Jump to content

разход на масло


allessandro

Recommended Posts

Longlife съчетан с нашите "топ" пътища, горива и за десерт "мега гига извънземното" ОЕМ/Оригинално/VAG/Aуди масло се получава една прекрасна комбинация носеща бонуси за всички по веригата с изключение на клиента.

 

Цялата история с longlife интервалите е базирана на ексел и кажи реч никаква инжинерна мисъл и те така наздраве на печелившите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В крайна сметка някой има ли линк към тест, където сравняват лонглайф с обикновена смяна през 10-15к км?

Чета доста негативни мнения в мрежата, но освен няколко видеа на руски, не намерих истински тест и сравнение.

Някои нови ВАГ са с гаранция 150к км и лонглайф обслужване, не знам защо производителят би рискувал да стопи мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, V I P E R написа:

Някои нови ВАГ са с гаранция 150к км и лонглайф обслужване, не знам защо производителят би рискувал да стопи мотора.

 

Образно казано тоя риск са го сметнали в ексела ;)

От друга страна обслужването често е включено в цената като пакет ... след това мисля е ясно и на малките деца, че трудът в Немско е едни други пари и т.н.

Накратно нищо случайно няма, ся че на некоя друга кола ще и сгъне мотора чудо голямо за VAG важното е накрая да са на плюс.

 

Тестове със сигурност има, oil-club.de и oil-club.ru са дорби отправни точки на който му се рови.

Oтделно има доста тестове от които е видно, че VAG маслото дори след 10хил км е за кофата ... тъй, че тия 30хил са 100% пунта мара да не говорим за новите 0w20 масла и т.н. еко шитни.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време в audi.co.uk бяха дали доста подробно при какви условия трябва да се кара колата, за да се използва лонглайф програма.

Някъде съм ги цитирал, но по спомен:

до 2 години, дълги преходи с постоянна (ниска) скорост, качествени горива, чист въздух (не прахоляците в БГ)...нови автомобили (на малко км)....и качествено масло. ВАГ маслото 0/30 е  по-добро.....и по-скъпо.....

 

Нищо лошо няма в лонглайф програмата, когато се използва с мисъл.....но аз в БГ не виждам такива условия.

Руснаците много залагат на моточасовете (което е много по-точно от километрите), но пък истинските моточасове не съвпадат с астрономическите.

За едно тънко масло е достатъчно 5 минути да работи на 130-150 градуса (температурата в горещите точки е и повече).....пък после нека се кара 30к км с 2000 оборота.....маслото вече е направило белята.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема и познай ;) спирам да обеснявам, че някой мега гига експерт пак ще почне да драска безумия.

 

Преди 1 час, robobug написа:

ВАГ маслото 0/30 е  по-добро.....и по-скъпо....

А да ве особенно от както Лукойл им го правят. От технологична гледна точка 0w30 трябва да е по-стабилно от 5w30 aма ходи им хвани спатиите какво баш има в тубата шел кастрол лукоил и кой баш ... има една таблица с партномера и предполагаемия производител на масла.

 

Относно 0w30 от Лукой: Measured NOACK for this oil 10.3% нещо което красноречиво говори, че иде реч за доста хикрекинг (е има малко PAO и естери най-вероятно ама просто няма как да го миксират, че да отговаря на 0w30)  или иначе казано цената е като за пълна синтетика, a съдържанието в тубата не e баш това за което се очаква.

 

Личното ми мнение е, че който си държи на колата колкото по-рано спре да сипва от маргарина на VAG толкова по-добре. Ся за тези дето с гаранционни коли ... пак си има варинати.

 

За тия които имат капацитет мисля е пределно ясно, че VAG масла НЕ произвеждат, а поръчват (дори и на лукойл) или иначе казано пак се намесва ексела в цялата схема.

 

п.с. Интересното е, че до колкото съм чел (може и да греша) в Америка можеш да си сипваш каквото си масло решиш дори на кола в гаранция стига да отговаря на нормите от съпответния автомобилен производител.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тук вече си в грешка ПеткоФфф😁

И тук може на гаранционна кола да се сипва всичко отговарящо на спецификациите  на ваг 

...за пример ние наливаме само Aral ✌

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре, че е така, имаш ли идея дали това важи и за Бг ?

 

Всъщност имаш ли идея каква е схемата дилъра ли си решава какво да налива или може и по желание на клиента да се налее нещо от листа с одобрените масла.

Ето един лист макар и малко стар.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да може квото иска клиента, стига да отговаря на нормите.

Има хора които си носят маслото ,Дали обаче колите са гаранционни не съм обръщал внимание.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, P_PETKOV said:

А да ве особенно от както Лукойл им го правят.

Силно се надявам, това да не излиза на европейския пазар.

До миналата година маслото беше Шел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой може да каже какво баш има в сивата туба без да се прави тест.

Отделно ходи разбери за кой пазар кой реално е производителя.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега говорих с един приемчик от нашите и от казА, че нема грижи и може всеки да носи квото си сака ,стига де е в неотваряна туба и да отговаря на Freigabe то. Нема отпадане на гаранция или подобни 😀

@P_PETKOV яла ве гълъП😀 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, P_PETKOV said:

Образно казано тоя риск са го сметнали в ексела ;)

Накратно нищо случайно няма, ся че на некоя друга кола ще и сгъне мотора чудо голямо за VAG важното е накрая да са на плюс.

 

Тестове със сигурност има, oil-club.de и oil-club.ru са дорби отправни точки на който му се рови.

Има логика.

 

Поразрових се в тия форуми, само че с моето ресторантско ниво немски и никакъв руски е трудно дори с гугъл транслейт.

Прочетох част от темата, която си постнал, намерих и търсачката на Равенол. Там ми излизат две масла - VMP и SMP. Доколкото разбирам VMP е fully synthetic, т.е. по-доброто.

Същото го пишат подходящо за каране до 2г или 50k (!) километра, това означава ли, че мога да си ползвам LongLife сметалото в MMI?

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко факта за Ravenol VMP:

има стандарт "AUDI MOTORSPORT V31 748 026"

HTHS 3.7 (това за масло 5в30)

изпаряемост 7.2

изключително чисто - 0.7% пепел, при ТБН над 7

вискозитет при 100градуса - над 12 mm2/s

според руски източници - заводското масло за RS3 и R8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има много добри параметри за масло отговарящо на 504/507 стандарта и разбира се присъстващо в списъка на Ауди с одобрени масла.

Може би малко по-висок TBN щеше да е добре дошъл (или поне така мисля), но ако се сменя до към 10хил. км няма да е драма.

 

За HTHS 3.7 няма какво да говорим (има 5w40 масла с по-ниски стойности) отделно масовките от рода на мотул кастрол репсол и т.н. дори нямат обявени точни данни ... а VAG маслата няма обявени абсолютно никакви параметри.

 

Ако някой се чуди за чий аджеба е важен тоя HTHS ами най-лаишки обяснено това е способността на маслото да поддържа стабилен маслен филм при биелните лагери като измерването се прави при 150 градуса. Може и да не съм 100% точен в обяснението, но в общи линии е това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Ravenol VSW 0W30 сравнено с  VMP и SMP?

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, robobug said:

Няколко факта за Ravenol VMP:

...

Иска ми се да ми говореха нещо тия числа, но съм неук по темата :)

 

2 hours ago, P_PETKOV said:

Определено има много добри параметри за масло отговарящо на 504/507 стандарта и разбира се присъстващо в списъка на Ауди с одобрени масла.

Може би малко по-висок TBN щеше да е добре дошъл (или поне така мисля), но ако се сменя до към 10хил. км няма да е драма.

Понеже, както писах, съм неук, искам да задам въпрос като за такъв - има ли по-добро масло, отговарящо на 504/507 стандарта? Примерно да изкарва поне 15к км? Не ми е за парите, просто цялата процедура по оставянето на колата в сервиза ми е досадна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах го има сервизи отиваш сменят ти масло филтри за норматив вземаш го колата и газ. Миии въпросното VMP със сигурност ще е по-добро състояние от VAG маслото. Особенно щом иде реч за предимно извънградско и спокойно шофиране едва ли ще има драми ако се сменя на 15 хил. 

 

За 100% категоричност дали дадено масло е ок след 10хил. км си трябва анализ. Без значение дали иде за ОЕМ моем или каквото и да е друго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да го сменям в Порше, не защото са големи разбирачи, а защото ми дават някаква мобилна гаранция, вкл. за чужбина.

Mерси за съветите, може би ще пробвам VMP.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...