване до 350-60кс.над тях вече става опасно.. Колекторите се пукат и влизат в турбината,  Има чугунени, и са за препоръчване.

Турбината хибрид....има даже сетъпи за по 450кс.. ама не препоръчвам, щото почват една камара проблеми(с които и аз се боря). 

Само с софт тоя мотор отива на 280-300кс ако е с GTB2260 Ии не можеш да си познаеш колата.. за повече няма  смисъл ако  се кара всеки ден.

Естествено се подразбира, че екологията трябва да се махне и изолира цялата иначе запушва и вдига много ЕГТ и чао на всичко.  Освен ако не се ползва Рево или нещо друго, което е по пасивно, но запазва кат, дпф и егр.

Иначе тоя мотор има потенциал за над 500кс ако се подходи хард.

Но вложенията надминават сигурно цената на колата

https://m.facebook.com/112609603656787/posts/187896159461464/?d=m

Link to comment
Share on other sites

Всеки може да ремапне с дпф и егр, но е мудна така в ниските. Този мотор е безсмислено за 350кс, защото тежи и купето е тежко. А5 с 245кс мотора е по-добре.

Link to comment
Share on other sites

Ако е автомат и то стар... ще почне да тресе още а наливането на софта...:hilezh:

Преди 20 часа, royce написа:

 

Със стоковите карантии ще издаяни ли мотора?

  

 

 

435кс  почва да вдига главите. 

 

59837458_2520905324610223_4658962802218631168_o.thumb.jpg.447638b052e601a416b9833f91b60812.jpg59784152_2520905104610245_2711561017451610112_o.thumb.jpg.aced6d03cedb20653eebab1c17a242b0.jpg60347082_2520905534610202_3664086894284636160_o.thumb.jpg.ed87d489af7410a07b9af5c35a32a98f.jpg

 

Edited by janoar
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...