Sa666o Публикувано 30 Август 2021 Доклад Share Публикувано 30 Август 2021 Здравейте колеги, интересно ми е какви са последствията от премахване на катализаторите на 3.0TFSI 2012 310к.с. и замяната им с тунинг downpipes или костъм генерация. 4 броя ли са общо /два след колекторите и два в средата/ има ли сонди по корпуса им. Следва ли след премахване да се извършат софтуерни манипулации за да не светят грешки? Някой ако е извършвал такава манипулация, да сподели опита си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Август 2021 Доклад Share Публикувано 30 Август 2021 (Редактирано) Ще имаш драми с минаването на ГТП.Иначе ще отпушиш мотора. JHM имат варианти и с HFC вече кое евро покриват идея си нямам. За останалото поразгледай малко из нета и ще ти стане ясно 😉 Редактирано 30 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sa666o Публикувано 7 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 ГТП не ме притеснява. Основно се интересувам нужна ли е софтуерна намеса. Възможно ли е да се обърка нещо по компютъра на мотора от сензорите за измерване на изходящите газове, като ламбда сонди или други подобни. Има ли датчици от които да се притеснявам? Не срещам никаква подробна информация в нета, слагат даунпайп, но нищо не споменават за необходимост от софтуерни адаптации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Щом нямаш притеснения за ГТП-то скачай смело. Заигравка по софта ECU-то ще трябва иначе е силно вероятно да набива грешки. За това сядаш и пишеш няколко мейла да ти кажат какво що трябва и те така или чакаш евентуално някой да ти сподели тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 (Редактирано) Аз не бих махнал здрав катализатор точно сега, когато още не е известно дали през следващите 2 години няма да започнат реално да мерят и да налагат ГТП изискванията за емисиите. Или поне си го запази, а не го продавай за някакви си 300 лева, защото може да се наложи пак да го монтираш. Редактирано 8 Септември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lisicata Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 (Редактирано) [emoji106] Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Има и вариант за всяко минаване на ГТП да се връщат катализаторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Имаше акции да мерят на пътя, няма да се учудя отново да се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 @Sa666o Без катализатори набива грешка за ефективността им и чека светва. Има ламбда сонди на катализаторите, които отчитат потока. Има 2 начина за решаване. Има варианти даунпайп, които са със втулка която отдалечава сондата от потока и така лъже компа. Другия вариант е спиране на грешката със софт. Аз карам по втория. Ако има как да минаваш преглед, давай смело. Катализаторите са голяма тапа ако засилваш колата. Или ще ги стопиш (катовете) или ще пре*беш мотора (температурите отиват над 1000 гр.) ако засилката е значителна... Иначе не ги махай ако са добре и няма да скачаш над ролка на чарджъра само... Смятам да сложа временни катове на някакви бързи връзки ако се наложи за преглед. Имам още време да го измисля до Юли... 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 26 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2021 Поръчал съм въпросните даунпайпове и ги чакам да пристигнат до 10 дена. Ще кажа каква е разликата, какво ще светне и как ще решим "проблема" ако светне. Колата е със софт и даже на моменти отчиташе и над 1100° ще видя дали съм ги стопил вече? Също така забелязах друг проблем, като вдигне градусите колата се "реже" спира да стартира от място и да има агресивното "блъскащо" превключване между предавките. Колата е с 8хп кутията, някой други идей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 27 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2021 В софта има спец. карта, която реже яко мощността за да пази катовете. Базирана е на тепмературата на изгорелите газове. Лимита е 950гр фабрично. Може да се вдигне, но рискуваш да стопиш катовете... Аз съм на 1200 градуса без катове... 😂😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 27 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2021 @zhelyazA6 много ти благодаря за инфото, сега ще знам какво ще се вдига с новия софт. 😁😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 27 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2021 Е, то това няма да направи колата по-бърза. Това е просто една малка подробност, която има ефект върху цялата картина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 4 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2021 @zhelyazA6 тръбите вече са факт, само трябва малко свободно време за да се монтират. Другото което се сетих, знаеш ли от къде могат да се "гасят" червените лампички на оборотомера? Фабрично са на около 6200оборота но тъй като колата е със софт вече се върти до 7000 и искам до там да бъдат угасени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2021 Отличен въпрос! Само че и аз още не зная отговора.... 😅😅 Дай линк за тея тръболяци. Добре изглеждат. Аз бих навил колена 90 градуса преди сондите, иначе чека ще блесне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 @zhelyazA6 аа вече е уговорено да се угасят задните сонди... Изработката е доста на високо ниво. Преди малко завърших и увиването им с термо лента до над 1200° Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Честно, не виждам смисъл от увиването им с термо лента. По-важно е да се охлаждат и отвеждат температурата бързо, отколкото да я задържат с тая лента... Така увити, цялата температура остава вътре в тях. Те се обдухват достатъчно и доволно от потока под мотора. Ама ти си знаеш... и си преценяш най-добре (това е от една друга тема 😂😂😂) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 @zhelyazA6 целта е да се намали температурата в коша. Лятото не можеш да пипнеш нищо ако е работил автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sa666o Публикувано 30 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2022 Колега, дай впечатления след манипулациите. Как е колата, поведението на сондите и компютъра?Продаде ли катовете и на каква цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 3 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2022 Между другото на тия мотори рано или късно им умират катализаторите.Като се чипоса се ускорява процеса.Такова ми е наблюдението от чуждите форуми. Кофтито е, че като тръгнат да заминават, може да замине и мотора. Повечето умрели двигатели са от това. Magnaflow имат афтърмаркет катализатори, които са директен заместител. Не знам как е при а6, ама при Q5 трябва някакви страшни магии за да се махнат без да се сваля кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2022 На 30.05.2022 г. at 17:05, Sa666o написа: Колега, дай впечатления след манипулациите. Как е колата, поведението на сондите и компютъра?Продаде ли катовете и на каква цена? И аз съм с такива downpipes като @VBaliev от около месец. Преди да ги поръчам, след последния launch, фабричния downpipe се скъса между фланеца и тръбата в горната част към десния колектора (фабричната заварка се скъса). Супер доволен съм за момента. Диаметъра им е видимо по-голям от фабричните тръби. Изработката също е доста добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване