Jump to content

Претапициране таван


Evanko

Recommended Posts

А някой може ли да ми каже как се свалят сенниците, че нещо не виждам болтчета по тях ? <_<

Виж снимките на втора страница от същата тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А някой може ли да ми каже как се свалят сенниците, че нещо не виждам болтчета по тях ? :)

Дърпай силно и ше паднат :D

Майтапа се ! :D

Винтчетта са под гуменото капаче ,от което започва пръчката на сенника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, преди няколко дни имах щастието да си сваля тавана и да го претапицирам :) . ако някои иска помощ за неговия да свирка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги някой пробвал ли е да тапицира тавана с изкуствена кожа? Има една същата като на таблото и вратите, ама дали ще се огъва по чупките на сенниците и под врътката на люка, то и по сериозно лепило тябва. Мисля да пробвам ако стане ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не е кой знае каква философия претапицирването,аз с едно приятелче тапицирахме неговия и стана мн добре сега мисля и моя даси направа че и той е овиснал.

може да говора с момчето и да измислим някаква цена и да ви тапицираме и ваще

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае как се свалят пласмасийте само, че за купе? Ясне е, че са на щипки, но дали има някаки тънкости. Иначе и моя увисна преди месец :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглабят се първо дръжките ,след това там,където са коланите(рапидки) и след това с отверка ги вадих всички щипки,нямаше проблеми!

След това се сваля тавана,като се внимава ,защото е залепен за ламарината на покрива и аз поне го свалих като пъхнах едно парчт ПДЧ между него и ламарината и така прерязах лепилото :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Abе колеги само б3 и купетата ли имат проблеми с провиснали тавани? Гледам е масово явление, а на моята Б4-ка тавана беше от такава материя, че няма как да провисне.....нещо като гума...

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Abе колеги само б3 и купетата ли имат проблеми с провиснали тавани? Гледам е масово явление, а на моята Б4-ка тавана беше от такава материя, че няма как да провисне.....нещо като гума...

На А6-цата от подписа също е от плат отдолу с дунапрен, независимо от кожения салон и след 12-13 години сигурно ще провисне, а на Б4-ките просто им трябва още две три години. Едва ли е фабрично с "нещо като гума ..."

Благодаря на Yavor20V за поста :bia:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6-цата от подписа също е от плат отдолу с дунапрен, независимо от кожения салон и след 12-13 години сигурно ще провисне, а на Б4-ките просто им трябва още две три години. Едва ли е фабрично с "нещо като гума ..."

Благодаря на Yavor20V за поста :rolleyes:

Фабрично е! Гледах го ''под лупа'' след като попаднах на тая тема още в началото. Просто е от такава материя, че не 2-3 ами сигурно 10 години няма да мръдне :steinigung:

За сметка на това тапицерията на вратите се беше разлепила като най-неприятното за мен, е че на всички по-старички аудита като се разкашка дунапрена отдолу и се появява ядна специфична миризма. Един познат авто търгаш я определя като ''миризма на старо''.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако иксате аз и един приятел претапицираме тавани и става мн добре с искуствена кожа го правиме

цените са 70лв ние купуваме всичко каквото трябва като вие ни носите свален тавана

ако искате ние даго свалим и да го сложим после 100лв

Мисля че цените са доста приемливи като се има впредвит че зимат от 180лв на горе за претапициране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[

'Vami' 'Jun 30 2008, 00:35' '] Едва ли е фабрично с "нещо като гума ..

На моята каляска б3 също е нещо като гума и нема как да провисне и си е фабрично.......просто късмет :hilezh:

Редактирано от vlado77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да кажа на колегата Vami че и още 40 години да минат, на Б4-ките тавана няма как да провисне, единственото което може да стане е да се отлепи кората на тавана (която междо другото е нещо като корк) просто едно яко лепило, за да залепиш кората и хоп всичко е като фабрично :hilezh:

ако пък не ти харесва как изглежда винаги можеш да си го претапицираш с еко или каквато и да е там кожа без опасност от провисване :hilezh:

относно коментара на колегата DLS съм много съгласен, слабото място на тапицерията на абсолютно всички Б4-ки са вратите

а на колегата crazy_boy бих питал само къде точно си проверил, че зимат от 180лв на горе за претапициране

проблема е свалянето на тавана, а не самото му претапицирането, затова повчето тапицери взимат повече пари заради свалянето (или риска от счупване на кората на тавана)

ако искаш да си правиш реклама или си мислиш, че ти и твоят приятел сте добри автотапицери си направете работилница и пуснете една обява в правилната тема, която между другото си мисля, че се казва Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи

не искам да се заяждам нищо лично, просто това мисля

успех на всички с претапицирането и благодаря за вниманието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На процедурата претапиципиране на тавана ще се подложа скоро. Намерил съм тапицер, който много трудно го убедих да се ангажира - каза, че много не му се занимавало с Аудита! Но в Бургас няма голям избор и понеже бях упорит накрая склони за 170 лв. На някой си гурно ще му се види много, но тук трябва все пак похват, а не ми се ще да се уча на собствената си кола! Ще сложа снимки сле да като станя ясен резултата! Що се отнася да се претапицира тава с кожа - не мисля, че е удачен вариант! Едно от добрите качества на дунапрена е, че лятото не се нагрява, а зимата задържа топлината в купето. При кожата тези качества ги няма, лятото в купето ще стане ад!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На процедурата претапиципиране на тавана ще се подложа скоро. Намерил съм тапицер, който много трудно го убедих да се ангажира - каза, че много не му се занимавало с Аудита! Но в Бургас няма голям избор и понеже бях упорит накрая склони за 170 лв. На някой си гурно ще му се види много, но тук трябва все пак похват, а не ми се ще да се уча на собствената си кола! Ще сложа снимки сле да като станя ясен резултата! Що се отнася да се претапицира тава с кожа - не мисля, че е удачен вариант! Едно от добрите качества на дунапрена е, че лятото не се нагрява, а зимата задържа топлината в купето. При кожата тези качества ги няма, лятото в купето ще стане ад!

колега ако си запознат с тавана на Б4 и си виждал предполагам, няма да има абсолютно никакъв проблем от сорта, за който ти спомена в своя коментар, "че лятото не се нагрява, а зимата задържа топлината в купето"

тапицираш с кожа и си свиркаш, нито ще мръдне, нито ще си загуби изолационните качества, както спомена за Б3 с дунапрена :flipoff:

а и ще имаш уникалет таван лесно и бързо, при Б3 наистина е малко пороблемно, но при Б4 тавана е измислен супер

не че си хваля колата и как беше "квото я карам, е най-убао" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Моята тапицерия на тавана е увиснала, както на много от вас, съдейки от многото теми. Идеята ми е да не ползвам тапицер, но мисля че сам ще ми е трудно да се справя. Та търся хора, с подобен проблем, за съвместно демонтиране, претапициране и монтиране на таваните. Зговорна дружина ......... :hilezh:
Аиде и аз съм навит че и моя е увиснал.Тавана де. :bia:Даи да ги почваме.И моя е супер зле.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намерете си друг запазен таван и си го сложете.Преди това можа да го поизперете малко,иам едни препарати в брикулаж.Аз си намерих един от една 90ка за 50 лева ,съвсем запазен и си го залепих сам.Стана перфектно.Внимавайте,задната и предната оплътнителна гума се слага много трудно после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле колега сигурен съм че си пропуснал да споделиш какъв та*ак е да се хващаш с тая работа. Днеска с Митака се хванахме да смъкваме моя таван, че беше увиснал до седалките :bia: . М А Й К О :hilezh: голям кошмар. Останахме без ръце. Но няма как трябваше да го правим че и двамата сме с укачени тавани :bia: Утре е негов ред. Имам няколко съвета които могат да помогнат на колегите които се захванат с тая работа.

1. Когато махате тапичките на сенника както е показал колегата Evanko не набивайте отверката много. 2мм е напално достатачно иначе ще подхванете долната планка която се открива след като махнете декоративната.

2.Таванът е залепен. Ако имате късмет може и той да се е отлепил което повярваите ми е манна небесна. В моя случей не само че не се беше отлепил ами нямаше отлепване :bia: . 2 часа се мъчихме да го отлепим на ръце и така и не успяхме. Та след 2 часа ми падна пердето и взех един много мек трион с който започнах да ръчкам "не да режа" просто го набивах навътре, за 1 мин. го оправдах целия таван. Утре подкарваме и втората кола. Стискайте палци да не си отрежем главите с тоя трион ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина колега пениса е голям:bia: И тва за сенниците го разбрах след като разбих стария в изблик на ярост ;) Иначе вместо трион по цивилизовано е да се използва шпакличка.Внимавайте да не го скършите.Лепилото се оплепва с не толкова силен но постоянен напън.Като напънете на момента няма ефект но като подържите така 3 сек и подава сам.Ако имате подпирате с нещо и продължавате щото иначе се залепва пак.И друго-като слагате новия МНОГО внимавайте с какви ръце го пипате.Купете си платови ръкавици и пипаите с тях.Дори и да са малко изцапани няма да остане по тавана.Ако пипате дори с малко мазни пръсти край.Щифтчетата около лаисната на шибидаха се свалят малко по специфично ,не знам как да го обясня.Трядва да се оцели точното място и да се навре тънка отверкаи да се напъне.Ако не оцелите мястото щифтчетата се изкорубват от самия таван и остават на лаисната което не е непоправимо ако не сте изхамалсвали мнодго :) После плескате новия слагате някви лепило и го подпирате с пръчки за седалките които имат плътен дунапрен в двата края за да не надупчат и тавана и седалката.Чакате една нощ и сте в рая :dance:

Сега мога да го направя за половин час но ако знаех с какво се захващам можеби щеше да си карам с гнусния таван ;) Ама тва да не ви отчайва,даваите ако има въпроси питаите

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Свалянето не е толкова трудно, не виждам защо давате луди пари за тапицери. На мен ми отне точно 30 минути сам, просто трябва да имате 2 отверки-плоска и кръстата, сваляте всички дръжки и плафони, сваляте внимателно, капачетата на сенниците и самите сенници, после се свалят гумените лайсни на предното и задното стъкло, пластмасите на предните и задните колонки(внимателно, защото пластмасивите крачета лесно се чупят). След като всичко е свалено, ви трябва един интересен инструмент за разлепянето на тавана от ламарината, залепен е в средата на площ около 80 кв. см. Аз лично използвах нещо като щпатула от микропорест мателиал(FOREX) с дебелина около 1 см, около метър дълъг и 15-20 см широк, който лесно се обработва с макетен нож, отпред го заострих и пооформих като щпатула и се започва зверско мушкане под тавана, започнах отзад към средата, после отпред към средата и после отстрани към средата и воала тавана падна. Извадих го през задната врата. Големия гърч е махането на дунапреновото лепило, отне ми към 6 часа със спатула. Сега съм в процес на търсене на нов плат или изкуствена кожа. За залепването ще използвам лепило "Момент", а за тавана към ламарината неопреново лепило на "Mastersil".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,и аз съм със същия проблем.В Автоинтериор ми казаха 170 лв за чисто нов таван.Тази цена включва материал и труд.Някой ако има някакво по-евтино или друго решение да казва,че и аз съм го закъсал яко с тавана.Колеги,и аз съм със същия проблем.В Автоинтериор ми казаха 170 лв за чисто нов таван.Тази цена включва материал и труд.Някой ако има някакво по-евтино или друго решение да казва,че и аз съм го закъсал яко с тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална цена са ти казали, като махнеш материалите, труда им е към 100 лева, лично аз за по малко не бих се навил да ти го направя примерно, сега като завърших моя вече знам за какво става дума. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...