Melomancheto Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 (Редактирано) Здравейте, от скоро започна едно греене на плюса, който е изведен при двигателя отпред. Буквално след 5 минути каране не може да се пипне и ти сваля кожата за по-малко от секунда. Закарах я в 6+ и те ми казаха, че за тях е смяна на кабела, тъй като има 2 снатки и най-вероятно някоя е окислила или има хлабава връзка или е нещо по кабела. Не могат да ми обявят цена, тъй като до сега не са правили такова нещо. Смених преди 2 седмици акумулатора от 95Аh на 100Ah на Varta. Те го замериха и казаха, че всичко е окей с и без консуматор. Не съм сигурен дали проблемът се е случил след смяната на акумулатора или го е имало и преди това. Гледах, че има един 12 цифрен код на този акумулатор, който се регистрира с диагностика в колата, но те ми казват, че тя го разчита сама. Чудя се дали това може да проблемът, тъй като не е вписан в колата и да подваа повече ампери и да загрява така цялата работа... Дайте съвет, моля какво да правя и къде да я карам, благодаря. Редактирано 22 Декември 2020 от VBI Правописни грешки в заглавието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 така, отивай в друг сервиз. Нов кабел е около 240 лв, но въобще не е нужно да се сменя. Моят е направен - отваря се връзката - кримпва се, калайдисва се и забравяш срещу 30/40 лв само труд. Две години нямам никакви грижи вече. Може и нов кабел, но е излишно, много колеги също са им оправени кабелите, не сменявани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melomancheto Публикувано 19 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Поне вече съм спокоен, че не съм само аз, остава само да намеря сервиз. Ще погледна в обещата тема за сервизите, но ако имате някой сигурен го давайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Аз го направих това миналата седмица. С едни клещи стиснаха добре клемата, за да правела по-добра връзка и сега е леко топла, спокойно мога да си задържа пръста на пластмасата, докато преди това се изгорих :Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 (Редактирано) Значи все пак грее.Моята е абсолютно студена,кабела го смених. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Редактирано 21 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Ами аз преди малко я пипнах и колата не беше карана. Беше на място и работише може би 10-15мин с малко консуматори каот парното и фаровете. Не знам това дали има някакво значение де хаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 принципно е добре и да се калайдиса, за да може да не греят кабелите и да правят отлична връзка. Разбира се, че е най-добре с чисто нов кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 По принцип клемата най много грее,когато температурата е под 5 градуса.Тогава се включва електрическия нагревател на парното( Ако е на AUTO в MMI),а той е огромен консуматор.През останалото време моята не грее,но включи ли това нещо,и освен него,ако включа фарове,халогени и нагревателя на задното стъкло и не се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melomancheto Публикувано 19 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 MMI е, да. Ами не знам какво се включва и дали има проблем, но направо топи капачката, което не мисля, че е нормално дори да се пуска нещо, което дърпа доста. Ще търся сервиз, че за сега не намирам нищо и ще я карам, колегата каза, че е 30-40 кинта, то не си заслужава и 100 да е да ми топи капачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 За сега стисни я с някой тръбен ключ както колегата по-горе е направил и може да спре да грее тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Ето някакво решение на руснаците.Но гледам ,при повечето такива клипове и теми ,че грее от връзката на клемата посока стартера,а при мен определено грее връзката в посока купето и не знам кво да я правя https://www.drive2.ru/l/470500268052579059/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 махаш червената изолация към купето, виждаш какво се случва там, кримпваш, ако имаш с какво и калайдисваш щедро и би трябвало да си ок. Можеш спокойно да подходиш, както са го решили братушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Сега рових зеленото меню на mm3g high.Мисля че открих как може да се види волтажа как то при 2G .Скорлва се до system и там светва волтажа[emoji3]Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Дам....там си е.На моята без товар стига до 14.8V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melomancheto Публикувано 21 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Аз това меню така и не можаж да го изкарам, не разбрах дали трябва да го активирам с диагностика или какво изобщо трябва да се случи, че да се покаже... Теми, видеа и пак нищо :D. Говорих с едно момче, той каза, че ще я стисне и ще го оправи, проблеми никакви, когато свършим работа ще покарам и ще драсна, за да кажа дали това бил проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Хубаво е да си виждаш напрежението на акумулатора от екрана, но при наличие на грееща клема проблема е ясен и няма какво да мериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 On 12/20/2020 at 11:43 AM, nikolay80 said: Ето някакво решение на руснаците.Но гледам ,при повечето такива клипове и теми ,че грее от връзката на клемата посока стартера,а при мен определено грее връзката в посока купето и не знам кво да я правя https://www.drive2.ru/l/470500268052579059/ Точно по същия начин я лекувах и моята само че и от двете страни - към купето и на Г-образното към алтенатор/стартер, нищо не съм стягал и повече не съм я забелязал да грее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 и за мен основното е добро калайдисване, за да уплътни многожилния кабел и влакната, за да не греят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Да, те и в завода само стягат кабела, ако го бяха запоили нямаше да има такива теми по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 (Редактирано) Принципно кримпването е по-издържливо на вибрации от запояването, разбира се само когато е направено както трябва. Редактирано 22 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Кримпване и запояване имах предвид, не само запоен кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 издържало е повече от гаранцията, за ауди е идеално а и не е драма да си го поправи човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 При силно нагряване калая се топи и може да стане беля. Такива кабели не се поят. Аз бих си сложил нов, такива са и препоръките. Мойта клема за късмет още е студена след близо 12 години. Ако не влиза вода не би трябвало да се прецака по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Да, ама как ще се нагрее след като прави идеален контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 По дължината си кабела се надува на места. Гледах едни филмчета, където твърдят че от вода жилата кородират, правят балони и почват да греят. А 200 кинта за тая кола са пари за семки (от моя скромен опит). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване