dafil Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Не трябва да се прекалява с % на антифриз в охлаждащата течност. https://www.engineeringtoolbox.com/ethylene-glycol-d_146.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Тези изчисления, таблици и графики поне на мен ми се виждат малко суховати и скучни...😚 В подкрепа на горното твърдение далеч по-интересно би било да споделят впечатления за това колко бързо колите им достигат работна температура през зимата тези, на които охлаждащата течност замръзва при минус 40 градуса например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Преди 11 часа, МИТАКА1654 написа: В Европа готовият за употреба антифриз е за -20 Хора, моля Ви се спрете да пишете небивалици! Митак, ти тука да виждаш готов антифриз (coolant) за - 20 градуса??? MOTUL FUCHS WOLF RAVENOL В листата на Равенол има готова охладителна течност, която замръзва на - 15 градуса, но е указано, че е за горещ климат! Горещ климат в Европа няма! Нито в Италия, нито в Гърция, нито в Испания и дори Кипър не попада в това понятие. Има такава за -60 градуса - Северна Русия, Канада, Аляска, Скандинавските държави и др. Вярно е, че водата е прекрасен охладителен агент, но тя непременно трябва да бъде смесена с концентрат. В противен случай ще нанесе огромни щети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 –35 Казва VW Точка по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Сипвайте за -50, че може и арктически студ да настане кой знае Иначе по темата за мен лично при нашия климат охладителна течност за повече от -25 градуса е излишно освен ако не се предвиждат пътувания към Сибир Аляска и т.н. "топли" места Туй, че VW продават за -35 ... емии мноо ясно няма да си играят (примерно за България -25 За Гърция -20 за Норвегия -35 и т.н. ) бухай всичко за -35 пък дали има нужда или не все тая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 18 hours ago, CVT said: Моята държи между 92 и 96 градуса: Остави я да бачка на място и тогава пак провери. Но не от таблото!.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 при него излизат градусите на FIS-а директно и се четат по can - т.е. са абсолютно реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 преди 4 минути, Aleks67 написа: Остави я да бачка на място и тогава пак провери. Но не от таблото!.. Пробвах веднъж. Стигна 105 градуса на място след около половин час стоене, но след като потеглих падна отново под 95. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Значи непряко се съгласяваш с мен... Дали на място или лятото в трафик... Редактирано 30 Декември 2020 от Aleks67 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Не мога да се съглася че работи на тази температура. В реални условия никога не стоиш по половин час на едно място на свободна. Лятото в трафик никога не съм я виждал да стигне 100 градуса. Може би 98. Този тест на свободна беше през зимата и бях включил парното. Редактирано 30 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Не знам някой да си гледа живи данни в трафика, затова се прави на място. Тогава вентилаторите играят ролята на трафик. Като отвори постоянно термостата и джиткаш със 140 става друга песен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Живите данни се записват в движение и се гледат след това. На място е много заблуждаващо. Например на място вентилатора върти постоянно на една и съща скорост, докато в трафик постоянно тръгва и спира и си променя скоростта, той си знае кога и с колко. Аз имам камера при мотора и го виждам. Редактирано 30 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 ОК, съгласен съм с твоят вариант, но си представи една тапа на магистралата или в града посред лятото, мотор бачка заради климатика, тогава за какво движение говорим? Щото ми се е случвало заради катастрофа 1 км за 4 часа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 (Редактирано) Няма защо да си представям и на мен ми се случи едно лято на Тракия да стоя 3 часа до Вакарел и не мина 100 градуса. Тогава още нямах цифровия дисплей и знам само че не е минала 100 градуса. Не знам защо, може би защото когато климатика работи върти и втория вентилатор. Но даже и да е минало и да не съм го забелязал, това е огромна рядкост. Със сигурност успях да мина 100 градуса на парно през зимата след половин час на едно място за тест. И двете ситуации нищо общо нямат с нормално каране и се случват веднъж на 10 години. Нормално трябва да е между 80 и 100 градуса. Затова и в този диапазон стрелката на таблото стои закована на 90 градуса. Редактирано 30 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Аз за табло въобще не отварям дума, само за датчици и показания по тях. 106 отваря термостата, от 102 почва да пълзи към 106 и така... На място, имал съм причина да го следя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 @Aleks67 ,на теория би следвало с по-малко % антифриз в охл.течност да имаш по-добро охлаждане.Практически може и да е само с 1-2 градуса,но щом си падаш по точните измервания... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Преди 1 час, Aleks67 написа: Аз за табло въобще не отварям дума, само за датчици и показания по тях. 106 отваря термостата, от 102 почва да пълзи към 106 и така... На място, имал съм причина да го следя... Чакай, за кой мотор говориш тук че да ти отваря термостата на 106 градуса? Моя отваря на 87. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 31 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Някакъв много екзотичен мотор трябва да е ...😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 31 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Най-вероятно колегата има предвид датчика, който индикира в кой температурен диапазон на охлаждащата течност се включва втората степен на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 На 30.12.2020 г. at 9:03, P_PETKOV написа: ... Туй, че VW продават за -35 ... емии мноо ясно няма да си играят (примерно за България -25 За Гърция -20 за Норвегия -35 и т.н. ) бухай всичко за -35 пък дали има нужда или не все тая. Много правилно, защото вече не се знае колко, къде и кога. Кейс енд пойнт: Минус 35,6 в Испания, има две жертви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване