ivopredator Публикувано 11 Март 2023 Доклад Share Публикувано 11 Март 2023 (Редактирано) Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с ZF кутия Редактирано 13 Март 2023 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 И за 2та мотора е писано много. 3ка дизел си е класика, но 90% от колите в България са навеси на половин милион километра. Не съм от най-вещите по дизел темата, но много пъти е дискутирано дизел срещу бензин. И двата мотора имат болежки, дизела май е с по-големите Бензиновата Q7-ца сигурно е канадска/американска ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 Повечето дизели ще са за смяна на DPF, т.е. на старт едни 4к.-5к. разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 В този касус бих избрал бензина. Вкарай си от Канада, цената ще те изненада приятно и колите са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 Камион на бензин гори много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 По-добре в резервоара, отколкото в сервиза ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 13 Март 2023 Доклад Share Публикувано 13 Март 2023 По-малко ще стъпва от с 3ка дизел Аз в Сервиза съм влизал точно 3 пъти. Първоначално обслужване, след това проблем с кутията, който се оказа от липса на филтър И сега декември за смяна на термоста, pcv, водна помпа, чистене на нагар и т.н. През останалото време съм сменял маслото и сипвах бензин. 3ка Дизел колко гори в Q7 ? А и ако му се бутне един Stage 1 на кутията и двигателя ще си върви доста приятно тоя камион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 14 Март 2023 Доклад Share Публикувано 14 Март 2023 @Drone На колко километра е автомобилът? Интересно ми е имаше ли много нагар по клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 14 Март 2023 Доклад Share Публикувано 14 Март 2023 Колата в момента е на 197000км аз я Взех на 173к. Нямам снимки, но 100 процента е имало доста. Фактурата с всичко правено по колата е в жабката. Киснали са клапаните и за жулили с четка Аз имам проблем със SAI, но не ми се занимава да ги чистя, просто от време на време ми светва чека. Евентуално бих ги чистил като ми заминат катализаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 14 Март 2023 Доклад Share Публикувано 14 Март 2023 Аз съм на 70000км. няма да пипам още . Ако се наложи за в бъдеше сваляне на компресора ще видя как е и дали е нужно. Понеже съм чувал ,че този мотор TFSI не трупа толкова много нагар, както атмосферно FSI не знам... Чистят ги с орехови черупки мисля беше. Има и клипове в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Март 2023 Доклад Share Публикувано 22 Март 2023 Трупа си като стой та гледай ся дали е по-малко от 3.2FSI е супер относително, въпреки, че няма никаква логика да трупа по малко. Виж ако е Gen2 3.0TFSI това е друга бира там има два реда дюзи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 2 Април 2023 Доклад Share Публикувано 2 Април 2023 Според мен така като се замисля, трупането на нагар е в пряка зависимост от разхода на масло. Не казвам ,че fsi/tfsi моторите не правят нагар ама колкото повече гори масло ,толкова повече нагар ще има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Април 2023 Доклад Share Публикувано 3 Април 2023 Да long life безумието и “супер” дупер VAG маслата допринасят много добре за цялостната картинка. Отделно “топ” горивата в България също допринасят за трупането на нагар. п.с. Няма ли втори ред дюзи ( класически MPI ) всеки мотор с директно впръскване ще трупа нагар малко или много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonikaN95 Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 На 11.03.2023 г. at 22:46, ivopredator написа: Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с ZF кутия Здравейте, от личен опит Ви препоръчвам да изберете бензина, няма да съжалявате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване