Jump to content

Ауди100 2.2 турбо


todorgg

Recommended Posts

Увааеми колеги,

Моля да споделите мнения за този мотор на Ауди?

Колата която искам да купя е куатро и е автоматик.

Кой е по добър - 2.6 или 2.2 турбо( от гледна точка на разход, здравина и подръжка)

Намерил съм едно куатро с мотор 2.6 ама не е автоматик 9 а жена ми само тва може да кара :(

Благодаря Ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега,

този двигател 2.2 Турбо, ако говориш за Ауди 100 С4 - е 5 цилиндъра, 230 коня!!!!!!!

Демек това е Ауди 100 S4 :( - не вярвам него да си хукнал да купуваш - много разход дава - не е за БГ :( , въпреки че е класика - само за магистралата :(

Иначе на старата 100-ца има 2.2 турбо, 5 цилиндъра и той е 165 коня - много по-близко като вариант до 2.6 - V6, който е 150 коня. Така обаче се получава, че ти посочваш две 100-ци ама от различни поколения - С3 и С4.

Ще се абстрахирам от това и ще ти кажа, че по-здравия двигател е 5-цилиндровия. За това дали ще е по-икономичен или не - може би ще са почти наравно като разход, но като подръжка принципно ПЕТАКА е железен спрямо V-образния 6-цилиндров двигател 2.6 литра :dance: - мое мнение като притежател на 5-цилиндров двигател и от наблюдения и оплаквания на собсвеници с посочения от теб 2.6!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами двигателя е AAN, 169Kw, ( 230 к.с.) аудито е класическата 100 - ца 94 г. автоматик е, куатри и е комби.Карал съм САМО комбита( тука съм 100 % сигурен, че са по добри от седана) За автоматика мга да кажа същото, ама за двигателя? :dance: напълно непознат все съм попадал на или 115 к.с. ABK мотор или тези 136 к.с. DOCH.

Затова Моля някой колега за коментар

Редактирано от todorgg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... от наблюдения и оплаквания на собсвеници с посочения от теб 2.6!

ти пък кви наблюдения имаш върху 2.6 и от къде и кви оплаквания си чувал,щото аз до сега не съм чул да се е оплакал някой!!! :(:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми от доста познати - все пак Романе не си мисли, че познатите ми с Аудита сте само вие от форума - от преди това поне 5-6 год. преди да влезна във форума с бащами бяхме и още сме част от един клуб колоездачи всичките, от които карат аудита от по средно 10-15 години, че някои и от 20 год. - много повече време от колкото ние с тебе сме карали аудита!!!

Та тези хора са сменяли редица пъти своите аудита (сред тези хора има и такива, които са карали 2.6 и отдавна са го "изхвърлили" тоз двигател) - разбира се може човек да случи на негледан екземпляр и това разбира се не прави един двигател не добър - НО аз това съм виждал и чувал :dance:

И за да завърша - от шеф на сервиз, работил години наред с коли като ауди, фолксваген и д.р. и който до ден днешен има текуща актуална информация ог доста от големите сервизи в БГ за проблемите възникващи по поддръжката на старите коли - та той за на ауди двегателите едно от нещата, които ми е казвал е, че първият 6-цилиндров V-образен двигател на Ауди е направен така, че след 300 хил. км. да се скапе - принципно може и повече, но тва му е границата на заложените в него характеристики. Пак повтарям, че тва не е само негово мнение, но и на негови колеги, работещи до ден днешен с двигатели на Ауди!!!

Може и да грешат.... - аз само споделих накратко в първия ми пост какви са ми впечатленията от ОТЗИВИ :(

От там нататък всеки си носи кръста :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако излезе като 2.0 115 к.с ( АБК мотор) взех го с показания на километраж - 190 хил, карах го 2 г за които съм сменял само масло и ремъци( е изключвам по ходовата част но все пак по този лунен пейзаж незнам с каквакола трябва да си :dance: ) скапвах го от пътуване навъртях му 160 хил, в момента тва ауди показва е е на 410 хил и още върви :(

Та по принцип са много корави мотори, но исках да знам нещо по специфично за тези 2.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 освен че папка доста друго всичко му е 6. А е и доста по корав мотор от АБК-то.Изводите са си за теб :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми от доста познати - все пак Романе не си мисли, че познатите ми с Аудита сте само вие от форума - от преди това поне 5-6 год. преди да влезна във форума с бащами бяхме и още сме част от един клуб колоездачи всичките, от които карат аудита от по средно 10-15 години, че някои и от 20 год. - много повече време от колкото ние с тебе сме карали аудита!!!

Та тези хора са сменяли редица пъти своите аудита (сред тези хора има и такива, които са карали 2.6 и отдавна са го "изхвърлили" тоз двигател) - разбира се може човек да случи на негледан екземпляр и това разбира се не прави един двигател не добър - НО аз това съм виждал и чувал :(

И за да завърша - от шеф на сервиз, работил години наред с коли като ауди, фолксваген и д.р. и който до ден днешен има текуща актуална информация ог доста от големите сервизи в БГ за проблемите възникващи по поддръжката на старите коли - та той за на ауди двегателите едно от нещата, които ми е казвал е, че първият 6-цилиндров V-образен двигател на Ауди е направен така, че след 300 хил. км. да се скапе - принципно може и повече, но тва му е границата на заложените в него характеристики. Пак повтарям, че тва не е само негово мнение, но и на негови колеги, работещи до ден днешен с двигатели на Ауди!!!

Може и да грешат.... - аз само споделих накратко в първия ми пост какви са ми впечатленията от ОТЗИВИ :dance:

От там нататък всеки си носи кръста :(

само да попитам първия 6-ак на ауди не е ли е 2.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо 2,6 и после 2,8 - дори може да се каже, че е едновременно - така или иначе в таблицата с двигателите на Ауди 100 С4 и давата двигателя ги има :(

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да си позволиш 2л/100км бензин в повече, AAN е по-добрия избор. Ако мотора е в добро състояние поддръжката му се състои само в смяна на масло (60-120 лв./10000км), свещи ( около 120 лв/50000км) и ремъци и ролки ( грубо 150-200лв./60000 км).

Като разлика в другите консумативи - скъпи предни накладки/дискове (нови оригинални са около 350/600 лв.), за резервни части - трудно намиращи се (скъпи) предни калници и броня, малка разлика в цената на предни/задни амортисьоори, скъпо запалване (една бобина - общо са 5 - е 300 лв, има и евтини варианти за преправяне) и турбо. Другите части в общи линии са еднакви с 2.6. Данъка е 300/200 лв. за 14-/14+ годишна кола, гражданската е по-евтина щото е в по-ниска категория като обем.

Окачването е по-твърдо, но пък много стабилно, и в съчетание с 80-те коня отгоре удоволствието при каране е много по-добро. За спокойно каране определено автоматика си заслужава повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е здрав части стига да знаеш къде да търсиш има. Колата определено заслужава внимание.

Здрав е, но задължителна инспекция на 200К км и, ако ти си "щастливеца" да я правиш :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моето скромно мнение:

6-та година карам 2.6 абц б4 първите 2 год ме беше страх да вдигам капака и не го отварях, толкова непонятен ми беше като визия нищо че ми е 4" то ауди ,както коментират тиквите бил "капсолован'

киломертажа беше на280 000 +, до сега му вратнах едни скромни 246 00 и края на ресурса му хич не го виждам,проблемите са нормални за толкова километри,датчик хол,бенз.помпа 2бр, 6 комплекта гуми, гумички на клапани,и не толкова важни други подробности,В СЕРВИЗА НА фолксваген ОБЕЛЯ ИМАЩИ ЩАСТИЕТО ДА ПРИТЕЖАВАТ ВАГ 1551 И КУПИЩА ИНФО САМО МИ ПРЕЦАКАХА НАСТРОЙКИТЕ НА КОМПЮТЪРА.

КОЛЕГА, ПОТЪРСИ ВЪВ ФОРУМА КОЛКО ДВИГАТЕЛИ V 6 СЕ ПРОДАВАТ И СИ НАПРАВИ ИЗВОДИТЕ САМ.

ХАЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ.

НАСТРОЙКИТЕ, КОИТО МИ БЯХА ОБЪРКАЛИ В СЕРВИЗА НА ФОЛКСВАГЕН, СА ОПРАВЕНИ. ВСИЧКО Е О.К.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наистина като се разрови човек в темите за Ауди 100/А6 почти не можеш да откриеш някой оплакал се от 2.6 , за проблеми или каквото и да било (в това число и аз). Аз обаче имам и друго съображение, а то е: Когато купих колата бях повече от доволен от вървенето. С течение на времето посвикнах с нея и сега все повече ми се иска да бях взел нещо по-мощно (апетита идва с яденето :) ), та от тази гледна точка колегата трябва добре да прецени какво точно би го удовлетворило. Щом обаче ще го кара и жена ,по-добре 2.6 (съдя по актовете за превишена скорост на жена ми :unsure: )!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям мненията в полза на 2.6 -цата. Вече 6 години го карам и досега с двигателя не съм имал проблеми, само консумативите .... иначе колата е супер, мощна, вози добре, има си екстри, само е въпсрос на компромис с разхода на гориво .... но, знаете - конете си искат храна !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на S4 (AAN), който е карал и 2,6 V6, мога само да добавя, че и двата мотора имат идентичен разход - дори при пряко сравнение на един и същ пробег с двете коли V6 изпи малко повече бензин.

Но AAN е 230 коня, а V6 е само 150!!

Щом си се насочил към такъв автомобил избери S4! Аз имах точно същата - невероятен автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на S4 (AAN), който е карал и 2,6 V6, мога само да добавя, че и двата мотора имат идентичен разход - дори при пряко сравнение на един и същ пробег с двете коли V6 изпи малко повече бензин.

Но AAN е 230 коня, а V6 е само 150!!

Щом си се насочил към такъв автомобил избери S4! Аз имах точно същата - невероятен автомобил!

Подкрепям!!! При условие, че и двата двигателя на са от най-икономичните избери по-мощния!! Ако е Ауди да е турбо... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+бензиностанция ;)

Ами да, но това трябва да е на първо място. Който няма бензиностанция (газостанция) да кара колело. Турбото е абсолютно забранено, за куатрото да не говорим. Даже по възможност ако не може да изключи два инжектора, то поне един. И да не забравяме, че може да се използва за гориво земното притегляне. ;):bia:

А като покараш 2-3 години и все едно си си купил една бензиностанция! :bia:

Но всъшност мисълта ми е, че който е решил да си купува мощна кола много трудно би се заинтересовал от разхода. Тук се коментират два двигателя които нямат нищо общо с икономичното каране. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за тия коне разход 13-15 и нагоре си е абсолютно нормален.

На един приятел харчи 14 на нормално и към 17-18 на цедки, колата е 270 коня на колилатЪ :dance::dance: Така че, каквото и да си говориме тия мотори 3B, ABY.......итн спрямо конете си и вървежа си имат направо смешен разход.

Редактирано от КАЙПО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...