Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нещо ми е влязла мухата за такава кола, та да питам някой тук имал ли е досег с такъв автомобил и мнения за него. Прочетох ревюта, карал съм и стандартна B9-ка но S-ката не съм.

 

Кефи ме идеята на новият 6 цил. мотор с много добър въртящ момент от много ниски обороти и ZF8..

 

И куатрото изглежда интересно.

 

Другата кола, в която се оглеждам като алтернатива е BMW M340i, но към ВАГ имам леки предпочитания 

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна муха ти е влязла в главата :) А4 В9 се намира от около 30+к , S4 B9 -70+к , М 340 60+к . Мен лично не ме кефи че почти не са различими А4 от S4 при В9 , наскоро мернах 1 във Варна , ама го караше към 50+ господин и не ми се върза на акъла :)  .Лично на мен повече ми харесва В8.5 от В9 . Да V6 определено е доста пъргав мотор в малкото купе на А4 . Интересното е че пак върнаха турбото при S4 моделите , което спряха след В5 S4 . Сядаш , караш и решаваш Ауди или БМВ :) Подръжката и на 2-те няма да е евтина и само да я притежаваш -данък ,каско минимум 3к/година , гражданска и винетка е ясно като при останалите . Мачкаш ли я в града 20/100 . Прочети и в audizine какви са отзивите за нея :) Успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятен навес всъщност, аз бих погледнал и S5 изглежда малко по агресивен, поне за мен.  Мотора е нормален 3.0 турбо, засега не виждам некви драми с него , или поне не виждам коли с такъв мотор У работилницата.  Разхода не мисля че е от значение при такава покупка , но в бъдеще ще е приличен разход. Ако ще е употлебявана ,такава кола се взима обаче само с ясна история ,че има едни дето първо ги тестват насам натам разни пилотчета  и после може да е скъпо 😆

Е фифето може да сподели впечатления @fifipaldi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано съм наясно с разходите по колата и те не ме притесняват.

Мотора и кутията също съм ги поразучил доста.

 

Най-вече ме интересува как е като шум, возене, комфорт и хендлинг спрямо стандартната Б9-ка. Съмнявам се в Порше да имат тестова S4-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сток гърнета S4 В8 и не е шумна , комфорт / тесничко си е / но пак зависи от височина и килограми на шофьора , отзад за 3-ма възрастни е тясно , все пак е 4-ка :) стабилна е доста , но трябва да се внимава че при изключен тракшън никак неслуша , на комфорт режим е по приятно всичко , карам с 18 зимни /голяма е разликата във возията спрямо 19 /и 19 летни , определено по нашите пътища ще друса . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва и влечугото ,не търси комфорт в подобна кола,така или иначе под 18 сигурно няма да влязат на апаратите , иначе е приятна за управление . Отпред всеки до 1.90 и 100кг би трябвало да няма проблем,отзад става бих казал ,макар че сега като се замисля имам сигурно под става имам предвид за 5-10 км 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, didoya написа:

Най-вече ме интересува как е като шум, возене, комфорт и хендлинг спрямо стандартната Б9-ка. Съмнявам се в Порше да имат тестова S4-ка.

Не знам как са стандартните B9-ки за да сравня с тях, но на мен лично ми е екстра и като шум и като возене и като комфорт и управление.

И зимата и лятото карам с 19-ки и е престъпление да се слагат по-малки джанти на S-кa.

Звука от генерацията на комфорт почти не се чува, на дайнамик е добре, има дори и пукания от време на време при по-агресивно каране ;).

Колата е доста широка както каза и @moto_fan, аз съм 183, 88 кг. и ми е екстра и отпред и отзад, говоря за S5 Sportback с панорамен таван, който още повече намалява пространството за главата уж.

Аз избрах S5 не само заради визията (въпреки, че е в пъти по-красива от S4 за мен), но и заради практичността, в момента е с 2 столчета отзад и багажника събира доста.

@vle4ugoto колкото са различими S4 B8/8.5 от нормална А4-ка, толкова са и B9, реално А4 с S line пакет при тези 2 генерации е почти 1 към 1 с S, разликите са в ауспусите, които при S са 4, в предната решетка и спирачните апарати, общо взето е това.

Това не е RS, че да е някаква овърстайлната колица, лично на мен ми харесва тази леко притъпена визия.

Иначе в интериора скосения волан, алкантарата, карбона, седалките и т.н. й придават много по-различен вид от обикновена А4/А5-тица :).

@BECKO я има от доста повече време и може да каже повече впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърба ли ще сменяш ве,Дидо?

Те и Порше да имат тестова s4-ка, ще е дизел. Няма вече бензинови S4  за Европа.

Нормалните а4- ки са вече с халдекс така, че би трябвало да знаеш как е хендлинга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@didoya Б9 се усеща доста по-комфортна в сравнение с Б8, ( и двете окомплектовани с магнитните амортисьори и спортен диф сравнявам).

В нормален режим ЗФ-а винаги ми се струва лагав, ДСГ-то се усещаше много по-живо.

Матрикс лед фаровете в Б9 са на милион светлинни години напред от биксенона, няма никаква база за сравнение…

 

Ако имаш някакви специфични въпроси, давай смело.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MachineSpirit - Ами малко ми поомръзна, а и има нещица, които ме дразнят в него. Отделно го усещам малко като "кит" и люлеенето ми идва в повечко. Вървенето е много добре, но дотам. Ако нещо друго ми хареса достатъчно - ще го сменя. Отдавна ми се карат 6 цилиндъра и ZF8 с истинско куатро. А и нещо по-премиум.

 

@fifipaldi, @BECKO - Много ви благодаря за бързите и изчерпателни мнения. Мисля, че събрах отговори за въпросите, които имах. Ако се сетя за още неща - ще питам.

Иначе ако ще пазаря такава кола - мисля да е нещо от Канада, 2-3 годишно, до 50-60к км, с топ оборудване и спортен диф. Дал съм си месец да взема решение:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и Веско спомена единственото което ще ти се струва даунгрейд е кутията с хидротрансформатор, освен ако не вземеш префейс с 2.0тфси, там кутията е дсг и куатрото е все ещо куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZF8 я познавам добре от BMW-та на приятели и ми харесва много повече от ДСГ-то като общо поведение, нищо че е малко по-бавно.

 

М/у другото и при S4 B9 куатрото си е куатро, или поне така прочетох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При шестцилиндровите мотори ня б9 куатрото е куатро. 

Друго всичко ще ти е в плюс в сравнение със супърба. За мястото предполагам си си направил сметката, че ще ти стига. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метър и 70 съм, децата пораснаха и багажите намаляха. На практика не използвам големият багажник на Супърба, нито мястото за колената на задният ред, защото просто не ми трябва. 

Както писах - оглеждам се за нещо премиум, по-стегнато и по-малко люлеещо се:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Август мисля да се задействам с търсенето, като паралелно ще трябва да развържа Шкодата.

Ще се похваля ако/като харесам нещо:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти е трудно да харесаш нещо. То в Канада всичко си е ясно, хващаш една за ушите и се зареждаш с търпение 2-3 месеца :)

 

п.п. Ако си решил да внасяш здрава кола. Ако искаш тоталка - ще ти трябва повечко търпение и доза късмет :)

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, sweep said:

Ако си решил да внасяш здрава кола

Такава ще е - на 2-3 години и пробег до 50-60-70к км.

Сега лятото много пътувания имам, като поприключа пускам Супърба на пазара и задействам нещата:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат, аз лично недоумявам защо масово се препоръчват коли от Америка, като това води само проблеми след себе си, а евентуалните плюсове от "малко километри и безкомпромисна поддръжка" :D могат да се намерят и от Германия +, че от там може да е и с гаранция...

Ако се вземе ударена и се оправи може и да има евентуално някаква далавера, но читавите коли и там не са без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа недей така ,стъпката може да е сериозна ,ма понекой път късмета изневерява и....става рев 😁

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Щатско са на по-малко километри и с повече екстри това при сравними пари. Можете да направите справка на cars.com но трябва да се знае щата откъдето ще се купува/товари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема спор, ма па как ги поддържат, ум да ти зайде 😁

Коли на по 50-60к с един запис в историята за смяна на масло на 50к или  съвсем БЕЗ и тва не е единичен случай...

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви повече екстри като няма матричните фарове бе Метка, което реално е може би най-голямата екстра при тези коли, масово нямат и виртуален кокпит и т.н.

Динамични мигачи също не е разрешено да има там, въпреки, че Ауди правят някви пинизи с постоянно светене на други части от стоповете, за фаровете не се предлагат.

Често имат 360 камери, което е Европа не е особено разпространено като екстра при този модел обаче.

Това с историята за което пише @moto_fan също е така, проверявал съм няколко, както съм проверявал и доста от Германия, където е записано всичко до последното болтче.

Така или иначе си мисля, че под 30к евро трудно би се взела читава S5 тица от Канада, кото с докарване и суматите разправии по време и след него не знам колко би излязло на оферта, а за малко повече пари има на по 40-50к км. в Германия вече.

S4 не съм гледал де, сигурно е малко по-евтино там, но нещата са пропорционални така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...