Jump to content

Моля за помощ с блокирал двигател 2.0TD


Geri_kn

Recommended Posts

Преди 1 час, venko74 написа:

Ако в талона е без номер е елементарно. Просто се заличава на новия и всичко е точно...

бахахаха!!! СМЕШНИК,  ти на колко коли заличи номерата, че си толкова отворен??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@janoar

Нека запазим добрия тон коментираме просто казуси и всеки казва ситуации. 

Не искам заради мой питания да се създава напрежение. 

Изпратих запитване до ТЕХНОТЕСТ АД и при получаване на отговор от тяхна страна ще споделя отговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, janoar написа:

бахахаха!!! СМЕШНИК,  ти на колко коли заличи номерата, че си толкова отворен??? 

 

Смешен си ти! Да заличиш номер на мотор е елементарно като е свален. Правил съм го 2-3 пъти поне.И при положение, че в талона ти нямаш номер на мотора това е най-логичното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На BMW може и да заличиш с алуминиев блок ама на чугунка трудно, може да те пратят на рентген особено, ако е Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а някой може ли да ми разясни ролята на датчика на коляновия вал и до какво води неговата повреда. 

Прочетох доста теми както тук във форума така и в други направи ми впечетление точно същите ситуации колата гасне не ще да запали превърта стартера и влачи предни гуми в някой от случайте забелязах че решението е било прецакан стартер при други датчик на коляновия вал. 

Благодаря предварително на всички! 

Редактирано от Geri_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75

Единственото което е направено към момента  майстора да свали стартера и се е опитал с щанга да завърти маховика напред назад но нищо не помръдвало на следващия ден свалиха капака на ангренажния ремък да се види дали не се е скъсал той (здрав е видимо) и това е вече втора седмица :( обещаха да свалят картера да се види какво е положението, но чакането ме убива, като всеки човек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kpematop написа:

На BMW може и да заличиш с алуминиев блок ама на чугунка трудно, може да те пратят на рентген особено, ако е Ауди.

Заличавал съм лично с ъглошлаиф на чугунен блок. После се капва киселина на залъсканото място за да ръждяса по-бързо. При положение, че в талона пише "без номер" за мотора, освен това колата си я караш ти, какъв е проблемът?

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е ако иде в КАТ. Някой ти свива номера и ти го пуска в кофата щото си спрел пред някой блок и си заминал. На Ауди ли си търкал номер или някой фиат, пежо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, kpematop написа:

 фиат, пежо?

2 пъти на Форд и на Ауди 2.3 НГ мотор. Щом пише в документите, че няма номер, значи не трябва да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали е BRE или BLB не мисля че означава изменение на конструкцията на превозното средство. Те и тия надали знаят какво е точно BRE и BLB де. Сега им задай въпроса като на дебили - ако в талона е вписан  двигател с код BLB и аз го сменя с абсолютно същия тип двигател по-нова ревизия с код BRE, ще се смята ли за конструктивно изменение на превозното средство и ще трябва ли да ходя на технотест или директно в КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворете мотора, вижте какво се е случило и след това решете дали ще търсите друг мотор в неясно състояние или ще ремонтирате вашия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, venko74 написа:

2 пъти на Форд и на Ауди 2.3 НГ мотор. Щом пише в документите, че няма номер, значи не трябва да има проблем.

Щом ганьо го е правил, начи няма проблем, ще го тръкне с ъглошайфа, тия в кат рупат царевица...сосе мамулите. Баси идиотщините се пишат тука вече. Вика ще ръждяса и няма да се забелязва, лелеле смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, janoar написа:

 Баси идиотщините 

 

Ти мислиш ли изобщо, или само се заяждаш с хората?

Кой ще търси номер, който не съществува по документи и, като намери липсата на тоя същия номер ще направи проблем?

Вместо да плюеш наред напиши нещо смислено и полезно по темата, а не както винаги правиш да обиждаш всеки с различно от мнението ти, без аргументи...

От няколко теми ми се изяснява че си във форума да си избиваш комплексите и не мисля да ти отговарям изобщо повече на безмислените постове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е BLB и сложиш BRE се води изменение според технотеста,правилно са отговорили защото няма по нова и стара ревизия на този двигател според тях,всичко е направено за пари

Най добре е да се отвори този двигател и да се види в какво състояние е вътре ако няма поражение по блока като задерал цилиндър или превъртяли лагери на коляновия вал всичко друго се прави и няма смисъл от друг двигател че той може и да е по зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, venko74 написа:

 

Толкова ли е трудно да си купиш двигател с фактура, ? Или Ганьо трябва да е тарикат, достоен син на Андрешко и да сътворява небивалици?  Даже да ги препоръчва....  щял да тръкне номера с ъглошлайф.... заеви. 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък като го купиш с фактура ти дава 100% гаранция ,че фирмата не е бушон и мотора няма пак да е краден.Реално ако няма номер в талона никой няма и да го търси.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят двигател и той е BLB и му сменях блока заради задрал цилиндър и си имаше номер на блока вписан в талона,после си намерих пак BLB от английска кола и си взех фактура че съм го купил копие от английския талон и се попълват няколко декларации за кат и си го вписаха новият номер в талона като сменях номерата и не съм минавал технотеста за но за мен първо си разглобете вашия двигател да се види състоянието му защото и друг да се вземе не се знае дали ще е читав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Geri_kn написа:

Добър вечер колеги 

След обстоен оглед на колата се оказа счупен маховик. 

 

Видя ли, че трябва да се направи обстоен оглед и то от човек който разбира. Сега би трябвало да се разминете само с нов маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оказа се една изпаднала пружина от съединителя и е блокирала маховика да не се върти. 

Определено ми олекна, не че е малко но е по-добрия вариант... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...