mart Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Здравеите искам да попитам понеже моито табло с уредите му отказа дневния и другия километраж и в момента не отчита колко километра изминавам иначе сичко останало си му работи.Четох из форума доста за това как се се сваля таблото как се разглобява и като стигнах до момента с махането на стрелката малко му е шубе да ви кажа защото казват че много лесно се чупека оста.И искам да попитам от къде мога да си купа направо ново табло смисъл не ново на старо и колко $$$ горе долу струва.Благодаря предварително ПОЗДРАВИ и весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Това откъде можеш да си купиш чисто ново табло е абсолютно излишен въпрос, защото струва колкото половината ти кола, но ако настояваш мога да ти поръчам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Здравеите искам да попитам понеже моито табло с уредите му отказа дневния и другия километраж и в момента не отчита колко километра изминавам иначе сичко останало си му работи.Четох из форума доста за това как се се сваля таблото как се разглобява и като стигнах до момента с махането на стрелката малко му е шубе да ви кажа защото казват че много лесно се чупека оста.И искам да попитам от къде мога да си купа направо ново табло смисъл не ново на старо и колко $$$ горе долу струва.Благодаря предварително ПОЗДРАВИ и весели празнициЗависи от каде си.Ако си от София се разходи по Симеон със сигурност ще намериш.Иначе за паричките....спорен е въпроса зависи дали можеш да се пазариш,и колко е алчена арабеската която ти го продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 по въпроса за новото ми е ясно че няма смисъл а за парите че ще се пазарим ще се пазарим само ориентировъчно цена горе долу не искам точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Колега,на "Симеон" цените за табло на Ауди80 започват от 50 лева и нагоре.Потърси щателно из всички бараки на арабите,защото се намират и разкомплектовани табла.По-голям интерес има към оборотомерите и точно скоростомерите остават и се купуват евтино.Аз така си взех реостат за осветлението за 3 лева,като за нов ми искаха 60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 8 Април 2007 Доклад Share Публикувано 8 Април 2007 Здравеи колега!аз го имах същия проблем исе оказа студена споика виж и при теб да не е същтото невзимау 2ра употребжа няма гаранция че работи километража.мое мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 10 Април 2007 Доклад Share Публикувано 10 Април 2007 Най- вероятно си нулирал дневният километраж в движение и си го прецакал. Има едно или две гумени зъбни колела в целия механизъм на километрите. И мен не ми се вярваше като ми казаха но наистина са гумени и то точно с тази цел-като се нулира в движение да предпазва от чупене,но когато колата е на 10+ години,гумата е вече-пластмаса и се късат едно две и повече зъбчета от колелцето и -честито. И брат ми е със същия проблем. Такива колелца не можах да намеря а решението е-друго табло за съжеление. Но все пак провери,проблема при теб може да е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 10 Април 2007 Доклад Share Публикувано 10 Април 2007 (Редактирано) Нулирането на дневния километраж в движение няма въобще нищо общо с изронването на въпросното колелце. Механизма е направен така, че когато нулираш дневния километраж зъбните колелта на барабаните се отделят от водещите и зацепват пак когато отпуснеш бутона. Проблема идва от това, че когато километража превърта всички барабани, например при преминаване на 159999, заради прах или незнам какво, последните барабани се въртят страшно трудно и усилието е голямо при което се изронва въпросното колелце (потърси във форума има тема със снимки). При километражите на Б4 този проблем е решен, там километража просто блокира но не се изронват колела, защото колелото на оста на моторчето е от бронз и е червячно, просто се налага разглобяване и превъртане напред на ръка посредством пинсета или друг инструмент(процедура която извърших за сетен път преди две седмици когато заседна на 199999). Последния път много зор видях аз да го превъртя, наложи се да връщам напред и назад докато го превъртя и раздвижа.п.п. Последно един колега от форума беше открил с какво да замести колелцето оказа се, че е също такова колеце има във водомер само се разширявал отвора. Редактирано 10 Април 2007 от pif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 11 Април 2007 Доклад Share Публикувано 11 Април 2007 (Редактирано) п.п. Последно един колега от форума беше открил с какво да замести колелцето оказа се, че е също такова колеце има във водомер само се разширявал отвора.Благодаря ти и аз за полезната информация. В момента и аз съм в процес на търсене на такова зъбно колелце - та можеш ли да ми кажеш дали този колега е писал някъде във форума за замяната му с такова от водомер. Типа на водомера от тези стандарнтите ли е или ние имаме един, който отгоре е с брояч - подобен на този в колата. Това са доста интересни неща и би било полезно да си помогнем, ако не с друго то поне с насоки, което въобще не е малко разбира се.Pif ти създаде една много хубава тема, за това как да разглобим таблото и стигнем до тази малка оранжева чупеща се проклетия...... та може би там е и мястото да го отбележим това. Ще съм ти много благодарен, пък и така или иначе темата ти е за Златен фонд - поне ще бъде завършена.Та моя опит е такъв, че карах около година без действащ брояч на километража, докато се реша да сменя таблото. Когато се разтече часовника на оборотомера - чашата преля. Направо си взех цяло табло - работещо. Изкара 682 км. и спря - мамицата му. Отворих ги и двата - проблема е еднакъв - на единия две изронени зъбчета, а на другия едно, но и без него не става. В първия случай съм нулирал километража когато ми е било кеф - и в движение и в спряло положение. Втория като го взех се заклех, че няма да го нулирам никога - ма не ...... изводите са ваши.Какво ми направи впечатление като отворих и двете табла - и в двата случая като хвана тая джаджаи опитам с пръста да завъртя зъбното колело (това малкото оранжево)- то е като вклинено, но след това се раздвижва.При едното ми табло брояча бе стигнал до 159 104 изминати км., а в другия 244 448. Така, че аз все си мисля, че ако се отвори и се смаже механиката и най-вече оста върху която се нанизва въпросното зъбно - може и да се избегне подобна авария.А за смазката - нямам идея каква трябва да бъде...... Редактирано 11 Април 2007 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 (Редактирано) Пробвах от водомер вечера. Бях във ВИК Благоевград в отдела за ремонт на водомери и разглобихме де що има почти всички от наличните им видове водомери и не намерихме нищо....... абсолютно нито едно подобно даже.Такова зъбно намерих в реверса (това са зъбните от механизма дето обръщат посоката на въртене на касетката) на механиката на автокасетофон. По-точно зъбното е голямо, което е в обща отливка с малкото (което ни трябва), но с дообработка става чудесно. Чупи се голямото зъбно до размера на малкото и се дообработва.За съжаление не мога да кажа модела на касетофона, защото си беше в окаяно състояние, но поне давам насока къде да го издирвате. Повечето реверсивни механики са на подобен принцип та ровене по тях му е спасението на проблема. Редактирано 13 Април 2007 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 четох и на всеки проблема е зъбното колело ,аз имам резервно но немога да сваля стралката без да я повредя бира на корем за тоя дето ми го оправи щото аз неможах пробвал съм се на изгоряло табло и съм чупил страката ваденето е мн кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sarcoma Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Някъде четох, че стрелката се вадела с помощта на.... вилица!Пъхаш зъбите на вилицата между оста на стрелката,притискаш с палеца и дърпаш нагоре.Не знам, лично аз не се наемам за подобна интервенция.Имам бегли спомени, че тук някой колега беше споменал че е възможно да се извади /постави/ колелцето без да маха стрелката, така че ако може да обясни по-подробно ще бъде чудесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Някъде четох, че стрелката се вадела с помощта на.... вилица!Пъхаш зъбите на вилицата между оста на стрелката,притискаш с палеца и дърпаш нагоре.Не знам, лично аз не се наемам за подобна интервенция.Имам бегли спомени, че тук някой колега беше споменал че е възможно да се извади /постави/ колелцето без да маха стрелката, така че ако може да обясни по-подробно ще бъде чудесно какво губя така или иначе тря да сменя километража ,без стрелка не ми е ясно как е сменено самата пласмаса опира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 (Редактирано) Часовникарите имат специален инструмент за махане на стрелки. Така, че идeте при такъв и сигурно срещу левче ще ви я извади. Става за секунди. Редактирано 5 Юли 2007 от Vami Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Трябва просто да се дръпне смело.. иа з така в началото първите 2 пъти с хиляди мъки,не смеех да пипна,ама акт се прецака нещо таблото и го разглобих 6 пъти за един ден,да видите как лесно махах стрелката... аз лично го вадя с пинсетка,крива зъболекарска,слагам долния край на самия километраг,така че двете връхчета на пинсетката да са около стрелката,напъвам и тя Хоп,излиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curica Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Здравейте колеги, аз имам проблеми не с километража, а с уреда за температурата - ту работи, ту не рабои, като извадя таблото и го 4укна отстрани и запо4ва да работи, а някой път и без да вадя таблото го 4уквам отгоре по стъклото и той запо4ва да работи, но не винаги,най сигурно е като го извадя. Дали е студена спойка и може ли само този уред да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 Здравейте колеги, аз имам проблеми не с километража, а с уреда за температурата - ту работи, ту не рабои, като извадя таблото и го 4укна отстрани и запо4ва да работи, а някой път и без да вадя таблото го 4уквам отгоре по стъклото и той запо4ва да работи, но не винаги,най сигурно е като го извадя. Дали е студена спойка и може ли само този уред да се смени?Може брачед,смяната само на уредчето е елементарна! Но 99% не е от него,ако искаш все пак имам такова уредче,мога да ти го дам да го пробваш,аз го смених със същата идея че може да се окаже от него,но не беше там проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 И аз имах този проблем, но ако ви кажа колко просто се оправи няма да ми повярвате. Подложих едно картонче на моторчето за да го надигне леко и хоп километража бачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefeto Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 по въпроса за новото ми е ясно че няма смисъл а за парите че ще се пазарим ще се пазарим само ориентировъчно цена горе долу не искам точноаз моето си го купих за 50лв от една морга в перник и много съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 последно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредитепоследно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредитепреполагам трябва д се свали цялото табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 последно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредитепреполагам трябва д се свали цялото таблоизполвам този ноу хау http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033...st=entry71370дали неможе да се извади и после пак да се сложи таблото с уредите без да се маха кормилото и другите глупости и така да се опрости процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 ......дали неможе да се извади и после пак да се сложи таблото с уредите без да се маха кормилото и другите глупости и така да се опрости процедуратаако говориш само за таблото - километража, оборотомера и другите датчици, отговора е ДА... въобще няма смисъл да се сваля волана, нелогично е .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 ако говориш само за таблото - километража, оборотомера и другите датчици, отговора е ДА... въобще няма смисъл да се сваля волана, нелогично е .... Първоначално мислех ,че е не избежно но се сетох че е достатчно да се махне само горната плсмасова част и се откриват на яве болтовете на климоетража ,но дали няма да попречи воланът за изваждането на уреда,това ще разбера утре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 (Редактирано) но дали няма да попречи воланът за изваждането на уреда,това ще разбера утре3 минути и е долу.... таблото Редактирано 6 Юли 2007 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 7 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2007 3 минути и е долу.... таблотоняма и толкова ,но определно ще пречка воланът за слагнето му обратно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване