Jump to content

за таблото с уредите


mart

Recommended Posts

Здравеите искам да попитам понеже моито табло с уредите му отказа дневния и другия километраж и в момента не отчита колко километра изминавам иначе сичко останало си му работи.Четох из форума доста за това как се се сваля таблото как се разглобява и като стигнах до момента с махането на стрелката малко му е шубе да ви кажа защото казват че много лесно се чупека оста.И искам да попитам от къде мога да си купа направо ново табло смисъл не ново на старо и колко $$$ горе долу струва.Благодаря предварително

ПОЗДРАВИ и весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това откъде можеш да си купиш чисто ново табло е абсолютно излишен въпрос, защото струва колкото половината ти кола, но ако настояваш мога да ти поръчам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите искам да попитам понеже моито табло с уредите му отказа дневния и другия километраж и в момента не отчита колко километра изминавам иначе сичко останало си му работи.Четох из форума доста за това как се се сваля таблото как се разглобява и като стигнах до момента с махането на стрелката малко му е шубе да ви кажа защото казват че много лесно се чупека оста.И искам да попитам от къде мога да си купа направо ново табло смисъл не ново на старо и колко $$$ горе долу струва.Благодаря предварително

ПОЗДРАВИ и весели празници

Зависи от каде си.Ако си от София се разходи по Симеон със сигурност ще намериш.Иначе за паричките....спорен е въпроса :hilezh: зависи дали можеш да се пазариш,и колко е алчена арабеската която ти го продава <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по въпроса за новото ми е ясно че няма смисъл а за парите че ще се пазарим ще се пазарим само ориентировъчно цена горе долу не искам точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на "Симеон" цените за табло на Ауди80 започват от 50 лева и нагоре.Потърси щателно из всички бараки на арабите,защото се намират и разкомплектовани табла.По-голям интерес има към оборотомерите и точно скоростомерите остават и се купуват евтино.Аз така си взех реостат за осветлението за 3 лева,като за нов ми искаха 60 <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега!аз го имах същия проблем исе оказа студена споика виж и при теб да не е същтото невзимау 2ра употребжа няма гаранция че работи километража.мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- вероятно си нулирал дневният километраж в движение и си го прецакал. Има едно или две гумени зъбни колела в целия механизъм на километрите. И мен не ми се вярваше като ми казаха но наистина са гумени и то точно с тази цел-като се нулира в движение да предпазва от чупене,но когато колата е на 10+ години,гумата е вече-пластмаса и се късат едно две и повече зъбчета от колелцето и -честито. И брат ми е със същия проблем. Такива колелца не можах да намеря а решението е-друго табло за съжеление. Но все пак провери,проблема при теб може да е друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулирането на дневния километраж в движение няма въобще нищо общо с изронването на въпросното колелце. Механизма е направен така, че когато нулираш дневния километраж зъбните колелта на барабаните се отделят от водещите и зацепват пак когато отпуснеш бутона. Проблема идва от това, че когато километража превърта всички барабани, например при преминаване на 159999, заради прах или незнам какво, последните барабани се въртят страшно трудно и усилието е голямо при което се изронва въпросното колелце (потърси във форума има тема със снимки). При километражите на Б4 този проблем е решен, там километража просто блокира но не се изронват колела, защото колелото на оста на моторчето е от бронз и е червячно, просто се налага разглобяване и превъртане напред на ръка посредством пинсета или друг инструмент(процедура която извърших за сетен път преди две седмици когато заседна на 199999). Последния път много зор видях аз да го превъртя, наложи се да връщам напред и назад докато го превъртя и раздвижа.

п.п. Последно един колега от форума беше открил с какво да замести колелцето оказа се, че е също такова колеце има във водомер само се разширявал отвора.

Редактирано от pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Последно един колега от форума беше открил с какво да замести колелцето оказа се, че е също такова колеце има във водомер само се разширявал отвора.

Благодаря ти и аз за полезната информация. В момента и аз съм в процес на търсене на такова зъбно колелце - та можеш ли да ми кажеш дали този колега е писал някъде във форума за замяната му с такова от водомер. Типа на водомера от тези стандарнтите ли е или ние имаме един, който отгоре е с брояч - подобен на този в колата.

Това са доста интересни неща и би било полезно да си помогнем, ако не с друго то поне с насоки, което въобще не е малко разбира се.

Pif ти създаде една много хубава тема, за това как да разглобим таблото и стигнем до тази малка оранжева чупеща се проклетия...... та може би там е и мястото да го отбележим това. Ще съм ти много благодарен, пък и така или иначе темата ти е за Златен фонд - поне ще бъде завършена.

Та моя опит е такъв, че карах около година без действащ брояч на километража, докато се реша да сменя таблото. Когато се разтече часовника на оборотомера - чашата преля. Направо си взех цяло табло - работещо. Изкара 682 км. и спря - мамицата му. Отворих ги и двата - проблема е еднакъв - на единия две изронени зъбчета, а на другия едно, но и без него не става. В първия случай съм нулирал километража когато ми е било кеф - и в движение и в спряло положение. Втория като го взех се заклех, че няма да го нулирам никога - ма не ...... изводите са ваши.

Какво ми направи впечатление като отворих и двете табла - и в двата случая като хвана тая джаджа

post-1667-1176279550.jpeg

и опитам с пръста да завъртя зъбното колело (това малкото оранжево)- то е като вклинено, но след това се раздвижва.

При едното ми табло брояча бе стигнал до 159 104 изминати км., а в другия 244 448. Така, че аз все си мисля, че ако се отвори и се смаже механиката и най-вече оста върху която се нанизва въпросното зъбно - може и да се избегне подобна авария.

А за смазката - нямам идея каква трябва да бъде......

Редактирано от Lyubo_Toshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах от водомер вечера. Бях във ВИК Благоевград в отдела за ремонт на водомери и разглобихме де що има почти всички от наличните им видове водомери и не намерихме нищо....... абсолютно нито едно подобно даже.

Такова зъбно намерих в реверса (това са зъбните от механизма дето обръщат посоката на въртене на касетката) на механиката на автокасетофон. По-точно зъбното е голямо, което е в обща отливка с малкото (което ни трябва), но с дообработка става чудесно. Чупи се голямото зъбно до размера на малкото и се дообработва.

За съжаление не мога да кажа модела на касетофона, защото си беше в окаяно състояние, но поне давам насока къде да го издирвате. Повечето реверсивни механики са на подобен принцип та ровене по тях му е спасението на проблема.

Редактирано от Lyubo_Toshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

четох и на всеки проблема е зъбното колело ,аз имам резервно но немога да сваля стралката без да я повредя бира на корем за тоя дето ми го оправи щото аз неможах пробвал съм се на изгоряло табло и съм чупил страката ваденето е мн кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че стрелката се вадела с помощта на.... вилица!Пъхаш зъбите на вилицата между оста на стрелката,притискаш с палеца и дърпаш нагоре.Не знам, лично аз не се наемам за подобна интервенция.Имам бегли спомени, че тук някой колега беше споменал че е възможно да се извади /постави/ колелцето без да маха стрелката, така че ако може да обясни по-подробно ще бъде чудесно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че стрелката се вадела с помощта на.... вилица!Пъхаш зъбите на вилицата между оста на стрелката,притискаш с палеца и дърпаш нагоре.Не знам, лично аз не се наемам за подобна интервенция.Имам бегли спомени, че тук някой колега беше споменал че е възможно да се извади /постави/ колелцето без да маха стрелката, така че ако може да обясни по-подробно ще бъде чудесно :hilezh:

какво губя така или иначе тря да сменя километража ,без стрелка не ми е ясно как е сменено самата пласмаса опира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовникарите имат специален инструмент за махане на стрелки. Така, че идeте при такъв и сигурно срещу левче ще ви я извади. Става за секунди.

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва просто да се дръпне смело.. иа з така в началото първите 2 пъти с хиляди мъки,не смеех да пипна,ама акт се прецака нещо таблото и го разглобих 6 пъти за един ден,да видите как лесно махах стрелката... :gut: аз лично го вадя с пинсетка,крива зъболекарска,слагам долния край на самия километраг,така че двете връхчета на пинсетката да са около стрелката,напъвам и тя Хоп,излиза... :bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз имам проблеми не с километража, а с уреда за температурата - ту работи, ту не рабои, като извадя таблото и го 4укна отстрани и запо4ва да работи, а някой път и без да вадя таблото го 4уквам отгоре по стъклото и той запо4ва да работи, но не винаги,най сигурно е като го извадя. Дали е студена спойка и може ли само този уред да се смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз имам проблеми не с километража, а с уреда за температурата - ту работи, ту не рабои, като извадя таблото и го 4укна отстрани и запо4ва да работи, а някой път и без да вадя таблото го 4уквам отгоре по стъклото и той запо4ва да работи, но не винаги,най сигурно е като го извадя. Дали е студена спойка и може ли само този уред да се смени?

Може брачед,смяната само на уредчето е елементарна! Но 99% не е от него,ако искаш все пак имам такова уредче,мога да ти го дам да го пробваш,аз го смених със същата идея че може да се окаже от него,но не беше там проблема! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем, но ако ви кажа колко просто се оправи няма да ми повярвате. Подложих едно картонче на моторчето за да го надигне леко и хоп километража бачка :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по въпроса за новото ми е ясно че няма смисъл а за парите че ще се пазарим ще се пазарим само ориентировъчно цена горе долу не искам точно

аз моето си го купих за 50лв от една морга в перник и много съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредите

последно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредите

преполагам трябва д се свали цялото табло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последно по темата има ли някави особености на които на наблегна при изваждането на таблото с уредите

преполагам трябва д се свали цялото табло

изполвам този ноу хау

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033...st=entry71370

дали неможе да се извади и после пак да се сложи таблото с уредите без да се маха кормилото и другите глупости и така да се опрости процедурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......дали неможе да се извади и после пак да се сложи таблото с уредите без да се маха кормилото и другите глупости и така да се опрости процедурата

ако говориш само за таблото - километража, оборотомера и другите датчици, отговора е ДА... :hilezh: въобще няма смисъл да се сваля волана, нелогично е .... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш само за таблото - километража, оборотомера и другите датчици, отговора е ДА... :hilezh: въобще няма смисъл да се сваля волана, нелогично е .... :hilezh:

Първоначално мислех ,че е не избежно но се сетох че е достатчно да се махне само горната плсмасова част и се откриват на яве болтовете на климоетража ,но дали няма да попречи воланът за изваждането на уреда,това ще разбера утре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но дали няма да попречи воланът за изваждането на уреда,това ще разбера утре

3 минути и е долу.... :hilezh::hilezh: таблото

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...