svdunov Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, понеже не разбирам, моля за Вашето мнение, опит, практика и т.н. Колата е а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г. Много трудно пали сутрин и пуши. Ходих на майстор, даде предварение / не знам как/ и колата започна да пали от раз, но не вървеше добре. Майстора каза, че дава грешка в аванса. Купих нова помпа, заводски рециклирана, с гаранция. Друг майстор я постави, както е на белези. Колата отново трудно пали, но положителното е, че върви много добре, в сравнение със старата помпа. Моля за мнения. Редактирано 16 Октомври 2020 от svdunov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Обслужвай стартер и динамо. Виж и температурния датчик в норма ли е. Имал съм такъв проблем точно на такъв двигател. След смяна на датчик и това обслужване съм нямал никакви проблеми. Дано да е от това и да съм бил полезен. И на мен ми говореха ГНП-та и тем подобни но след като я обслужих всичко си дойде на място. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 19 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Направих диагностика, грешки няма. Всичко е наред, но пак пали трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Здравете имам за пръв път драма с аке нази година откакто застудяване се открива и взе да не пали сутрин ? Върти и излиза черен дим а не пали ? Ако да я запала с старт спрай и после няма проблем целият ден. Надругата сутрин същите парчета ? Идей ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 (Редактирано) Подгревни свещи Редактирано 6 Ноември 2020 от J_O_R_O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 по дяволите този форум си остава все така зад.... решен ли е проблема и къде беше ,ако е решен. Тук се пише да останат отговори и за други хора с този проблем ако е нещо подобно както при мен в случая да проверя и аз това което се е оказало при теб. Подобни теми без развитие би трябвало да се трият след като не е дадено решение на въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Здравейте, наскоро закупих А6 2.5 TDI 2001, уж с проблем с помпата. Взех нова помпа, сложих я, всичко е зацепено както трябва. Сега пали от раз но след 2 секунди изгасва. На диагностика излиза грешка 17978 Engine start blocked by immobilizer, която не иска да се изчисти. Пробвах и с двата ключа, да не би единият да се е повредил евентуално, но същият резултат. Почистих релето, което е до Ecu-то, както и проверих повечето бушони. Всичко изглежда наред. Някакви предложения? Може ли да е забравил ключа и да трябва да се обучава наново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 (Редактирано) Откачи акумулатора за малко и виж дали няма да се оправи. Ако не се оправи и си от София, мога да ти кажа къде да я закараш. Проблема може да е в четеца на транспондера, в таблото или в ECU-то. Редактирано 23 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Не съм от София колега. Акумулаторът беше откачен по време на целия ремонт, затова попитах дали е възможно да е загубил информация. В момента е откачен и го включих да се зареди малко, тъй като беше паднал от въртене. Четох, че четецът, който е до ключа за паленето понякога се размества и мисля да сваля пластмасите за да го видя. Има ли вариант да изключа целия имобилайзер ако не се справя с проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 (Редактирано) Знаех че е откачан. При самото закачане на акумулатора понякога таблото и ECU-то не се разбират и се случва точно това, но е доста рядко. Затова ти предложих да го откачиш и закачиш още веднъж. Имобилайзъра винаги може да се премахне, но тогава паленето с голяма отвертка огъната на 90 градуса става изключително лесно. Редактирано 23 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Откачих акумулатора за известно време и сложих друг, без резултат. Разбирам какво имате предвид относно изключването, но в краен случай ще ми е по - лесно да го премахна. До колкото четох може софтуерно да се изключи, което искам да направя, но нямам представа как. Ако знаете ще се радвам да споделите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Софтуерно е премахването, но не мисля че ще се справиш сам. Намери автоключар в града който живееш. Ако самия той не може да го направи, със сигурност ще знае къде го правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Тъй като, както казах, сменях помпа, не можах да разбера необходимо ли да тази нова помпа да се "Обучава", да я познава компютърът или нещо такова. До колкото разбрах това се прави при имобилайзер серия 3, аз не съм сигурен с коя версия е автомобилът. По принцип взех помпа за същия двигател АКЕ, със същия номер дори. Въпросът ми е необходимо ли е някакво запознаване да се прави, дали това може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 (Редактирано) Може и да си с IMMO3. Ако имаш ВАГ-КОМ можеш да провериш дали е 2 или 3. Тук е описано как: цък! Ако си с IMMO3 виж това: цък! Редактирано 23 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 (Редактирано) Благодаря колега ще проверя и ако има някакво развитие ще пиша. Редактирано 23 Декември 2020 от Niicksan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 23 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2020 Преди 2 часа, Niicksan написа: не можах да разбера необходимо ли да тази нова помпа да се "Обучава", да я познава компютърът или нещо такова Необходимо е. Направи това от линка на cvt и всичко ще си дойде на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 26 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 (Редактирано) Здравейте, отново и Честита Коледа на всички. След малко мъки с VCDS-a, успях да разбера, че колата наистина е с Immo 3 (излиза ми в extra field-a и двата номера - 17 цифрения VIN и 14 цифрения ID номер на immo-то) и трябва така нареченото "обучение" на помпата, но за целта ми трябва пина на имобилайзера. Единствения начин, който намерих за намиране на пина, е с Vag Tacho. Та да попитам на прав път ли съм, това ли е начинът? Редактирано 26 Декември 2020 от Niicksan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Здравейте отново, днес взех това: https://sklad66.com/cms/Interfeys-kabel-VAG-Tacho-2.6-+3.01-+-Opel-Immo-2.0.html Инсталирах програмата както и драйверите, но при опит да се свържа с есо-то излиза това. Някакви идеи какъв е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Точно този кабел не съм ползвал, сигурно не си избрал точния модел от списъка. По принцип при иммо 3 пина го има и в паметта на компютъра така, че и от там можеш да пробваш да го вземеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Пробвах почти всички от списъка, VDO New, VDO Old, VDO C5, и още други, дава все това. А как да го взема от компютъра колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Опитай замяна на кабела с VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Ако имаш син KKL кабел можеш да пробваш с VAG EEPROM Programmer. Можеш да го свалиш от тук: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Точно това мислех и аз да му напиша. Дори и с кабела на тахото нека пробва, eeprom programmer-а при мен работи с кабела на командер-а въпреки, че го няма официално като съвместим. .. линка ти май не бачка, ето още един https://yadi.sk/d/NbdS0de1fbBsQ Редактирано 30 Декември 2020 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Да, с Командера тръгва от воле. Тахо нямам и не съм го пробвал, но би трябвало и той да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) На дикса има версия 2.5, 2.6 и 3.01. Bерсиите 2.5 и 2.6 се инсталират без проблем, но с тях единствено се свързва с Audi A4/A6/A8 VW Immo Box (Megamos/Kostal). Когато натисна Read pin обаче изписва Unknown immo box. На всичко друго дава грешката по - горе. Опитак се да инсталирам по - новата 3.01 версия, но още като натисна да я инсталирам, излиза грешка: "USB_IO.dll is missing on your computer". А в папката, къде е инсталирана по - старата версия, има въпросния файл. KKL кабел нямам, имам Vag commander, но е китайски и на няколко места пишеше, че с него може да се блокира нещо, за това ме е страх да го ползвам. Не знам какво да правя вече, моля помагайте. Редактирано 30 Декември 2020 от Niicksan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване