Jump to content

Проблем с дюзи


Nanyo

Recommended Posts

Колеги имам проблем с дюзите. 

При запалване изкъдява за малко, след като започне да загрява започва да къди. На ниски обороти къди. Един бял дим. С диагностика може ли да се разбере коя дюза е за смяна. И по добре да се рециклират или да се закупят нови. Колата е ауди а6 3.0 дизел куатро 225 коня. 

 

Редактирано от Nanyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се сменят само тези които са дефектирали. Не е добре да се сменят две или три примерно. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи какво мислиш да правиш. Ако мислиш да я караш по-дълго време, сменяш всички. Ако мислиш само да я закрепиш, може и поотделно, но трябва да ги свалиш и да ги провериш на стенд, за да се види кои са проблемните.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75 С диагностика не става ли. Само с стенд ли се диагностицират. 

@Nanyo А защо рециклирани по Бош. Трябва дюзите да са Бош или има  стандартна схема за рециклиране Бош. 

Редактирано от Nanyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може с диагностика, на канали от 72 до 77, гледаш кои са с най-големи минуси, но практиката показва, че може да имаш нормални стойности и пак да пикаят дюзите и да пуши. Затова трябва да се свалят и да се надуят, да се види какво правят под налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз рециклирах 4 от 6 дюзипри доайена от форума (по негова препоръка след прегледа им) и 30К км по късно нямам забележки и си карам и паля без пушеци ;) а преди зад мен не се седеше 🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cikata @mili 75

При мен е също доста не приятно. 

А това рециклиране къде го направи. 

Гледах в ю туб рециклиране не е толкова сложно. Продават ли части за рециклиране тук в България. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, Nanyo said:

... Гледах в ю туб рециклиране не е толкова сложно. ...

 

А стенд случайно да имаш, за да разбереш какво си направил? А ноу-хау?

Това си е специфична работа, не е като да видиш в ютюб как да си смениш въздушния филтър ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Nanyo написа:

@Cikata @mili 75

При мен е също доста не приятно. 

А това рециклиране къде го направи. 

Гледах в ю туб рециклиране не е толкова сложно. Продават ли части за рециклиране тук в България. 

При Petarik от форума :) имаше добри отзиви за него и реших да му се доверя. За сега нямам оплаквания и за това го препоръчвам и на приятели и колеги с други марки (вече двама минаха по този път и също са доволни). Моето мнение е: ако имаш пари взимай нови Бош и приключваш..ако нямаш пари или жена ти мрънка прекалено много - тогава сваляне, стенд, рециклиране и газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cikata Нови ми предлагат на 280 лева с отстъпка. За този човек четох във форума, няма негативни коментари. Каква е цената за рециклиране на една дюза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм на тебе си взимам нови дюзи, щом са поевтинели толкова. Може и не на един път, взимаш примерно три сега, сменяваш тези с най-големите минусови корекции. И след време останалите три. За рециклирането сменяват разпръсквача, но пиезо елемента не се пипа за тези пари и на практика това не може да се каже, че е нова дюза. Зависи какви пари ти се дават, това си е твое решение.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75 Аз също това мисля, сменям ги по две без стендове и проби.

@Nanyo Вчера ги гледах едната показваше -80, предполагам, че това няма да ме подведе от коя дюза да започна смяната. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз така направих, особено ако можеш да си ги смениш сам. Щото всяка проба, стенд си е сваляне качване, пари за труд и диагностика. А пък те няма как да са много читави на тези километри. Само виж да почнеш от най-големите минуси, да спре да ти пуши и да не стопиш някое бутало докато ги изредиш всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 6 нови Bosch за 2200лв.

Разхода на магистрала със 130-140км/ч падна от 7.9 на 6.5 л/100км.

И шестте ми бяха на +.

Не бих рециклирал дюзи.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Nanyo написа:

@mili 75 Аз също това мисля, сменям ги по две без стендове и проби.

@Nanyo Вчера ги гледах едната показваше -80, предполагам, че това няма да ме подведе от коя дюза да започна смяната. 

Тая е задължителна, и другата която е по-зле след нея. Има и кодиране после, виж там прочети, че съм забравил как беше на новата дюза е кода горе на черната пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75 Поръчах две Бош, майстор ще ги прави. Ако ги сменям сам се притеснявам ще мога ли да ги кодира. 

Може ли указания за кодирането как става. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)#Injector_Quantity_Adjustment_.28IMA.29_and_Injector_Voltage_Adjustment_.28ISA.29

Ето това изнамерих, предполагам имаш кабел с VCDS. Като кодираш дюзата с новия код, трябва на съответния канал от 72-76 да ти даде нули и при трите налягания. Джамбазите така нулират стойностите, за да си мислиш при продажбата, че всичко е точно. Ако ги сменяваш сам, само гледай да не изпуснеш двете гайки за ключе 10, които държат дюзата в главата, че става голям филм. Иначе няма нищо сложно, ама ако не си сигурен по-добре на майстор. Кодирането можеш и сам.

 

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 46 минути, mshbul написа:

какъв е тоя разход 6.5, тук е 3.0 темата, не за 2.0

 

Надали има и 2-ка, която със 130...140 по магистрала дава 6,5 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата ми харчеше под 5.5л / 100км с тази скорост. 1.9 AFN мотор, ръчка, на предно.

Със 110км/ч към 4.1-4.2л/ 100км.

Дюзите след 150-200к си пускат не баш както трябва. Рециклажа на нашите е пунта мара. 

За 233 коньовия автомат от Ауди дават 6.6л/100км извън градско. Ще припомня че там няма ограничения на скоростта на повечето аутобани.

От ADAC са измерили 7.0л/ 100км.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По Подбалканския със 90-100 и спазване на ограниченията по селата съм влизал и с 5,8 в Бургас по борд, реално обаче не мога да кажа дали е 100 процента вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основния проблем за амортизацията на дюзите, в условие на не толкова добри горива, според мен е качеството на горивния филтър, и възможността му да филтрира (да не пропуска) частици над определени нано метри. .А надерат ли се веднъж дюзите - оправията е само една!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...