Jump to content

Ниско налягане масло


MiroA4

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Започвам с проблема : Ауди А6, ц7 2.0 д, 177 К. С

От 3 месеца ходя по мъките - ниско налягане на масло след достигане на температура на масло 110 и повече градуса на празен ход. 

1. Сменени : маслена помпа, привод, вакуум помпа, цедка, филтър, датчичи, държач на филтъра, маслени дюзи масло 0в40, всички са оригинални

2 мисля че имам проблем със загряване на маслото. 

3. Моля ако някой се е сблъсква с подобен проблем да помогне. 

4. От мотора няма никъкви симптоми за износване - 184 К километра реални

Маслото е 0в30 извинявам се за грешката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещан проблем с този мотор. Аз самия се борих година. Ако четеш в нета и тръгнеш да правиш всичко с което еди кой си я е оправил ще смениш цял мотор накрая.

При мен светкаше лампата като спра на място. D-bros ми мериха налягането като светне лампата и беше 0.1 бара под исканото, в крайна сметка не можах да го оправя и си карах така. Накрая се предадох и я махнах.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходенето по мъките и обикаляне по сервизите ако ти доставя удоволствие и те прави щастлив - продължавай.

Аз гледам да си правя максимално лесен и приятен живота, като това не включва лъжа и измама!

Ще опишеш какво е настоящото положение и бъдещият купувач ще си прецени дали го устройва…..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги никой ли не се е зблъсквал с този проблем на мотор с код CGLC ЗА ДА ПОМОГНЕ? 

Помощ от нотариус не желая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз втора година се мъча с подобен проблем, при мен, при палене двигателя  TFSI не трака и работи нормално , но като изключи смукача почва да трака като дизел , над 3500 оборота също като че ли изчезва шума. От клиповете на руснаците по ю-туба съм склонен  да мисля , че проблема не е точно определен ами ако го уцелиш. Цялата маслена система е  наблъскана с клапани , които  като се износват или запушват всички по-малко дават отражение на налягането . До сега за две години гледане не съм видял клип в който да кажат колата трака и има ниско налягане , но като се смени това и това и се оправя...... в клипове в които проблема е решен, обикновено е сменено всичко / вкл. нови разпределителни валове , ванос/. Аз съм сменил , балансиращите балове / налягане се губило от това че цедките се пробивали - а те на всички са така май/, клапана на газоразпределението  и магнита. Сега ще сменям опората на разпределителните валове  и маслена помпа. Колата е в сервиза в момента и чакам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тракане няма! Само когато вдигне над 95 градуса маслото и оборотите са в покой светва червена лампа на маслото и веднага след леко подаване на газ изгасва. Това е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм специалист, ама що акцентираш на градусите , дай баровете, там какво показва на празен ход като светне лампата.... при мен с ниското налягане почва тракането , после светва лампата, да не би проблема ти да е електрически..... мойта на празен ход даде  0,6 бара и трака но не свети червената. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ниско струва ми се , при 0,4 цяло чудо е че не трака......виж си датчика на колко работи, моя е 0,55 /0,85 ...ако и твоя е с тези параметри е ясно защо при светва лампата, друг е въпроса защо е толкова ниско налягането, и при мен е проблем.....смених и помпата и опората /заради клапана в нея / и сега на студено на празен ход вдига 1,6 бара и като започне да загрява пада до 0,8 и почва да трака като дизел, според специалистите ниското налягане не захранва достатъчно ваноса и почвало тракането, а при теб с по ниско налягане не прави така...... напрао са гръмна вече :wall:       според мен и при двамата проблема е , че не задържа налягането и пада повече отколкото трябва , гледам по клипове при хората под 1,2 - 1,4 бара не пада. Незнам дали имаш проблем със загряването на маслото ама при скорост над 160км температурата на маслото отива на над 120 градуса и тогава би трябвало да ти свети  а не свети явно, но да не те объркам щото пък при други случаи при  такава скорост светва лампата и задирят буталата......  :steinigung:...............  но дали причината е в ниското налягане / и защо е такова/ или загряването на маслото....??????   ..... те са свързани по принцип но явно нещо се пропуска..... аз не мога да се съглася, че при температура над 80 градуса на маслото, налягането е нормално да падне под 1,2-1,4 бара там е проблема.......  :eusa_think:

.....и според мен ти е много тънко маслото за 200 к км., няма начин да няма износване, сега така ги правят тия двигатели че 200 к ти е ресурса на почти всички консумативи в двигателя / помпи , валове, вериги, клапани и т.н/, особено при градско каране , по магистрала около 250-300 к км. Ако смениш маслото с  кастрол 5 в 30/40 / или по гъсто но не ти знам по спецификация колко ти дават / предполагам  лампата няма да ти светка и да те дразни,  но няма да си решил проблема с налягането 0,4 е твърде малко ......успех  :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някакво развитие... Днес когато температурите бяха по ниски реших да тествам... Когато температурата на водата стигна 90 градуса лампата в Софииските задръствания започна да премигва затова реших да пусна парното за вкарване на топъл въздух в купето.. Цял ден карам ок 130 км навъртях градско и лампата не светна нито веднъж... Все още мисля че проблема е в темп на маслото. Съвети моля.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата на маслото само те насочва към проблема. Мисля , че на празен ход налягането трябва да е около 2 бара . Бих потърсил загубата на налягане в лагерите на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Привет на всички, някой от вас дали е намерил някакво решение на проблема или се е стигнало до нежеланото решение нотариус. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MiroA4 Да не те отчайвам,но един клиент и приятел на купувана чисто нова Кю5 му смениха гаранционно мотора след близо година борба в Порше Запад със смяна на какво ли не.Накрая след като замина и турбото в следствие на проблема,му смениха мотора и вече 130к няма драми.Един друг клиент със същите драми направо му наших 10в60 масло и замина в мобилето.Така и не става еднозначно ясно,защо се получава и каква е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Извинявам се, ако въпроса ми е малко глупав, но колко маслени повдигача има които се сменят, и вторият ми въпрос е има ли някакъв номер за оригинален такъв? Конкретно ме интерисува за 2.0 177 cglc

Редактирано от Mitkatamitkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз все още продължавам търсенето на вещицата, онзи ден мерих налягането на маслото и стигна до 0,55 бара със сменено масло и маслен филтър, но все още не мога да разбера по-горният пост на колегата за хидравличните повдигачи, ако са те, колата когато работи няма ли да тракат и да де чуват? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.04.2022 г. at 13:34, ifidik написа:

Точно така.Слагате нови повдигачи и сте си решили проблема.

 

А ориентировъчно с колко к да се подготвя за евентуална смяна на въпросните повдигачи....? Та ако пак си остане проблема цифрата да я преглътна по леко 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докато продължавате да търсите вещици, ще си счупите моторите.Решението съм ви го дал на готово, вие продължавайте да си сменяте здрави части.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...